Správa sociálních sítí

Postaráme se o váš Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. Vymyslíme atraktivní témata, nachystáme příspěvky, podpoříme je reklamou a odpovíme na zprávy a komentáře. Udržíte se v povědomí své cílové skupiny, získáte nové zákazníky a ušetříte čas, který každodenní komunikace s fanoušky zabírá.

Jak postupujeme u správy sociálních sítí

Ptáme se

Ptáme se

V čem jste nejlepší, na co slyší vaši zákazníci a jaké emoce chcete vyvolávat? Vyptáme se na detaily a později je přetavíme do skvělého obsahu.

Nastavujeme

Nastavujeme

Založíme profily, Business Manager a nasadíme Facebook Pixel. Díky němu zacílíme na návštěvníky vašeho webu reklamu na Facebooku a Instagramu.

Navrhujeme

Navrhujeme

Lidé při scrollování často jen koukají na obrázky. Proto vymyslíme, jak vás vizuálně odlišit od ostatních – třeba filtrem nebo grafikou v souladu s vaší vizuální identitou.

Tvoříme

Tvoříme

Najdeme témata, která vaši cílovku zajímají, připravíme posty i grafiku. Hotové příspěvky uvidíte v nástroji ZoomSphere, kde je můžete komentovat i schvalovat.

Promujeme

Promujeme

Běžný příspěvek na vaší stránce ukáže Facebook jen 5,2 % fanoušků. Proto vybrané posty podpoříme přesně zacílenou reklamou.

Vyhodnocujeme

Vyhodnocujeme

Odhalíme, která témata fungují, kdy jsou fanoušci aktivní a jaký typ příspěvků má největší dosah. Podle toho pak naplánujeme obsah na další měsíc.

Sítě spravujeme komplexně

Aktivizujeme vaši stávající komunitu, nastartujeme její růst nebo postupně napravíme pošramocenou pověst vašeho odvětví.

Community management

Navážeme s fanoušky diskuzi v komentářích, odpovíme třeba na dotazy ohledně otevírací doby a slušně se vypořádáme s hatery.

Rádi také proškolíme vaši zákaznickou podporu, aby byla na sítích jako doma.

Podpůrné kampaně

Připravíme kampaň, kterou získáme nové čtenáře e-booku, odběratele newsletteru nebo návštěvníky landing page. Reklamy vždy testujeme a spuštěnou necháme jen tu, na kterou vaše cílová skupina nejlépe reaguje.
Firmy si často lámou hlavu, co pořád na ty socky dávat. Odpovědi leží v obsahové strategii. Pokud ji vaše značka zatím nemá, vytvoříme ji a stanovíme dlouhodobý směr vašeho obsahu.

Znalost oboru + zkušenosti

Obsah pro sítě tvoří tým tří profíků. Social media specialista doporučí konkrétní strategii a připraví publikační plán. Copywriter natextuje chytlavé příspěvky a grafik nachystá vizuály.

Aby měli všichni přístup k aktuálním informacím, hned na začátku spolupráce vám založíme interní wiki. Z ní se členové týmu dozví, jak se správně skloňuje název vaší značky, v čem se lišíte od konkurence nebo na jaký typ příspěvků vaši fanoušci nejlépe reagují.

Sociální sítě spravujeme napříč obory

Nezáleží na tom, jestli prodáváte krásný nábytek nebo pojištění, které se nedá vyfotit. Poradíme si v obou situacích. Sociální sítě jsme spravovali pro klienty v těchto oborech:

  • Finanční služby
  • Kyberbezpečnost
  • Energetika
  • Kosmetika
  • Eventy
  • Móda
  • Software
  • Výroba stavebních prvků
  • Velkoobchod a maloobchod

Co si o spolupráci myslí naši klienti

„S Obsahovkou se mi spolupracovalo skvěle. Věřím, že jsme si sedli pracovně i lidsky. Skvělé bylo, že se nezdráhali pomáhat nám i s dalšími projekty, které se sociálních sítí přímo nedotýkaly. Díky společné práci se nám podařilo z gruntu proměnit naše „socky“ a vybudovat si komunitu, ve které se začali projevovat i ambasadoři. To bylo do té doby na našich sítích nevídané.”
Michal Červenka, manažer marketingu v CENTROPOL ENERGY
„Některým zaměstnancům se po školení LinkedInu od Obsahovky podařilo rozšířit vlastní síť relevantních kontaktů. Zahraniční oddělení má od dvou potenciálních partnerů poptávky na žaluzie, Česko pak navázalo první kontakty s architekty. Spojili jsme se třeba s Romanem Vrtiškou z architektonického studia Vrtiška & Žák, který původně poptával žaluzie jen na svůj dům. Díky tomu bude naše žaluzie doporučovat i svým klientům. A domluvili jsme spolupráci i opačně – studio nám navrhlo interiér nového showroomu a bude pracovat i na designu veletržního stánku.“
Miloslav Matoušek, Head of Marketing NEVA

Kolik stojí správa sociálních sítí

Přesnou kalkulaci zpracujeme poté, co si ujasníme vaše potřeby a požadavky. Obvykle se ceny za správu sociálních sítí a školení pohybují v následujících hladinách:

Správa jedné sociální sítě

Na úvod nastavíme váš profil, vytvoříme statické texty a navrhneme vizuální styl příspěvků. Úvodní práce stojí 15 200 Kč.

Poté každý měsíc vytvoříme balíček příspěvků (s frekvencí 1–2× týdně), zajistíme propagaci, denní revizi proma, odpovědi fanouškům a report, ve kterém vyhodnotíme úspěšnost příspěvků. Měsíční správa stojí od 17 do 24 000 Kč.

Od 17 000 Kč

Školení

Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn. Vyberte si, kterou síť potřebujete ovládnout a my naživo nebo on-line proškolíme vás a vaše kolegy.

V rámci školení na LinkedIn můžeme přímo se zaměstnanci založit a nastavit jejich profily.

Školení doporučujeme kombinovat s konzultacemi nebo mentoringem.

Od 15 500 Kč

Mentoring zaměstnanců

Na sítích zabírá, když do nich zapojíte své zaměstnance. Proto je proškolíme a po tři měsíce mentorujeme, jak tvořit lepší obsah.

Díky gamifikačním prvkům a dlouhodobému mentoringu nadšení zaměstnanců jen tak nevyprchá a vaše firma na sítích zaznamená výrazný posun vpřed.

Perfektní volba pro LinkedIn.

Od 30 000 Kč měsíčně

Ceny uvádíme bez DPH.

První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.