Školení a konzultace

Máme vymazlené kurzy pro začínající i pokročilé copywritery, naučíme vás, jak si připravit obsahovou strategii nebo zkonzultujeme váš obsahový marketing. Víme, o čem mluvíme – Obsahovkou prošlo sedmnáct copywriterů, proškolili jsme 100+ markeťáků a textařů a pro klienty postavili desítky úspěšných obsahových projektů. Za pár hodin konzultací nebo školení vám předáme roky budované know-how a vy se naučíte, jak díky obsahovému marketingu dosáhnete svých cílů – třeba zviditelnění značky nebo zvýšení prodejů.

Jak postupujeme u školení na míru a konzultací



Důkladně se připravíme

Důkladně se připravíme

Analyzujeme vaši konkurenci, pročteme oborová fóra a přizveme kolegy, kteří už mají s podobným byznysem zkušenosti.



Zmapujeme vaši situaci

Zmapujeme vaši situaci

Ptáme se na otázky, které jste si sami možná ani nikdy nepoložili, a do detailu pochopíme vaši situaci.



Konzultujeme, nebo školíme

Konzultujeme, nebo školíme

Potkáme se osobně či on-line – záleží, co se vám hodí víc. V každém případě nebudete jen pasivně poslouchat, ale rovnou si třeba vytvoříte obsahovou strategii.



Pošleme materiály

Pošleme materiály

Školením to nekončí – pošleme vám prezentaci, checklisty a další užitečné materiály. A pokud budete potřebovat poradit, stačí se ozvat.


Pomůžeme vám s převedením know-how do praxe

Přetavit doporučení ve fungující obsahový marketing bývá těžké. Proto vás všemi kroky provedeme.

Díky školením nebo konzultacím už víte, jaký obsah tvořit. Pokud ale nemáte svého copywritera, grafika nebo kameramana, obsah vám kompletně dodáme stejně jako třeba SmartLifu nebo Solitee.

Pokud vaši zaměstnancí nemají čas psát na LinkedIn, připravíme za ně čtivé příspěvky na libovolné téma. Zvládneme i obsah o fluoroalkylačních činidlech nebo závadách extruderu v 3D tiskárnách.

Mentoring copywriterů

Máte interní copywritery a chcete, aby psali špičkové texty? Vychovali jsme 17 copywriterů a přesně víme, jak je rychle posunout. Totéž nabízíme i pro váš inhouse copy tým.


Znalost oboru + zkušenosti

Naši konzultanti a školitelé odpracují měsíčně vyšší desítky „běžných“ klientských hodin. Tvoří strategie, plánují rozvoj obsahových hubů, textují weby nebo spravují sociální sítě. Díky tomu mají aktuální informace z každodenní praxe.

Také se posouvají díky propracovanému systému vzdělávání. Jeho součástí jsou třeba kulaté stoly, u kterých sdílí zkušenosti, a roky budovaná interní wikipedie s více než 170 stránkami plnými
hacků z praxe.


Co říkají účastníci na naše školení

„Najít v ČR přínosný, ne příliš teoretický kurz copywritingu je celkem dřina. Natož když v oboru už nějaký pátek pracujete. Byla jsem nadšená, když Obsahovka vypsala termíny Rozvojového kurzu pro copywritery. Našla jsem v něm vše, co (dle mého) zkušený reklamní textař potřebuje. Jemně pleskat přes prsty, aby do textů bez vlastního vědomí nepsal, co dávno ví, že tam nepatří (zdravím trpný rod!); v reálném čase vidět, jak jeho záměrům s textem (ne)rozumí ostatní kurzisté; učit se i z jejich chyb a neustále se na texty dívat svěžíma očima. Kurz doporučuji všem zkušeným copywriterům, kteří pracují sami na sebe nebo se v týmu nemají od koho učit. Poskytne vám nenahraditelnou zpětnou vazbu a odvahu si o ni pravidelně říkat. Vrátí do vaší práce svěžest a nápady. Za mě v ČR nejlepší seniorní školení copywritingu.“
Kateřina Klapalová, content strategist v Animato.cz a autorka blogu Copywriteřina.cz
"Lucka Kolischová nás na půldenním semináři, který nám připravila na míru, zasvětila do tajů LinkedInu. Pro většinu z nás to byla sociální síť zcela neprobádaná, o které jsme věděli jen to, že existuje. Velmi jsme ocenili, že školení vedla především prakticky a to tak, že jsme opravdu odcházeli nejen s teoretickými znalostmi, ale především s praktickými. Celý seminář vedla velmi příjemnou, zábavnou a lidskou formou s množstvím ukázek, které prostě bavily. V závěrečném interním zhodnocení byli kolegové školením velmi nadšeni a to se také výrazně odráží na využívání a spolupráci na LinkedIn."
Kateřina Divišová, marketing manager v Benefit Management s.r.o.
„Moc děkuji za úžasné školení content marketingu s Martinem Brablecem, odcházela jsem plná nápadů a vizí. Teď již jen najít čas alespoň některé z nich zrealizovat.“
Daniela Semecká, spolumajitelka Ego Dekor
„Aukro má více než 4 miliony registrovaných zákazníků a připravit pro ně obsah šitý na míru navíc s omezenými kapacitami je opravdová výzva. Proto jsem byla na workshop obsahových strategií hodně zvědavá, a o to více mě překvapil. Určitě od workshopu nečekejte instantní odpověď na problém, který právě řešíte – jste to ostatně vy, kdo svým zákazníkům i značce rozumí nejlépe. To, co dostanete, je podrobný a praktický návod, jak můžete krok za krokem identifikovat potřeby, obavy a touhy vašich zákazníků. Pomůže vám to zjednodušit tvorbu obsahu i rozhodování, jaké kanály a messages jsou pro vaše cílovky must have.“
Michaela Balarinová, marketing manager v Aukro.cz

Kolik stojí školení a konzultace

Napište nám, co potřebujete zkonzultovat nebo jaké školení na míru plánujete pro své zaměstnance. Připravíme vám přesnou kalkulaci. Ceny veřejných školeních najdete u jednotlivých kurzů.

Veřejná školení

Jasně daná osnova, praktická cvičení
a termíny několikrát do roka v Praze nebo
v Brně.

Od 3 192 Kč

Školení na míru

Půl den, celý den či více dní. Záleží jen na vás, jak detailní školení potřebujete a kolik kolegů chcete rozvíjet.

Na míru

Konzultace

Nejdřív pochopíme vaši situaci a pak s vámi probere možná řešení a doporučíme to nejvhodnější.

Od 1 500 Kč

Ceny uvádíme bez DPH.