Pravidla brainstormingu, která vám přinesou lepší nápady

Jaké jsou výhody zaměstnání v agentuře? Kromě práce v týmu, sdílení know-how nebo zajímavých klientů je to také možnost společně se nad projekty zamyslet. Aby toto zamyšlení – neboli brainstorming – bylo efektivní, musíte dodržovat určitá pravidla. Přečtěte si, která se nám v Obsahovce osvědčila.

[NÁVOD] Jak psát o velmi složitých oborech

Setkal se s tím asi každý copywriter: „Sorry jako, ale jak o tom můžeš psát, když nejsi odborník na ____ (kyselinu hyaluronovou, fluoroalkylační činidla, hybridní investiční strategie, cokoliv, čemu nerozumíte)?“ Nejsme výjimkou. Jenže ono to jde.

Každý blogový článek na vašem webu je landing page. Využíváte toho?

Blogové články Obsahové agentury jsou vstupní stránkou pro 76 % návštěvníků webu, některé firmy mají toto číslo ještě vyšší. Blog je v takových případech nejdůležitější částí webu – rozhoduje o tom, zda se z návštěvníků stanou klienti, nebo jen kolemjdoucí čtenáři.

Jak využít STDC při tvorbě obsahu [4 vzorové tabulky]

Populární framework STDC je pro tvorbu obsahu (téměř) nepoužitelný. Když si ho však správně upravíte, hodně vám v obsahovém marketingu pomůže. Inspirujte se 4 jeho užitečnými modifikacemi.

Zrození datového copywritera - vše o tom, jak měříme obsah

Každý tvůrce obsahu se potřebuje zdokonalovat. Jak ale poznat co funguje a co ne? My se spoléháme raději na čísla než na pocity.

Detailní návod, jak na doručování obsahu přes Facebook + příklady

Obsah funguje jedině tehdy, když jej dostanete k těm správným lidem. Jasné, že? Jenže praxe je o hodně složitější. My se doručováním obsahu prokousáváme už dlouho a víme, že i zlomek nákladů na tvorbu dokáže jeho efekt znásobit. A tady je návod, jak na to.

Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]

Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.

11 věcí, které by se copywriter měl naučit od Stephena Kinga

Spisovatel píše romány, copywriter texty. Na první pohled dvě rozdílné disciplíny. Americký král hororových příběhů Stephen King ale v knize „O psaní“ dokazuje, že mají hodně společného.

[Kompletní návod] Jak psát případové studie: postupy, osvědčené otázky

Vyměňte pár desítek minut čtení za několik let hledání, zkoušení a ověřování v praxi. Předáme vám vše, co jsme se naučili o psaní případových studií. Včetně osnovy, kterou sami používáme, a 17 otázek, se kterými do každé případovky dostanete maximum přínosných informací.

Avinash Kaushik aktualizoval svůj framework See-Think-Do-Care

Myslím, že díky Marketing Festivalu je Česká republika zemí s nejvyšší koncentrací markeťáků, copywriterů a konzultantů obeznámených se STDC na počet obyvatel na světě. Jestli máte tohle zaklínadlo v repertoáru taky, určitě si nenechte ujít jeho osvěženou a okomentovanou verzi.

10 copy rad, které bych dal sobě samému před 10 lety

Máte před sebou 45 minut a 70+ lidí s nápadem. Cíl? Ukázat jim, jak můžou svou big ideu vystřelit do světa skvělým obsahem. Nebo to aspoň neudělat blbě. Takže jsem se zamyslel a sepsal rady, za které bych, když jsem začínal, platil zlatem.

Reklamní bible od Ogilvyho: 8 tipů, které si z ní může i po 40 letech odnést každý copywriter

Když strčíte ruku do ohně, spálíte se. Platilo to v pravěku, před 100 lety i dnes. Stejně tak stále platí osvědčené techniky ze slavné knihy Ogilvy o reklamě od Davida Ogilvyho, která poprvé vyšla v 80. letech.