

Workshop: Jak připravit obsahovou strategii
Přestaňte svůj obsah tvořit nahodile. Naučte se připravit obsahovou strategii
a investujte jen do takových článků/příspěvků/videí, které dávají smysl.
Díky workshopu uděláte první krok k tomu, abyste oslovovali, přitahovali
a přesvědčovali potenciální zákazníky kvalitním obsahem.
Proč se zúčastnit workshopu
Workshop je praktický. V několika cvičeních si vyzkoušíte jednotlivé kroky při tvorbě strategie. Díky tomu zvládnete lépe aplikovat postup na vlastní firmu či své klienty.
Zjistíte, jaké osvědčené postupy používáme v Obsahové agentuře a odnesete si užitečné šablony.
Celý workshop je maximálně praktický a Katka vás provede kompletním procesem sestavování obsahové strategie.
Pro koho je workshop vhodný
- Pro marketingové manažery B2C i B2B firem, kteří s tvorbou obsahu začínají nebo už obsah tvoří, ale chtějí ho posunout na novou úroveň.
- Pro zaměstnance marketingových agentur, kteří chtějí svým klientům nabídnout strategický přesah.
- Pro freelancery, kteří si pomocí obsahu budují reputaci v oboru.
- Pro začátečníky až mírně pokročilé v obsahovém marketingu.
Program detailně
9.30, Úvod a seznámení
Čeká nás celý společný den, a proto se nejprve seznámíme. Mezi sebou i s tématem.
10.30 Co chtějí zákazníci
Ukážeme si, jak dělat hloubkové rozhovory a zmíníme i dotazníky. Data z výzkumu si zkusíte zpracovat za použití frameworku
See-Think-Do-Care.
12.00, Oběd
Čeká nás dobré jídlo.
13.00, Obsahový audit
Než se pustíme do strategie, potřebujete vědět, v jakém stavu je váš aktuální obsah.
14.00, Tvorba strategie
Podíváme se na to, jak vytvořit účinnou strategii a taktiku s ohledem na rozpočet, který máte zrovna k dispozici.
15.00, Obsah pro vaši firmu
Naplánujete si, jak nové poznatky využijete v marketingu své firmy nebo u svých klientů.
16.00, Závěr
Školení ukončíme závěrečnou diskuzí a shrnutím toho nejdůležitěšího
Materiály, které získáte
- prezentace z workshopu
- STDC upravené pro potřeby obsahové strategie
- šablona Kdo jsme – vhodné k vytištění na nástěnku
- šablona Jak mluvíme – vhodné k vytištění na nástěnku
Kdo workshop vede
Lektorka Kateřina Kalivodová (Foltánková) v Obsahové agentuře Obsahové agentuře zodpovídá za přípravu obsahových strategií. Veřejné workshopy zaměřené na jejich tvorbu vede od roku 2017.
O strategiích přednášela například na E-shop summitu a ShopCampu. Podílela se na strategii pro EET poradnu, která klientovi přinesla milionové prodeje a vyhrála 1. místo v soutěži Zlatý středník v kategorii Obsahová strategie. Má zkušenosti se strategiemi z různých odvětví – od podnikových IT systémů přes pracovní ochranné pomůcky po inovativní kosmetiku.
Reference absolventů

Workshop o obsahové strategii mi pomohl zrevidovat náš přístup k tvorbě obsahu a osvěžit techniky, které jsme nevyužívali naplno. Taky jsem poznal pár fajn lidí a dal si super lasagne!
Honza Kotlář —

Aukro má více než 4 miliony registrovaných zákazníků a připravit pro ně obsah šitý na míru navíc s omezenými kapacitami je opravdová výzva. Proto jsem byla na workshop hodně zvědavá, a o to více mě překvapil. Určitě od workshopu nečekejte instantní odpověď na problém, který právě řešíte – jste to ostatně vy, kdo svým zákazníkům i značce rozumí nejlépe. To, co dostanete, je podrobný a praktický návod, jak můžete krok za krokem identifikovat potřeby, obavy a touhy vašich zákazníků. Pomůže vám to zjednodušit tvorbu obsahu i rozhodování, jaké kanály a messages jsou pro vaše cílovky must have.
Aukro.cz —

Velmi přínosné školení pro lidi, kteří se chtějí profesionálně posunout k tvorbě komunikačních strategií. Školení bylo velmi přehledné a systematické. Obsahovalo jak teoretický základ, tak i praktickou zkoušku toho, jak nad komunikační strategií přemýšlet i jak ji tvořit. Doporučila bych všem, kdo mají chuť začít s tvorbou komunikačních strategií, a to pěkně od začátku a systematicky. :)
VISIBILITY DIGITAL —

Dlouho jsem hledal školení, které mě posune z dobrého copywritera na skvělého. Nejde totiž jen o psaní. Potřeboval jsem se naučit, jak uchopit a připravit celou strategii obsahových kampaní. Díky Katce jsem získal propracovanou metodiku, která se hodí pro mě i mé klienty.
Nezbedy.cz —

Bylo to fajn. Přátelská atmosféra a kolegiální přístup. Lektorka K. Foltánková je profík. Ukazuje zákulisí praxe a nejen teorii ze školy.
WPJ —

Katka mi moc pomohla s tím, jakým způsobem poznat svou cílovku a správně využívat získané informace od zákazníků. Mohu tak svůj čas investovat opravdu efektivně pouze do aktivit, které mají pro mě i mé zákazníky smysl. A že ho mám jako podnikající máma na rodičovské opravdu málo.
Samostatné dítě —

Skvělý workshop! Nejvíc se mi líbila praktická část, kdy jsme vytvářeli strategii pro fiktivní firmu.
Casamoderna —

Katka nám na školení ukázala efektivní způsob, jak přemýšlet nad tvorbou obsahu. Nejvíce mi pomohly rady, jak pochopit zákazníka a následná možnost si vše vyzkoušet v praxi. Díky tomu mohu do budoucna tvořit obsah, který opravdu bude pasovat na potřeby cílové skupiny. Zároveň jsme získali spoustu užitečných materiálů, které budu využívat ještě dlouho do budoucna.
Patrik Gajdoš —

Workshop bych doporučila každému, kdo se s obsahovou strategií teprve oťukává, nebo pokročilejším, jež si potřebují utřídit myšlenky. Katka je neskutečně fajn člověk, vše srozumitelně vysvětlí a ochotně zodpovídá jakékoliv dotazy. Osobně nejvíc oceňuji praktické pojetí workshopu.
Taste Digistory —

Oceňuji, že jsem si přímo na workshopu připravila podklady pro obsahovou strategii svého klienta. Vyzkoušela jsem si tak teorii rovnou v praxi. Katka všechno skvěle vysvětlila a pohotově reagovala na naše otázky. Za nejpřínosnější považuji „návod“ na získávání informací od zákazníků. Odnesla jsem si materiály, které mi při tvorbě další obsahové strategie ušetří spoustu času.
eBRÁNA —

Superpraktický workshop, který Katka nabila svou pozitivní energií a ve kterém jsme si během jednoho dne vyzkoušeli celý proces vzniku obsahové strategie. Vřele doporučuju pro inspiraci i ostříleným contenťákům.
eVisions Advertising —

Workshop sa hodí pre každého, kto chce nad tvorbou obsahu premýšľať v súvislostiach, pristupovať k nemu strategicky a systematicky, nie len čisto pocitovo. Poskytne veľa praktických typov a ukáže nový spôsob uvažovania nad cieľovými skupinami a ich potrebami. Prekonal moje očakávania, vrelo odporúčam.
BESTETO —

Workshop Obsahová strategie mi dokreslil informace, které jsem doposud získala a pomohl mi je dosadit přímo na potřeby naší firmy. Nejvíce mě zaujala práce s frameworkem STDC, který jsem neuměla efektivně dosadit na obchodní proces v našem druhu podnikání. Velmi pozitivně hodnotím i celkovou náladu na workshopu. Bylo zajímavé si poslechnout, jak to chodí v jiných firmách, načerpala jsem spoustu užitečných rad od Katky i spoluposluchačů.
Byznys software —

Školení, které dává skvěle nakouknout pod pokličku tvorby obsahové strategie pro vlastní firmu nebo klienty. Okořeněné navíc praktickými cvičeními. Doporučuji.
Animato —

Katka má velké zkušeností a na příkladech nám hezky ukázala celý proces tvorby obsahové strategie. Pro mě osobně byla nejzajímavější část o uživatelském výzkumu. Na workshopu jsme hodně tvořili a právě tuto praktičnost nejvíc oceňuji. Na konci jsme si odnesli složku našlapanou materiály, které dodnes u nás ve firmě využíváme.
Webmium —
Organizační informace
Kdy: brzy vypíšeme nové konkrétní termíny
Kde: Běhounská 5/18, Brno nebo Štěpánská 11, Praha
Počet účastníků: max. 8
Cena: 3 990 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: Celodenní program, výukové materiály, oběd, drobné občerstvení, certifikát o účasti, 30minutová konzultace s lektorkou.
Časté otázky
Jak mám zaplatit kurzovné?
Po odeslání přihlašovacího formuláře vám naše kolegyně Pavla z adresy machackova@obsahova-agentura.cz do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a na kurzu pak dostanete daňový doklad pro vaši účetní.
Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?
Co nejdřív napište lektorce na kalivodova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před workshopem, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.
V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.
Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.
Co si mám vzít s sebou?
Potřebujete jen notebook, na kterém budete zpracovávat některá cvičení, a psací potřeby.
Jak to bude s obědem?
Oběd je v ceně workshopu. Na výběr bude několik jídel z denní nabídky. Pokud potřebujete veganský, bezlepkový nebo jiný speciální oběd, připište to do poznámky v přihlašovacím formuláři. V případě, že už jste přihlášení, nahlaste speciální požadavky na machackova@obsahova-agentura.cz.
Máte k workshopu otázku? Kontaktujte lektorku na e-mailu kalivodova@obsahova-agentura.cz.