Workshop: Jak si připravit obsahovou strategii – 7. 12. 2017

4,5 hodiny, maximálně 12 účastníků a 7 praktických cvičení, ve kterých si postupně sestavíte vlastní obsahovou strategii.

Katka vám pomůže udělat první krok k tomu, abyste dokázali oslovovat, přitahovat a přesvědčovat potenciální zákazníky kvalitním obsahem.


Co z workshopu získáte

Odnesete si první psanou obsahovou strategii, která vám pomůže v další tvorbě.

Naučíte se lépe plánovat obsah a zlepšíte jeho efektivitu.

Zjistíte, jaké osvědčené postupy používáme my, a získáte užitečné šablony.

Celý workshop je maximálně praktický a Katka vás provede kompletním procesem sestavování obsahové strategie.

Náplň workshopu

Naživo si vyzkoušíte, co znamená a jak funguje:

  • vnitrofiremní průzkum,
  • získávání informací od zákazníků,
  • sestavování obsahových person,
  • práce s frameworkem See-Think-Do-Care
  • a finální návrh obsahové strategie.

Pro koho je workshop vhodný

  • pro podnikatele a marketingové manažery, kteří plánují začít s tvorbou obsahu na sociálních sítích, webu nebo třeba blogu,
  • pro všechny, kteří už obsah tvoří, ale zatím jim chybí strategie a chtějí se posunout na další úroveň,
  • pro freelancery, kteří si potřebují vybudovat reputaci ve svém oboru,
  • pro začátečníky až středně pokročilé.

Kdo workshop vede

Workshop připravila a vede Kateřina Foltánková, která má v Obsahovce krom copywritingu na starost přípravu obsahových strategií. Má řadu zkušenosti se strategiemi z různých odvětví - od softwarového vývoje pro B2B po e-commerce prodej kosmetiky.

"Katka mi moc pomohla s tím, jakým způsobem poznat svou cílovku a správně využívat získané informace od zákazníků. Mohu tak svůj čas investovat opravdu efektivně pouze do aktivit, které mají pro mě i mé zákazníky smysl. A že ho mám jako podnikající máma na rodičovské opravdu málo."

Valina Kociánová
Samostatné dítě


“Katka má velké zkušeností a na příkladech nám hezky ukázala celý proces tvorby obsahové strategie. Pro mě osobně byla nejzajímavější část o uživatelském výzkumu. Na workshopu jsme hodně tvořili a právě tuto praktičnost nejvíc oceňuji. Na konci jsme si odnesli složku našlapanou materiály, které dodnes u nás ve firmě využíváme.”

Martin Zezulka
Webmium


"Workshop na tvorbu obsahové strategie pro mne byl přínosný hlavně pro to, že jsem si udělal jasno pro koho vytvářím obsah na svém blogu, na koho cílím a také jakým způsobem obsah tvořit, aby měl přínos právě pro mou cílovou skupinu, ale taky pro mne a mé podnikání. Workshop byl hodně praktický a odcházel jsem z něj se složkou s velmi dobře sesumírovanou obsahovou strategií, která mi do té doby chyběla."

Daniel Křižák
Daniel Křižák


"Workshop sa hodí pre každého, kto chce nad tvorbou obsahu premýšľať v súvislostiach, pristupovať k nemu strategicky a systematicky, nie len čisto pocitovo. Poskytne veľa praktických typov a ukáže nový spôsob uvažovania nad cieľovými skupinami a ich potrebami. Prekonal moje očakávania, vrelo odporúčam."

Alexandra Baliaková
BESTETO


"Katka nám na školení ukázala efektivní způsob, jak přemýšlet nad tvorbou obsahu. Nejvíce mi pomohly rady, jak pochopit zákazníka a následná možnost si vše vyzkoušet v praxi. Díky tomu mohu do budoucna tvořit obsah, který opravdu bude pasovat na potřeby cílové skupiny. Zároveň jsme získali spoustu užitečných materiálů, které budu využívat ještě dlouho do budoucna."

Patrik Gajdoš
Patrik Gajdoš


"Oceňuji, že jsem si přímo na workshopu připravila podklady pro obsahovou strategii svého klienta. Vyzkoušela jsem si tak teorii rovnou v praxi. Katka všechno skvěle vysvětlila a pohotově reagovala na naše otázky. Za nejpřínosnější považuji „návod“ na získávání informací od zákazníků. Odnesla jsem si materiály, které mi při tvorbě další obsahové strategie ušetří spoustu času."

Martina Skutilová
eBRÁNA



Organizační informace

Kdy: 7. 12. 2017, 9:30 - 15:00 h
Kde: CVRK, Milady Horákové 815/42, Praha-Letná
Počet účastníků: max. 12
Cena: 3 490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: 4,5 h programu, pracovní listy, oběd, drobné občerstvení
Každý absolvent získá certifikát o účasti.

Fakturační údaje

Způsob platby

(vystavíme vám zálohovou fakturu)

Máte k workshopu otázku? Kontaktujte lektorku na e-mailu foltankova@obsahova-agentura.cz.


Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku