Tonalita a práce se značkou

Najdeme a propíšeme tón vaší značky do webu, e-mailů i sociálních sítí. Vyjdeme z toho, jací skutečně jste – jak mluvíte, co máte v DNA, k čemu míříte. Získáte nezaměnitelnou a přirozenou tonalitu, která se vám bude dobře používat.

Jak postupujeme při nastavování tonality



Mapujeme situaci

Mapujeme situaci

Prozkoumáme kontext – jak se prezentujete, jak mluvíte se zákazníky a jak se to liší od obrazu, který chcete vyvolávat. Zajímá nás pohled ředitele i operátorky call centra.



Stavíme základy

Stavíme základy

Pokud máte brand manuál, tohle můžeme přeskočit. Z dostupných dat popíšeme jádro značky. Říká nám, kým jste, jakou pozici na trhu máte, ke komu mluvíte
i kam míříte.



Vytváříme koncept tonality

Vytváříme koncept tonality

Někdy trochu abstraktní pojmy z brand manuálu přenášíme do praxe. Konečně je vidět, jak má vaše značka mluvit. Tón komunikace popisujeme polopaticky
a prakticky tak, že práci s tonalitou zvládne i laik.



Aplikujeme

Aplikujeme

Podle dohody připravíme ukázky pro všechny důležité touchpointy, přepíšeme web nebo nachystáme nové e-maily.
A pokud budete chtít, můžeme za vás psát i dál.



Zaškolujeme

Zaškolujeme

Pro větší týmy připravujeme prezentace
a školení. Vycházíme z vašich potřeb, ale vždy hlídáme, aby se nová tonalita uvedla do života hladce, rychle a bez přešlapů.



Ověřujeme

Ověřujeme

Po čase se ujišťujeme, jak se vám s novou tonalitou pracuje. Ověřujeme, jestli vám skutečně sedla. Ladíme detaily
a odpovídáme na dotazy.


Nekončíme líbivým manuálem

Už jsme viděli hodně barevných PDF o značkách. A přesvědčili se, že k silné tonalitě vede až její důsledné používání.
Proto nabízíme další tři služby, které s aplikací tone of voice nejvíce pohnou.

Jádro tonality je v textu. Ale až sladěním
s fotkami, ilustracemi nebo videem je dojem ze značky kompletní. Nastavíme vám jednotnou linku vizuálního obsahu, připravíme ukázky i šablony.

Testovací kampaně

U zásadních nebo náročných změn tonality novou komunikaci testujeme. Připravíme více variant tonality, nastavíme KPI's a pak vyhodnotíme, jak která z nich skutečně zafungovala.

Dlouhodobý mentoring

Je to jednoduché: zaplatíte si profesionálního revizora, rýpala a parťáka
v jednom, který vaší značce pomáhá držet správnou linii. Ideální pro rozvoj interních copywriterů a markeťáků.


Znalost oboru + zkušenosti

Pro práci na tonalitě vždy sestavujeme seniorní tým. Jeho jádro tvoří konzultant se znalostí brandingu a copywriter vytrénovaný k hledání drhnoucích míst mezi ideály z brandbooku a realitou firemního obsahu.

Svou práci si tandem musí tvrdě obhájit před klienty i dalšími kolegy, se kterými své závěry průběžně probírají. Díky tomu se včas zbaví samoúčelné kreativity, propisování ega a nápadů, které fungují jen na papíře.

Výsledkem práce tonalitního týmu je funkční nástroj, kterému se značky nemusí přizpůsobovat.


Přečtěte si případové studie o tonalitě


Kolik stojí tone of voice

Přesnou kalkulaci prací na tonalitě sestavíme po úvodní nezávazné analýze. Každá značka totiž vyžaduje trochu jiný přístup a rozhodující je i kvalita podkladů, které nám dodáte.

Od 26 000 Kč

Ceny uvádíme bez DPH.


První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme