Workshop: Jak si připravit obsahovou strategii, 3. října 2017

4 hodiny, maximálně 12 účastníků a 7 praktických cvičení, ve kterých si postupně sestavíte vlastní obsahovou strategii.

Katka vám pomůže udělat první krok k tomu, abyste dokázali oslovovat, přitahovat a přesvědčovat potenciální zákazníky kvalitním obsahem.


Co z workshopu získáte

Odnesete si první psanou obsahovou strategii, která vám pomůže v další tvorbě.

Naučíte se lépe plánovat obsah a zlepšíte jeho efektivitu.

Zjistíte, jaké osvědčené postupy používáme my, a získáte užitečné šablony.

Celý workshop je maximálně praktický a Katka vás provede kompletním procesem sestavování obsahové strategie.

Náplň workshopu

Naživo si vyzkoušíte, co znamená a jak funguje:

  • vnitrofiremní průzkum,
  • získávání informací od zákazníků,
  • sestavování obsahových person,
  • práce s frameworkem See-Think-Do-Care
  • a finální návrh obsahové strategie.

Pro koho je workshop vhodný

  • pro podnikatele a marketingové manažery, kteří plánují začít s tvorbou obsahu na sociálních sítích, webu nebo třeba blogu,
  • pro všechny, kteří už obsah tvoří, ale zatím jim chybí strategie a chtějí se posunout na další úroveň,
  • pro freelancery, kteří si potřebují vybudovat reputaci ve svém oboru,
  • pro začátečníky až středně pokročilé.

Kdo workshop vede

Workshop připravila a vede Kateřina Foltánková, která má v Obsahovce krom copywritingu na starost přípravu obsahových strategií. Má řadu zkušenosti se strategiemi z různých odvětví - od softwarového vývoje pro B2B po e-commerce prodej kosmetiky.

"Katka mi moc pomohla s tím, jakým způsobem poznat svou cílovku a správně využívat získané informace od zákazníků. Mohu tak svůj čas investovat opravdu efektivně pouze do aktivit, které mají pro mě i mé zákazníky smysl. A že ho mám jako podnikající máma na rodičovské opravdu málo."

Valina Kociánová
Samostatné dítě


“Katka má velké zkušeností a na příkladech nám hezky ukázala celý proces tvorby obsahové strategie. Pro mě osobně byla nejzajímavější část o uživatelském výzkumu. Na workshopu jsme hodně tvořili a právě tuto praktičnost nejvíc oceňuji. Na konci jsme si odnesli složku našlapanou materiály, které dodnes u nás ve firmě využíváme.”

Martin Zezulka
Webmium



Přihlaste se na workshop (3. říjen 2017)

Kdy: úterý 3. října 2017, 9.00 – 14.00
Kde: JIC INMEC, Purkyňova 649/127, Brno
Počet účastníků: max. 12
Cena: 3 490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: 4hodinový program, pracovní listy, oběd, drobné občerstvení
Každý absolvent získá certifikát o účasti.

Fakturační údaje

Způsob platby

(vystavíme vám zálohovou fakturu)

Máte k workshopu otázku? Kontaktujte lektorku na e-mailu foltankova@obsahova-agentura.cz.


Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku