• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Šalšová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Kompletní průvodce obsahovým marketingem

Všechno, co potřebujete vědět o obsahovém marketingu. Co to je, k čemu vám bude, jak s ním můžete ještě dnes začít a jak vyhodnotíte, že vám funguje. Sami jsme tohle know-how sbírali roky – a vy ho teď můžete nasát za pár desítek minut.

Jak jsme NEVĚ pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat

Firma NEVA vyrábí venkovní žaluzie a screenové rolety a ještě na začátku roku 2018 prakticky nedělala marketing. To se ale změnilo s nástupem marketingového manažera Miloslava Matouška. Pod jeho dohledem od začátku roku 2019 naplno bušíme do obsahu, který společně s dalšími aktivitami přináší ohromující výsledky. Návštěvnost webu se za tři roky zvýšila 6×, organická návštěvnost 5× a roční obrat firmy se zvedl o více než 100 milionů.

Cookies lišta v roce 2022: nejjednodušší způsob, jak ji textově vyřešit

Novela zákona o elektronických komunikacích mění zaběhlou praxi práce s cookies. Už dříve museli provozovatelé webů žádat souhlas návštěvníků s „marketingovými“ cookies, nově musí podle zákona dostat souhlas také k „analytickým“ cookies. Způsob udělení souhlasu tak bude třeba v roce 2022 změnit. Není to ale tak složité, jak se na první pohled zdá.

Koho najmout na obsah? Velké srovnání in-house copywritera, freelancera a agentury

In-house copywriter je sice ze všech variant nejlevnější, na druhou stranu je s ním taky nejvíc práce. Agentura bývá dražší, ale nabízí oborový přesah a mnohem více kumulovaného know-how. Čtěte, kdy se vám vyplatí vlastní copywriter, kdy byste měli najmout freelancera a kdy pro vás bude nejlepší agentura.

Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?

Za uplynulý rok jsem s kolegy odučil šest rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo asi 30 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.

Nový výzkum ukazuje krutou realitu. Lidé na webech čtou ještě méně, než si nejspíš myslíte

Už v roce 1997 firma Nielsen Norman Group zjistila, že lidé při procházení webových stránek nečtou texty slovo od slova, ale jenom je skenují. Po více než 20 letech americká firma výzkum zopakovala – a výsledky jsou opět kruté. Lidé na webech obvykle nechtějí číst žádné texty, ale jenom se snaží co nejrychleji dobrat informace, kterou hledají.

Jak jsme jenom díky obsahu více než ztrojnásobili návštěvnost blogu money.cz

V první polovině roku 2019 chodilo na blog webu money.cz asi 25 000 lidí za měsíc. To sice není špatné, ale klient chtěl mnohem více. Proto oslovil nás a už po roce a půl spolupráce jsme s čísly úplně jinde – v říjnu 2020 si cestu na blog našlo přes 95 tisíc lidí. Jak jsme to dokázali? Hlavně díky špičkovému obsahu.

SEO copywriting v roce 2019: co musí každý dobrý textař vědět o SEO

Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...

Obsahový marketing v roce 2019: jak uspějete v tvrdém konkurenčním boji?

Na internetu existuje nejméně půl miliardy blogů. Někteří tvrdí, že jich je dokonce miliarda. A další přibývají. Jakmile se rozhodnete napsat článek, je velmi pravděpodobné, že na podobné téma psaly už tisíce lidí před vámi. A že další tisíce to téma zpracují po vás. Abyste v této ohromné konkurenci uspěli, musí být váš článek lepší než ty ostatní. Jak na to?

Obsahovka Live #4 Budování značek

Rebranding jsme vyzkoušeli na vlastní kůži. A tak se změny dočkala i naše konference. Historický název Bizpresso Live jsme pověsili na hřebík společně se zbytkem projektu Bizpressa a přivítali své klienty a jejich hosty pod hlavičkou přejmenované konference Obsahovka Live.

Tyinternety.cz, jaro 2018. Seriál, díky kterému začnete psát lepší newslettery

Pro Příručku marketéra jsme sepsali seriál 3 článků, díky kterým už od zítra začnete psát lepší newslettery.

[C&CKH 20] Naučte se psát lepší případovky i posty na Facebook

Druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon přitáhl řečníky zvučných jmen – mluvili například zástupci MALLu, Slevomatu nebo Rohlíku. Co si z jejich vyprávění odnášíme?

Každý blogový článek na vašem webu je landing page. Využíváte toho?

Blogové články Obsahové agentury jsou vstupní stránkou pro 76 % návštěvníků webu, některé firmy mají toto číslo ještě vyšší. Blog je v takových případech nejdůležitější částí webu – rozhoduje o tom, zda se z návštěvníků stanou klienti, nebo jen kolemjdoucí čtenáři.

„Nic nejste, nikoho nezajímáte.“ Otto na svém školení změní způsob, jakým píšete texty

Snad žádný copywriter v Česku nemá takové jméno jako Otto Bohuš aka Ottocopy. Takže když během zimy ohlásil sérii školení, měl jedno místo už předem zaplněné. Co jsem si ze školení v luxusních prostorách brněnského Nest Interiéru odnesl?

To nejzajímavější z E-shop summitu: polovině zákazníků, kteří u vás nakoupí, jste ukradení

Poslední březnový pátek a první dubnovou sobotu se na pódiu českobudějovického Metropolu vystřídalo 13 řečníků, kteří představili útrapy i budoucnost české e-commerce. My z jejich povídání vybíráme to nejzajímavější.

11 věcí, které by se copywriter měl naučit od Stephena Kinga

Spisovatel píše romány, copywriter texty. Na první pohled dvě rozdílné disciplíny. Americký král hororových příběhů Stephen King ale v knize „O psaní“ dokazuje, že mají hodně společného.

[C&CKH 16] Vylepšete svůj obsah s Canvou a Vytvořte si novou hlavní stránku

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.