Tonalita a práce se značkou
Najdeme a propíšeme tón vaší značky do webu, e-mailů i sociálních sítí. Vyjdeme z toho, jací skutečně jste – jak mluvíte, co máte v DNA, k čemu míříte. Získáte nezaměnitelnou a přirozenou tonalitu, která se vám bude dobře používat.
Jak postupujeme při nastavování tonality
Mapujeme situaci
Mapujeme situaci
Prozkoumáme kontext – jak se prezentujete, jak mluvíte se zákazníky a jak se to liší od obrazu, který chcete vyvolávat. Zajímá nás pohled ředitele i operátorky call centra.
Stavíme základy
Stavíme základy
Pokud máte brand manuál, tohle můžeme přeskočit. Z dostupných dat popíšeme jádro značky. Říká nám, kým jste, jakou pozici na trhu máte, ke komu mluvíte i kam míříte.
Vytváříme koncept tonality
Vytváříme koncept tonality
Někdy trochu abstraktní pojmy z brand manuálu přenášíme do praxe. Konečně je vidět, jak má vaše značka mluvit. Tón komunikace popisujeme polopaticky
a prakticky tak, že práci s tonalitou zvládne i laik.
Aplikujeme
Aplikujeme
Podle dohody připravíme ukázky pro všechny důležité touchpointy, přepíšeme web nebo nachystáme nové e-maily. A pokud budete chtít, můžeme za vás psát i dál.
Zaškolujeme
Zaškolujeme
Pro větší týmy připravujeme prezentace a školení. Vycházíme z vašich potřeb, ale vždy hlídáme, aby se nová tonalita uvedla do života hladce, rychle a bez přešlapů.
Ověřujeme
Ověřujeme
Po čase se ujišťujeme, jak se vám s novou tonalitou pracuje. Ověřujeme, jestli vám skutečně sedla. Ladíme detaily a odpovídáme na dotazy.
Nekončíme líbivým manuálem
Už jsme viděli hodně barevných PDF o značkách. A přesvědčili se, že k silné tonalitě vede až její důsledné používání.
Proto nabízíme další tři služby, které s aplikací tone of voice nejvíce pohnou.
Jádro tonality je v textu. Ale až sladěním
s fotkami, ilustracemi nebo videem je dojem ze značky kompletní. Nastavíme vám jednotnou linku vizuálního obsahu, připravíme ukázky i šablony.
v jednom, který vaší značce pomáhá držet správnou linii. Ideální pro rozvoj interních copywriterů a markeťáků.
Znalost oboru + zkušenosti
Pro práci na tonalitě vždy sestavujeme seniorní tým. Jeho jádro tvoří konzultant se znalostí brandingu a copywriter vytrénovaný k hledání drhnoucích míst mezi ideály z brandbooku a realitou firemního obsahu.
Svou práci si tandem musí tvrdě obhájit před klienty i dalšími kolegy, se kterými své závěry průběžně probírají. Díky tomu se včas zbaví samoúčelné kreativity, propisování ega a nápadů, které fungují jen na papíře.
Výsledkem práce tonalitního týmu je funkční nástroj, kterému se značky nemusí přizpůsobovat.
Přečtěte si případové studie o tonalitě
Kolik stojí tone of voice
Přesnou kalkulaci prací na tonalitě sestavíme po úvodní nezávazné analýze. Každá značka totiž vyžaduje trochu jiný přístup a rozhodující je i kvalita podkladů, které nám dodáte.
Od 26 000 Kč
Ceny uvádíme bez DPH.