• Přední český výrobce venkovní protisluneční ochrany.
  • Fungují od roku 1990.
  • Specializují se na výrobu venkovních žaluzií, mají i vlastní lakovnu.
  • Spolupráce s Obsahovkou od léta 2018.

Jak textování nového webu Žaluzií NEVA vyústilo v dlouhodobou práci pro blog i sociální sítě

Jsou jedničkou mezi specializovanými firmami na výrobu venkovních žaluzií v České republice. Kromě neustálého zdokonalování stínicí techniky se ale v Žaluziích NEVA rozhodli pořádně šlápnout i do obsahu a nastartovat nový web a sociální sítě. A my jim v tom pomáháme.

Všechno začalo poptávkou natextování nového webu. Aby to mohlo fungovat, potřebovali jsme firmu dobře poznat. A tak jsme se v létě 2018 dvakrát po sobě vypravili do Kralic na Hané a odstartovali spolupráci hned dvěma půldenními workshopy:

  • strategickým, kde jsme poznávali silné a slabé stránky Žaluzií NEVA, jejich USP nebo třeba cestu zákazníků,
  • tonalitním, kde jsme si vyjasnili, jak by měla firma komunikovat vůči zákazníkům.

Informací bylo dost, materiály jsme měli na stole – tvorba mohla začít:

  • na základě workshopů jsme vytvořili komunikační manuál firmy,
  • prošli jsme stávající obsah a sepsali doporučení k úpravě současného webu,
  • konzultovali jsme wireframy a natextovali stránky pro nový web.

Obsahovka nás o svých kvalitách přesvědčila hned na úvodním workshopu. Připravovali jsme se na něj s mírnými obavami, ale nakonec jsme si z něj odnesli velmi dobrý dojem z profesionálně odvedené práce a také nové poznatky o naší firmě. Když jsme následně viděli hotové texty pro nový web, už jsme se zmohli jen na uznalé pokyvování.
Miloslav Matoušek, Head of Marketing

Od Žaluzií NEVA jsme dostávali podklady a potkávali se na nabíracích schůzkách.

Detaily nových webovek jsme ladili až do června 2019. Chtěli jsme, aby byly všechny texty dokonalé a stránky spolu lícovaly stejně dobře jako lamely venkovních žaluzií. Spuštěním webu ale spolupráce neskončila.

Dlouhodobá práce pro blog i sociální sítě

Ve stínicí technice jsme začali být jako doma, a tak postupně naše spolupráce přerostla v dlouhodobé zpracovávání obsahu i v rámci dalších komunikačních kanálů – pustili jsme se do psaní pro blog a správy sociálních sítí.

Pravidelně začínáme připravovat:

  • články, aktuality a novinky na blog,
  • reference pro web
  • nebo příspěvky na sociální sítě Facebook, Instagram a LinkedIn.

Práce na sociálních sítích pro Žaluzie NEVA začala revizí stávajících profilů a aktualizací i doplněním informací.

Kromě on-linu Žaluziím NEVA pomáháme také s tištěnými materiály. Společně jsme navrhli novou podobu katalogů a pracujeme na faceliftu reklamních materiálů.

Na textování našeho nového webu jsme zcela přirozeně navázali tvorbou obsahové strategie. Naplánovali jsme si tak s Obsahovkou společnou budoucnost, která nám bezpochyby přinese nové partnery a spokojené zákazníky. Spolupráce s Obsahovkou nastavila vysokou laťku – rychle jsem si zvykl na velmi vysokou míru profesionality, rychlé jednání, dodržování termínů a hlavně mimořádně kvalitní výstupy, při jejichž čtení mi pravidelně padá brada.
Miloslav Matoušek, Head of Marketing