Tonalita a práce se značkou

Najdeme a propíšeme tón vaší značky do webu, e-mailů i sociálních sítí. Vyjdeme z toho, jací skutečně jste – jak mluvíte, co máte v DNA, k čemu míříte. Získáte nezaměnitelnou a přirozenou tonalitu, která se vám bude dobře používat.

Jak postupujeme při nastavování tonality



Mapujeme situaci

Mapujeme situaci

Prozkoumáme kontext – jak se prezentujete, jak mluvíte se zákazníky a jak se to liší od obrazu, který chcete vyvolávat. Zajímá nás pohled ředitele i operátorky call centra.



Stavíme základy

Stavíme základy

Pokud máte brand manuál, tohle můžeme přeskočit. Z dostupných dat popíšeme jádro značky. Říká nám, kým jste, jakou pozici na trhu máte, ke komu mluvíte
i kam míříte.



Vytváříme koncept tonality

Vytváříme koncept tonality

Někdy trochu abstraktní pojmy z brand manuálu přenášíme do praxe. Konečně je vidět, jak má vaše značka mluvit. Tón komunikace popisujeme polopaticky
a prakticky tak, že práci s tonalitou zvládne i laik.



Aplikujeme

Aplikujeme

Podle dohody připravíme ukázky pro všechny důležité touchpointy, přepíšeme web nebo nachystáme nové e-maily.
A pokud budete chtít, můžeme za vás psát i dál.



Zaškolujeme

Zaškolujeme

Pro větší týmy připravujeme prezentace
a školení. Vycházíme z vašich potřeb, ale vždy hlídáme, aby se nová tonalita uvedla do života hladce, rychle a bez přešlapů.



Ověřujeme

Ověřujeme

Po čase se ujišťujeme, jak se vám s novou tonalitou pracuje. Ověřujeme, jestli vám skutečně sedla. Ladíme detaily
a odpovídáme na dotazy.


Nekončíme líbivým manuálem

Už jsme viděli hodně barevných PDF o značkách. A přesvědčili se, že k silné tonalitě vede až její důsledné používání.
Proto nabízíme další tři služby, které s aplikací tone of voice nejvíce pohnou.

Jádro tonality je v textu. Ale až sladěním
s fotkami, ilustracemi nebo videem je dojem ze značky kompletní. Nastavíme vám jednotnou linku vizuálního obsahu, připravíme ukázky i šablony.

Testovací kampaně

U zásadních nebo náročných změn tonality novou komunikaci testujeme. Připravíme více variant tonality, nastavíme KPI's a pak vyhodnotíme, jak která z nich skutečně zafungovala.

Dlouhodobý mentoring

Je to jednoduché: zaplatíte si profesionálního revizora, rýpala a parťáka
v jednom, který vaší značce pomáhá držet správnou linii. Ideální pro rozvoj interních copywriterů a markeťáků.


Znalost oboru + zkušenosti

Pro práci na tonalitě vždy sestavujeme seniorní tým. Jeho jádro tvoří konzultant se znalostí brandingu a copywriter vytrénovaný k hledání drhnoucích míst mezi ideály z brandbooku a realitou firemního obsahu.

Svou práci si tandem musí tvrdě obhájit před klienty i dalšími kolegy, se kterými své závěry průběžně probírají. Díky tomu se včas zbaví samoúčelné kreativity, propisování ega a nápadů, které fungují jen na papíře.

Výsledkem práce tonalitního týmu je funkční nástroj, kterému se značky nemusí přizpůsobovat.


Přečtěte si případové studie o tonalitě


Kolik stojí tone of voice

Přesnou kalkulaci prací na tonalitě sestavíme po úvodní nezávazné analýze. Každá značka totiž vyžaduje trochu jiný přístup. Obvykle se ceny
za tone of voice pohybují v následujících hladinách:

Základní tonalita

Tonalitu potřebujete hlavně kvůli jedné věci, třeba kvůli jednoduchému webu nebo krátkodobé kampani. K nabrání všech podkladů nám stačí delší schůzka.

Od 57 000 Kč

Rozšířená tonalita

Tonalitou chcete sjednotit texty na webu se sadou e-mailů nebo komunikací zákaznické podpory. Čeká nás workshop nad cíli komunikace, provedeme také základní výzkum a testování.

Od 115 000 Kč

Tonalita na maximum

Desítky stránek webu nebo složitý obor pro kvalitní tonalitu potřebují důkladnou přípravu: analýzu zákazníků, tvorbu person, důkladné testování a koordinaci s dalšími dodavateli.

Od 180 000 Kč

Ceny uvádíme bez DPH.


První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme