Nekončíme líbivým manuálem
Už jsme viděli hodně barevných PDF o značkách. A přesvědčili se, že k silné tonalitě vede až její důsledné používání.
Proto nabízíme další tři služby, které s aplikací tone of voice nejvíce pohnou.
Jádro tonality je v textu. Ale až sladěním
s fotkami, ilustracemi nebo videem je dojem ze značky kompletní. Nastavíme vám jednotnou linku vizuálního obsahu, připravíme ukázky i šablony.

Testovací kampaně
U zásadních nebo náročných změn tonality novou komunikaci testujeme. Připravíme více variant tonality, nastavíme KPI's a pak vyhodnotíme, jak která z nich skutečně zafungovala.

Dlouhodobý mentoring
Je to jednoduché: zaplatíte si profesionálního revizora, rýpala a parťáka
v jednom, který vaší značce pomáhá držet správnou linii. Ideální pro rozvoj interních copywriterů a markeťáků.
Znalost oboru + zkušenosti
Pro práci na tonalitě vždy sestavujeme seniorní tým. Jeho jádro tvoří konzultant se znalostí brandingu a copywriter vytrénovaný k hledání drhnoucích míst mezi ideály z brandbooku a realitou firemního obsahu.
Svou práci si tandem musí tvrdě obhájit před klienty i dalšími kolegy, se kterými své závěry průběžně probírají. Díky tomu se včas zbaví samoúčelné kreativity, propisování ega a nápadů, které fungují jen na papíře.
Výsledkem práce tonalitního týmu je funkční nástroj, kterému se značky nemusí přizpůsobovat.
Kolik stojí tone of voice
Přesnou kalkulaci prací na tonalitě sestavíme po úvodní nezávazné analýze. Každá značka totiž vyžaduje trochu jiný přístup a rozhodující je i kvalita podkladů, které nám dodáte.
Od 26 000 Kč
Ceny uvádíme bez DPH.