Školení a konzultace
Máme kurzy pro začínající i pokročilé copywritery. Předáme vám roky budované know-how a naučíme vás, jak si připravit obsahovou strategii nebo tonalitu. Naučíte se, jak díky obsahovému marketingu dosáhnete svých cílů – třeba zviditelnění značky nebo zvýšení prodejů. Víme, o čem mluvíme – Obsahovkou prošlo přes 130 copywriterů a markeťáků, kteří pro své klienty postavili desítky úspěšných obsahových projektů.
Jak postupujeme u školení na míru a konzultací
Důkladně se připravíme
Důkladně se připravíme
Analyzujeme vaši konkurenci, pročteme oborová fóra a přizveme kolegy, kteří už mají s podobným byznysem zkušenosti.
Zmapujeme vaši situaci
Zmapujeme vaši situaci
Ptáme se na otázky, které jste si sami možná ani nikdy nepoložili, a do detailu pochopíme vaši situaci.
Konzultujeme, nebo školíme
Konzultujeme, nebo školíme
Potkáme se osobně či on-line – záleží, co se vám hodí víc. V každém případě nebudete jen pasivně poslouchat, ale rovnou si třeba vytvoříte obsahovou strategii.
Pošleme materiály
Pošleme materiály
Školením to nekončí – pošleme vám prezentaci, checklisty a další užitečné materiály. A pokud budete potřebovat poradit, stačí se ozvat.
Pomůžeme vám s převedením know-how do praxe
Přetavit doporučení ve fungující obsahový marketing bývá těžké. Proto vás všemi kroky provedeme.
Znalost oboru + zkušenosti
Naši konzultanti a školitelé odpracují měsíčně vyšší desítky „běžných“ klientských hodin. Tvoří strategie, plánují rozvoj obsahových hubů, textují weby nebo spravují sociální sítě. Díky tomu mají aktuální informace z každodenní praxe.
Také se posouvají díky propracovanému systému vzdělávání. Jeho součástí jsou třeba kulaté stoly, u kterých sdílí zkušenosti, a roky budovaná interní wikipedie s více než 170 stránkami plnými
hacků z praxe.
Co říkají účastníci na naše školení
„Najít v ČR přínosný, ne příliš teoretický kurz copywritingu je celkem dřina. Natož když v oboru už nějaký pátek pracujete. Byla jsem nadšená, když Obsahovka vypsala termíny Rozvojového kurzu pro copywritery. Našla jsem v něm vše, co (dle mého) zkušený reklamní textař potřebuje. Jemně pleskat přes prsty, aby do textů bez vlastního vědomí nepsal, co dávno ví, že tam nepatří (zdravím trpný rod!); v reálném čase vidět, jak jeho záměrům s textem (ne)rozumí ostatní kurzisté; učit se i z jejich chyb a neustále se na texty dívat svěžíma očima. Kurz doporučuji všem zkušeným copywriterům, kteří pracují sami na sebe nebo se v týmu nemají od koho učit. Poskytne vám nenahraditelnou zpětnou vazbu a odvahu si o ni pravidelně říkat. Vrátí do vaší práce svěžest a nápady. Za mě v ČR nejlepší seniorní školení copywritingu.“
„Lucka Kolischová nás na půldenním semináři, který nám připravila na míru, zasvětila do tajů LinkedInu. Pro většinu z nás to byla sociální síť zcela neprobádaná, o které jsme věděli jen to, že existuje. Velmi jsme ocenili, že školení vedla především prakticky a to tak, že jsme opravdu odcházeli nejen s teoretickými znalostmi, ale především s praktickými. Celý seminář vedla velmi příjemnou, zábavnou a lidskou formou s množstvím ukázek, které prostě bavily. V závěrečném interním zhodnocení byli kolegové školením velmi nadšeni a to se také výrazně odráží na využívání a spolupráci na LinkedIn."
„Moc děkuji za úžasné školení content marketingu s Martinem Brablecem, odcházela jsem plná nápadů a vizí. Teď již jen najít čas alespoň některé z nich zrealizovat.“
„Aukro má více než 4 miliony registrovaných zákazníků a připravit pro ně obsah šitý na míru navíc s omezenými kapacitami je opravdová výzva. Proto jsem byla na workshop obsahových strategií hodně zvědavá, a o to více mě překvapil. Určitě od workshopu nečekejte instantní odpověď na problém, který právě řešíte – jste to ostatně vy, kdo svým zákazníkům i značce rozumí nejlépe. To, co dostanete, je podrobný a praktický návod, jak můžete krok za krokem identifikovat potřeby, obavy a touhy vašich zákazníků. Pomůže vám to zjednodušit tvorbu obsahu i rozhodování, jaké kanály a messages jsou pro vaše cílovky must have.“
„Protože se během pandemie prezenční školení obsahové strategie nekonalo, absolvovala jsem tři individuální on-line lekce tvorby strategií. Kateřina Kalivodová, která mě v obsahových strategiích školila, má obrovské zkušenosti a přehled, který jen tak z marketingových příruček nevyčtete. Prošla se mnou množství příkladů z praxe a principy jsem si vyzkoušela uplatnit na svém vlastním projektu. To je velká přidaná hodnota individuálních lekcí."
Kolik stojí školení a konzultace
Napište nám, co potřebujete zkonzultovat nebo jaké školení na míru plánujete pro své zaměstnance. Připravíme vám přesnou kalkulaci. Ceny veřejných školeních najdete u jednotlivých kurzů.
Veřejná školení
Jasně daná osnova, praktická cvičení
a termíny několikrát do roka v Praze nebo
v Brně.
Od 3 192 Kč
Školení na míru
Půl den, celý den či více dní. Záleží jen na vás, jak detailní školení potřebujete a kolik kolegů chcete rozvíjet.
Na míru
Konzultace
Nejdřív pochopíme vaši situaci a pak s vámi probere možná řešení a doporučíme to nejvhodnější.
Od 1 500 Kč
Ceny uvádíme bez DPH.