Tonalita a práce se značkou
Najdeme a propíšeme tón vaší značky do webu, e-mailů i sociálních sítí. Vyjdeme z toho, jací skutečně jste – jak mluvíte, co máte v DNA, k čemu míříte. Získáte nezaměnitelnou a přirozenou tonalitu, která se vám bude dobře používat.
Jak postupujeme při nastavování tonality
Mapujeme situaci
Mapujeme situaci
Prozkoumáme kontext – jak se prezentujete, jak mluvíte se zákazníky a jak se to liší od obrazu, který chcete vyvolávat. Zajímá nás pohled ředitele i operátorky call centra.
Stavíme základy
Stavíme základy
Pokud máte brand manuál, tohle můžeme přeskočit. Z dostupných dat popíšeme jádro značky. Říká nám, kým jste, jakou pozici na trhu máte, ke komu mluvíte i kam míříte.
Vytváříme koncept tonality
Vytváříme koncept tonality
Někdy trochu abstraktní pojmy z brand manuálu přenášíme do praxe. Konečně je vidět, jak má vaše značka mluvit. Tón komunikace popisujeme polopaticky
a prakticky tak, že práci s tonalitou zvládne i laik.
Aplikujeme
Aplikujeme
Podle dohody připravíme ukázky pro všechny důležité touchpointy, přepíšeme web nebo nachystáme nové e-maily. A pokud budete chtít, můžeme za vás psát i dál.
Zaškolujeme
Zaškolujeme
Pro větší týmy připravujeme prezentace a školení. Vycházíme z vašich potřeb, ale vždy hlídáme, aby se nová tonalita uvedla do života hladce, rychle a bez přešlapů.
Ověřujeme
Ověřujeme
Po čase se ujišťujeme, jak se vám s novou tonalitou pracuje. Ověřujeme, jestli vám skutečně sedla. Ladíme detaily a odpovídáme na dotazy.
Nekončíme líbivým manuálem
Už jsme viděli hodně barevných PDF o značkách. A přesvědčili se, že k silné tonalitě vede až její důsledné používání.
Proto nabízíme další tři služby, které s aplikací tone of voice nejvíce pohnou.
Jádro tonality je v textu. Ale až sladěním
s fotkami, ilustracemi nebo videem je dojem ze značky kompletní. Nastavíme vám jednotnou linku vizuálního obsahu, připravíme ukázky i šablony.
v jednom, který vaší značce pomáhá držet správnou linii. Ideální pro rozvoj interních copywriterů a markeťáků.
Znalost oboru + zkušenosti
Pro práci na tonalitě vždy sestavujeme seniorní tým. Jeho jádro tvoří konzultant se znalostí brandingu a copywriter vytrénovaný k hledání drhnoucích míst mezi ideály z brandbooku a realitou firemního obsahu.
Svou práci si tandem musí tvrdě obhájit před klienty i dalšími kolegy, se kterými své závěry průběžně probírají. Díky tomu se včas zbaví samoúčelné kreativity, propisování ega a nápadů, které fungují jen na papíře.
Výsledkem práce tonalitního týmu je funkční nástroj, kterému se značky nemusí přizpůsobovat.
Kolik stojí tone of voice
Přesnou kalkulaci prací na tonalitě sestavíme po úvodní nezávazné analýze. Každá značka totiž vyžaduje trochu jiný přístup a rozhodující je i kvalita podkladů, které nám dodáte.
Od 26 000 Kč
Ceny uvádíme bez DPH.