ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále “podmínky” nebo “OP”) platí pro nákup na webové stránce www.obsahova-agentura.cz
- Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Obsahová agentura s.r.o. (dále jen “organizátor”), sídlem Slovákova 357/8, Brno, 602 00, IČ 04313330, DIČ: CZ04313330, zapsaná pod sp. zn. C 89302 vedené u Krajského soudu v Brně a kupujícího (dále jen „účastník“). Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kterou strany uzavírají prostřednictvím webových stránek www.obsahova-agentura.cz.
- Předmět koupě je produktem duševního vlastnictví, a proto je zakázáno jakékoliv jeho šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora. Uzavřením kupní smlouvy účastník přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou účastníka a organizátor za ně nenese žádnou odpovědnost. V předmětu koupě může účastník najít informace o produktech nebo službách třetích osob. Tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k této tematice.
PŘEDMĚT SMLOUVY, OBJEDNÁVKA
Předmět smlouvy, označení produktu a cena
- Předmětem smlouvy je nákup a prodej živých akcí - workshopů a seminářů. Jejich specifikace a jednotlivé varianty, včetně jejich obsahu, jsou uvedeny na webových stránkách www.obsahova-agentura.cz.
- Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena jsou uvedené na vybraném webovém rozhraní organizátora. Cena je vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.
Objednávka
- Smluvní vztah mezi organizátorem a účastníkem vzniká odesláním závazné přihlášky na workshop. Přihlášku odešle zákazník prostřednictvím elektronického formuláře na www.obsahova-agentura.cz, kliknutím na tlačítko „Odeslat “. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a organizátorem vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky účastník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři.
- Pokud je kupující pouze zprostředkovatelem platby, ale školení či workshopu se zúčastní osoba třetí, má třetí osoba povinnost zaslat své osobní údaje požadované ve webovém formuláři na adresu foltankova@obsahova-agentura.cz. Zasláním údajů třetí osoba potvrzuje svou účast na školení a zároveň souhlasí se zpracováním osobních údajů.
CENA, ZPŮSOB ÚHRADY
- Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní organizátora.
- Organizátor vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy účastníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. Organizátor je plátcem daně z přidané hodnoty.
- Platbu za kurz nebo workshop je možné uhradit bankovním převodem nebo hotovostním vkladem na účet vedený u Fio banka, a.s., V Celnici 10, Praha, číslo účtu 2600849584/2010.
- Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek účastníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet organizátora.
PODMÍNKY PRO ŠKOLENÍ A WORKSHOPY
- Organizátor si vyhrazuje právo na změnu v kurzech nebo workshopech (změna osnovy nebo harmonogramu kurzu, změna místa konání, změna učebny, změna učebního materiálu atd.). Všechny případné změny budou účastníkům kurzu nebo workshopu oznámeny
e-mailem, telefonicky nebo SMS zprávou. - Organizátor si vyhrazuje právo nepořádat kurz nebo workshop v případě nedosažení minimálního počtu účastníků, který je uveden v oznámení o konání kurzu nebo workshopu a nabídnout přihlášeným účastníkům možnost absolvovat objednaný kurz nebo workshop v náhradním termínu, anebo vrátit uhrazené kurzovné.
- Organizátor může z důvodu naplnění kapacit kurzu nebo workshopu od smlouvy odstoupit v následujících případech: a) jestliže přihlášený účastník neuhradil ve stanovené lhůtě účastnický poplatek, může být nahrazen jiným účastníkem, b) jestliže byla kapacita kurzu naplněna ještě před připsáním platby účastníka na účet organizátora a už není možné z kapacitních důvodů počet účastníků zvýšit. Přednost mají dříve platící účastníci. Dnem úhrady se rozumí připsání platby na účet organizátora.
STORNO PODMÍNKY
V případě, že se nemůžete zúčastnit, se ozvěte obratem lektorce Kateřině Foltánkové na foltankova@obsahova-agentura.cz a uveďte v e-mailu Vaše jméno a dále název, termín a místo konání workshopu.
V případě zrušení workshopu z naší strany Vám vrátíme částku v plné výši nebo ji můžete využít na jiný seminář z naší nabídky.
1. Účastník zruší účast více než 14 dní před konáním akce
- Vzniká storno administrativní poplatek 500 Kč a zbytek uhrazené částky se vrací.
- Zároveň je možné zbylou částku využít na jiný seminář z nabídky aktuálních termínů workshopů na stránce www.obsahova-agentura.cz. Předplacenou částku můžete využít v rámci 1 roku.
2. Účastník zruší účast méně než 14 dní před konáním akce
- Vzniká storno 50 % z uhrazené částky a zbytek uhrazené částky se vrací.
- Také je možné částku využít na jiný seminář z nabídky aktuálních termínů na stránce www.obsahova-agentura.cz. Předplacenou částku můžete využít v rámci 1 roku.
V případě, že se Vám podaří sehnat za sebe jiného účastníka, storno poplatek se neúčtuje. Pouze nám dejte o této skutečnosti vědět na foltankova@obsahova-agentura.cz.
3. Účastník zruší účast méně než 3 dny před konáním akce nebo se na seminář bez předchozí omluvy vůbec nedostaví
- Vzniká storno ve výši 100 %.
4. Odstoupení od smlouvy ze strany organizátora
- Organizátor je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu odstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
- prodlení účastníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY SPOTŘEBITELE
Je-li účastník spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek:
- Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být organizátorovi odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
- Odešlete prosím email na brablecova@obsahova-agentura.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.
- Upozorňujeme, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči či u smluv o poskytování služeb.
- Peníze za produkt/zboží Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
OCHRANA ÚDAJŮ
Organizátor se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter osobních a firemních dat kupujícího, která jsou zabezpečena proti neautorizovanému přístupu a chráněna proti zneužití. Údaje, které zadáváte v přihlášce, jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího. Jsou použity k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb a pro komunikaci s účastníkem. Detailní osobní data i údaje o nákupech jsou ukládány v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytovány třetím stranám.
- Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci Vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy a rovněž k marketingovým účelům. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám.
- Na požádání Vám podle možnosti obratem a písemně oznámíme, zda a jaké osobní údaje máme o Vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajů a aktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání je opravíme. Pokud máte otázky týkající se zpracování Vašich osobních údajů, můžete je směřovat na foltankova@obsahova-agentura.cz , kde Vám jsme k dispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebo stížností.
- Získávání a zpracovávání osobních údajů
Když navštívíte naše webové stránky, zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, která vám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku, z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délku návštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete z vlastní vůle, například v rámci registrace, anket, vypsání cen nebo na realizaci smlouvy.Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen v rámci závazných právních předpisů. Naši spolupracovníci, agentury a obchodníci jsou z naší strany vázáni diskrétností. - Možnost odhlášení
Chceme Vaše údaje použít k tomu, abychom vás mohli informovat o našich produktech a službách, případně zjistit váš názor na ně. Účast na takovýchto akcích je samozřejmě dobrovolná. Pokud byste s nimi nesouhlasili, můžete nám to kdykoliv oznámit, abychom mohli údaje podle toho zablokovat. V případě e-mailové komunikace se z odběru můžete kdykoliv odhlásit s pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. - Souhlas se zpracováním osobních údajů
Vyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databáze organizátora, jakožto správce, a s jejich následným zpracováním prostřednictvím pro marketingové účely a obchodní sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu do odvolání souhlasu.
Zároveň zákazník uděluje souhlas s tím, aby mu prodávající zasílal informace o připravovaných akcích a nabídce svých obchodních partnerů.
Vyplněním přihlašovacího formuláře zákazník souhlasí s tím, že pořadatel bude na školení fotografovat a tyto snímky využije k propagaci dalších školení.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího specifikovaných v bodě 1.1.
- Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.
- Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Toto znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1. září 2017.