Workshop: Jak připravit obsahovou strategii, 27. února 2018, Brno

Přestaňte svůj obsah tvořit nahodile. Naučte se připravit obsahovou strategii a investujte jen do takových článků/příspěvků/videí, které dávají smysl.

Díky workshopu uděláte první krok k tomu, abyste oslovovali, přitahovali a přesvědčovali potenciální zákazníky kvalitním obsahem.


Proč se zúčastnit workshopu

Ve skupinách si vyzkoušíte tvorbu fiktivní obsahové strategie. Díky tomu si celý postup sami zažijete a pak ho zvládnete dobře aplikovat na vlastní firmu.

Zjistíte, jaké osvědčené postupy používáme v Obsahové agentuře a odnesete si užitečné šablony.

V ceně je 30minutová telefonická konzultace s lektorkou nad vaší vlastní strategií, kterou si vytvoříte po workshopu.

Celý workshop je maximálně praktický a Katka vás provede kompletním procesem sestavování obsahové strategie.

Pro koho je workshop vhodný

  • Pro marketingové manažery B2C i B2B firem, kteří s tvorbou obsahu začínají nebo už obsah tvoří, ale chtějí ho posunout na novou úroveň.
  • Pro zaměstnance marketingových agentur, kteří chtějí svým klientům nabídnout strategický přesah.
  • Pro freelancery, kteří si pomocí obsahu budují reputaci v oboru.
  • Pro začátečníky až středně pokročilé v obsahovém marketingu.

Program detailně

9.30, Úvod a seznámení

Čeká nás celý společný den, a proto se nejprve seznámíme. Mezi sebou i s tématem.

10.15, Obsahový audit

Než se pustíme do přípravy strategie, musíme mít jasno v tom, pro koho ji děláme a čeho s ní chceme dosáhnout. Tak se do toho pomocí cvičení pustíme a na příkladu fiktivní firmy si ukážeme, jak udělat obsahový audit.

11.30, Oběd

Čeká nás dobré jídlo v bistru People's.

12.30, Co chtějí zákazníci

Ukážeme si, jak dělat hloubkové rozhovory a zmíníme i dotazníky. Vyzkoušíte si sestavení otázek a vedení rozhovoru. Poté data zpracujete za použití frameworku See-Think-Do-Care.

14.15, Tvorba strategie

Podíváme se na to, jak rozdělit obsah podle priorit a zábavnou formou si vyzkoušíte jeho plánování s omezeným rozpočtem. Abyste dokázali obsahovou strategii dobře uvést do praxe, ukážeme si, jakým způsobem vymyslet konkrétní obsahová témata.

16.15, Shrnutí

Shrneme si to nejdůležitější, vztáhneme to na váš byznys a budeme rádi za vaši zpětnou vazbu.

17.00, Závěr + pivo/káva

Po dni plném práce si všichni zasloužíme pivo nebo dobrou
kávu. :) Zájemci se proto společně přesunou do blízké restaurace, kde v pohodovém prostředí probereme vše, co vás zajímá o strategiích.

Materiály, které získáte

  • prezentace z workshopu
  • STDC upravené pro potřeby obsahové strategie
  • šablona Kdo jsme – vhodné k vytištění na nástěnku
  • šablona Jak mluvíme – vhodné k vytištění na nástěnku
  • vyfocené výstupy ze skupinových aktivit

Kdo workshop vede

Lektorka Kateřina Foltánková má v Obsahové agentuře na starost přípravu obsahových strategií. Různé kurzy připravuje už pátým rokem. V roce 2017 vedla například workshopy na E-shop summitu a ShopCampu. Má zkušenosti se strategiemi z různých odvětví – od podnikových IT systémů přes pracovní ochranné pomůcky po inovativní kosmetiku.

"Katka mi moc pomohla s tím, jakým způsobem poznat svou cílovku a správně využívat získané informace od zákazníků. Mohu tak svůj čas investovat opravdu efektivně pouze do aktivit, které mají pro mě i mé zákazníky smysl. A že ho mám jako podnikající máma na rodičovské opravdu málo."
Valina Kociánová
Samostatné dítě
“Katka má velké zkušeností a na příkladech nám hezky ukázala celý proces tvorby obsahové strategie. Pro mě osobně byla nejzajímavější část o uživatelském výzkumu. Na workshopu jsme hodně tvořili a právě tuto praktičnost nejvíc oceňuji. Na konci jsme si odnesli složku našlapanou materiály, které dodnes u nás ve firmě využíváme.”
Martin Zezulka
Webmium
"Workshop na tvorbu obsahové strategie pro mne byl přínosný hlavně pro to, že jsem si udělal jasno pro koho vytvářím obsah na svém blogu, na koho cílím a také jakým způsobem obsah tvořit, aby měl přínos právě pro mou cílovou skupinu, ale taky pro mne a mé podnikání. Workshop byl hodně praktický a odcházel jsem z něj se složkou s velmi dobře sesumírovanou obsahovou strategií, která mi do té doby chyběla."
Daniel Křižák
Daniel Křižák
"Workshop sa hodí pre každého, kto chce nad tvorbou obsahu premýšľať v súvislostiach, pristupovať k nemu strategicky a systematicky, nie len čisto pocitovo. Poskytne veľa praktických typov a ukáže nový spôsob uvažovania nad cieľovými skupinami a ich potrebami. Prekonal moje očakávania, vrelo odporúčam."
Alexandra Baliaková
BESTETO
"Katka nám na školení ukázala efektivní způsob, jak přemýšlet nad tvorbou obsahu. Nejvíce mi pomohly rady, jak pochopit zákazníka a následná možnost si vše vyzkoušet v praxi. Díky tomu mohu do budoucna tvořit obsah, který opravdu bude pasovat na potřeby cílové skupiny. Zároveň jsme získali spoustu užitečných materiálů, které budu využívat ještě dlouho do budoucna."
Patrik Gajdoš
Patrik Gajdoš
"Oceňuji, že jsem si přímo na workshopu připravila podklady pro obsahovou strategii svého klienta. Vyzkoušela jsem si tak teorii rovnou v praxi. Katka všechno skvěle vysvětlila a pohotově reagovala na naše otázky. Za nejpřínosnější považuji „návod“ na získávání informací od zákazníků. Odnesla jsem si materiály, které mi při tvorbě další obsahové strategie ušetří spoustu času."
Martina Skutilová
eBRÁNA —
Aukro má více než 4 miliony registrovaných zákazníků a připravit pro ně obsah šitý na míru navíc s omezenými kapacitami je opravdová výzva. Proto jsem byla na workshop hodně zvědavá, a o to více mě překvapil. Určitě od workshopu nečekejte instantní odpověď na problém, který právě řešíte – jste to ostatně vy, kdo svým zákazníkům i značce rozumí nejlépe. To, co dostanete, je podrobný a praktický návod, jak můžete krok za krokem identifikovat potřeby, obavy a touhy vašich zákazníků. Pomůže vám to zjednodušit tvorbu obsahu i rozhodování, jaké kanály a messages jsou pro vaše cílovky must have.
Michaela Balarinová
Aukro.cz —
Workshop Obsahová strategie mi dokreslil informace, které jsem doposud získala a pomohl mi je dosadit přímo na potřeby naší firmy. Nejvíce mě zaujala práce s frameworkem STDC, který jsem neuměla efektivně dosadit na obchodní proces v našem druhu podnikání. Velmi pozitivně hodnotím i celkovou náladu na workshopu. Bylo zajímavé si poslechnout, jak to chodí v jiných firmách, načerpala jsem spoustu užitečných rad od Katky i spoluposluchačů.
Monika Drazdíková
Byznys —

Organizační informace

Kdy: další termín připravujeme
Kde: včas upřesníme
Počet účastníků: max. 12
Cena: 3 490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: celodenní program, výukové materiály, oběd, drobné občerstvení, certifikát o účasti, 30minutová konzultace s lektorkou.

Nechte nám na sebe e-mail. Až vypíšeme další termín workshopu o strategiích, dozvíte se to jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Časté otázky

Jak mám zaplatit kurzovné?

Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Petra do 2 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a na kurzu pak dostanete daňový doklad pro vaši účetní.

Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?

Co nejdřív napište lektorce na foltankova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před workshopem, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.

V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.

Pokud nám vůbec nedáte vědět, že nepřijdete, celé kurzovné propadá.

Proč je workshop praktický?

Chceme, abyste si z něj odnesli co nejvíc. A čísla v tomto ohledu mluví jasně: po 3 měsících si pamatujete jen 10 % toho, co jste slyšeli, ale 65 % toho, co jste zažili.

Proto si v několika skupinách na vlastní kůži vyzkoušíte jednotlivé kroky obsahové strategie. Díky praktickému nácviku budete přesně vědět, jak doporučené postupy použít při tvorbě vlastní strategie.

Co si mám vzít s sebou?

Potřebujete jen notebook, na kterém budete zpracovávat některá cvičení, a psací potřeby.

Kam půjdeme na oběd?

Oběd je v ceně workshopu a společně si na něj zajdeme do bistra People's. Na výběr máte z několika jídel z denní nabídky. Pokud potřebujete veganský, bezlepkový nebo jiný speciální oběd, připište to do poznámky v přihlašovacím formuláři. V případě, že už jste přihlášení, nahlaste speciální požadavky na foltankova@obsahova-agentura.cz.

Máte k workshopu otázku? Kontaktujte lektorku na e-mailu foltankova@obsahova-agentura.cz.


Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku