Workshop: Jak připravit obsahovou strategii
Přestaňte svůj obsah tvořit nahodile. Naučte se připravit obsahovou strategii a investujte jen do takových článků/příspěvků/videí, které dávají smysl.
Díky workshopu uděláte první krok k tomu, abyste oslovovali, přitahovali a přesvědčovali potenciální zákazníky kvalitním obsahem.
Poznámka: V tuto chvíli nemáme vypsaný konkrétní termín konání. Pokud se chcete zúčastnit příště, vyplňte formulář na konci stránky a my se vám ozveme.
Proč se zúčastnit workshopu
Pro koho je workshop vhodný
- Pro marketingové manažery B2C i B2B firem, kteří s tvorbou obsahu začínají nebo už obsah tvoří, ale chtějí ho posunout na novou úroveň.
- Pro zaměstnance marketingových agentur, kteří chtějí svým klientům nabídnout strategický přesah.
- Pro freelancery, kteří si pomocí obsahu budují reputaci v oboru.
- Pro začátečníky až mírně pokročilé v obsahovém marketingu.
Program detailně
9.30 Úvod a seznámení
Čeká nás celý společný den, a proto se nejprve seznámíme. Mezi sebou i s tématem.
10.30 Co chtějí zákazníci
Ukážeme si, jak dělat hloubkové rozhovory a zmíníme i dotazníky. Probereme, jak vám tuto část usnadní AI. Data z výzkumu si zkusíte zpracovat za použití frameworku See-Think-Do-Care.
12.00 Oběd
Čeká nás dobré jídlo.
13.00 Obsahový audit
Než se pustíme do strategie, potřebujete vědět, v jakém stavu je váš aktuální obsah.
14.00 Tvorba strategie
Podíváme se na to, jak vytvořit účinnou strategii a taktiku s ohledem na rozpočet, který máte zrovna k dispozici.
15.00 Obsah pro vaši firmu
Naplánujete si, jak nové poznatky využijete v marketingu své firmy nebo u svých klientů.
16.00 Závěr
Školení ukončíme závěrečnou diskuzí a shrnutím toho nejdůležitějšího.
Materiály, které získáte
- prezentace z workshopu
- STDC upravené pro potřeby obsahové strategie
- šablona Kdo jsme – vhodné k vytištění na nástěnku
- šablona Jak mluvíme – vhodné k vytištění na nástěnku
Kdo workshop vede
Lektorka Kateřina Kalivodová (Foltánková) v Obsahové agentuře zodpovídá za přípravu obsahových strategií. Veřejné workshopy zaměřené na jejich tvorbu vede od roku 2017. O strategiích přednášela například na E-shop summitu a ShopCampu.
Podílela se na strategii pro EET poradnu, která klientovi přinesla milionové prodeje a vyhrála 1. místo v soutěži Zlatý středník v kategorii Obsahová strategie. Má zkušenosti se strategiemi z různých odvětví – od podnikových IT systémů přes pracovní ochranné pomůcky po inovativní kosmetiku.
Co o školení říkají účastníci
Školení je dobře strukturované a lektorka velmi příjemná. Dozvíte se mnohé o tom, jak dělat dotazníky či hloubkové rozhovory, díky kterým zjistíte, co potřebuje vaše cílová skupina. Seznámíte se s metodou See-Think-Do-Care a na společném modelovém příkladě se pokusíte navrhnout obsahovou strategii. Věřím, že obecné informace procvičené na modelových byznysech po skončení školení uplatníte ve své práci.
Oceňuji, že byl workshop hodně praktický a doplněný o tipy z praxe. Díky tomu, že workshop probíhá v malé skupině, zůstává hodně prostoru na otázky, diskuzi a sdílení zkušeností.
Velice příjemný a přínosný workshop. Oceňuji především praktické příklady z praxe a cvičení, která mi pomohla spojit si praxi s teorií.
Moc se mi líbí, že je workshop vedený prakticky, takže si člověk hned vyzkouší, co a jak jde s obsahovou strategií dělat. Za plus považuji i menší počet účastníků na workshopu.
Aukro má více než 4 miliony registrovaných zákazníků a připravit pro ně obsah šitý na míru navíc s omezenými kapacitami je opravdová výzva. Proto jsem byla na workshop hodně zvědavá, a o to více mě překvapil. Určitě od workshopu nečekejte instantní odpověď na problém, který právě řešíte – jste to ostatně vy, kdo svým zákazníkům i značce rozumí nejlépe. To, co dostanete, je podrobný a praktický návod, jak můžete krok za krokem identifikovat potřeby, obavy a touhy vašich zákazníků. Pomůže vám to zjednodušit tvorbu obsahu i rozhodování, jaké kanály a messages jsou pro vaše cílovky must have.
Workshop je určitě přínosný jako základní shrnutí a vhled do problematiky strategie a její tvorby. Vše moc hezky podané a odprezentované paní Kalivodovou. Příjemně strávený den.
Workshop o obsahové strategii mi pomohl zrevidovat náš přístup k tvorbě obsahu a osvěžit techniky, které jsme nevyužívali naplno. Taky jsem poznal pár fajn lidí a dal si super lasagne!
Velmi přínosné školení pro lidi, kteří se chtějí profesionálně posunout k tvorbě komunikačních strategií. Školení bylo velmi přehledné a systematické. Obsahovalo jak teoretický základ, tak i praktickou zkoušku toho, jak nad komunikační strategií přemýšlet i jak ji tvořit. Doporučila bych všem, kdo mají chuť začít s tvorbou komunikačních strategií, a to pěkně od začátku a systematicky. :)
Workshop mi pomohl potvrdit principy, se kterými v Pretty Much Nomads pracujeme. Poskytl souhrnné a přehledné shrnutí uvažování nad obsahovou strategií. Doporučila bych ho všem copywriterům, kteří chtějí získat první přesah do strategie.
Dozvěděla jsem se, jak hledat vzorce ve vyzkoumaných datech, což považuji za velký přínos pro tvorbu obsahových strategií. Celkově děkuji za utřídění jednotlivých kroků a poutavou prezentaci.
Workshop byl přínosný nejen pro lidi, kteří se věnují strategiím, ale hlavně pro nás tvůrce a kreativce otevřel dveře k pochopení všech nutných kroků k úspěšnému obsahu.
Dlouho jsem hledal školení, které mě posune z dobrého copywritera na skvělého. Nejde totiž jen o psaní. Potřeboval jsem se naučit, jak uchopit a připravit celou strategii obsahových kampaní. Díky Katce jsem získal propracovanou metodiku, která se hodí pro mě i mé klienty.
Bylo to fajn. Přátelská atmosféra a kolegiální přístup. Lektorka K. Foltánková je profík. Ukazuje zákulisí praxe a nejen teorii ze školy.
Katka mi moc pomohla s tím, jakým způsobem poznat svou cílovku a správně využívat získané informace od zákazníků. Mohu tak svůj čas investovat opravdu efektivně pouze do aktivit, které mají pro mě i mé zákazníky smysl. A že ho mám jako podnikající máma na rodičovské opravdu málo.
Skvělý workshop! Nejvíc se mi líbila praktická část, kdy jsme vytvářeli strategii pro fiktivní firmu.
Katka nám na školení ukázala efektivní způsob, jak přemýšlet nad tvorbou obsahu. Nejvíce mi pomohly rady, jak pochopit zákazníka a následná možnost si vše vyzkoušet v praxi. Díky tomu mohu do budoucna tvořit obsah, který opravdu bude pasovat na potřeby cílové skupiny. Zároveň jsme získali spoustu užitečných materiálů, které budu využívat ještě dlouho do budoucna.
Workshop bych doporučila každému, kdo se s obsahovou strategií teprve oťukává, nebo pokročilejším, jež si potřebují utřídit myšlenky. Katka je neskutečně fajn člověk, vše srozumitelně vysvětlí a ochotně zodpovídá jakékoliv dotazy. Osobně nejvíc oceňuji praktické pojetí workshopu.
Oceňuji, že jsem si přímo na workshopu připravila podklady pro obsahovou strategii svého klienta. Vyzkoušela jsem si tak teorii rovnou v praxi. Katka všechno skvěle vysvětlila a pohotově reagovala na naše otázky. Za nejpřínosnější považuji „návod“ na získávání informací od zákazníků. Odnesla jsem si materiály, které mi při tvorbě další obsahové strategie ušetří spoustu času.
Superpraktický workshop, který Katka nabila svou pozitivní energií a ve kterém jsme si během jednoho dne vyzkoušeli celý proces vzniku obsahové strategie. Vřele doporučuju pro inspiraci i ostříleným contenťákům.
Workshop sa hodí pre každého, kto chce nad tvorbou obsahu premýšľať v súvislostiach, pristupovať k nemu strategicky a systematicky, nie len čisto pocitovo. Poskytne veľa praktických typov a ukáže nový spôsob uvažovania nad cieľovými skupinami a ich potrebami. Prekonal moje očakávania, vrelo odporúčam.
Workshop Obsahová strategie mi dokreslil informace, které jsem doposud získala a pomohl mi je dosadit přímo na potřeby naší firmy. Nejvíce mě zaujala práce s frameworkem STDC, který jsem neuměla efektivně dosadit na obchodní proces v našem druhu podnikání. Velmi pozitivně hodnotím i celkovou náladu na workshopu. Bylo zajímavé si poslechnout, jak to chodí v jiných firmách, načerpala jsem spoustu užitečných rad od Katky i spoluposluchačů.
Školení, které dává skvěle nakouknout pod pokličku tvorby obsahové strategie pro vlastní firmu nebo klienty. Okořeněné navíc praktickými cvičeními. Doporučuji.
Katka má velké zkušeností a na příkladech nám hezky ukázala celý proces tvorby obsahové strategie. Pro mě osobně byla nejzajímavější část o uživatelském výzkumu. Na workshopu jsme hodně tvořili a právě tuto praktičnost nejvíc oceňuji. Na konci jsme si odnesli složku našlapanou materiály, které dodnes u nás ve firmě využíváme.
Organizační informace
Kdy: přihlaste se jako zájemce, až vás bude dostatek, vypíšeme nový termín.
Kde: Brno/Praha
Počet účastníků: max. 8
Cena: 5.490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: Celodenní program, výukové materiály, oběd, drobné občerstvení, certifikát o účasti.
Jak to na workshopu vypadá
Časté otázky
Jak mám zaplatit kurzovné?
Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Petra do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a následně vám zašle daňový doklad pro vaši účetní.
Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?
Co nejdřív napište Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před setkáním, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.
V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.
Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.
Co si mám vzít s sebou?
Potřebujete jen notebook, na kterém budete zpracovávat některá cvičení, a psací potřeby.
Jak to bude s obědem?
Oběd je v ceně workshopu. Na výběr bude několik jídel z denní nabídky. Pokud potřebujete veganský, bezlepkový nebo jiný speciální oběd, připište to do poznámky v přihlašovacím formuláři. V případě, že už jste přihlášení, nahlaste speciální požadavky Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz.
Máte k workshopu otázku?
Ozvěte se koordinátorce školení Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz.