Nejraději dlouhodobě

Vztahy s klienty počítáme na roky. Díky tomu postupně prohlubujeme své znalosti: o zákaznících, produktech i celých odvětvích. Jsme skutečnými partnery.

Neděláme věci jen proto, že se tak dělaly vždycky. Každá spolupráce se tak neustále vyvíjí:

  • Poznáváme
    Hodně se ptáme. Na vás, na trh i na zákazníky. Hledáme průsečíky a bílá místa příležitostí. Analyzujeme data. Stavíme na vlastním know-how z desítek různých oborů a stovek hloubkových rozhovorů.
  • Nastavujeme
    I ta nejmenší spolupráce si zaslouží promyšlený postup a jasné cíle. Bez nich se výsledky hodnotí líbí–nelíbí. Pokud nic z toho zatím nemáte, pomůžeme vám se stanovením strategie a plánu prací.
  • Tvoříme
    Až když víme co a jak, spouštíme produkci obsahu. Píšeme, fotíme, publikujeme. Termíny a výstupy hlídá projekťák, osobně ale znáte celý tým, který pro vás pracuje.
  • Zlepšujeme
    Obsah měříme mnoha nástroji od Google Analytics přes HotJar až po naši vlastní analytiku. Zpětnou vazbu tak máme hned z několika zdrojů. Zpravidla dobře víme, kam sáhnout, aby obsah fungoval ještě lépe.

Výhody dlouhodobé spolupráce

Oproti volnonožcům nabízíme škálovatelnou kapacitu, zastupitelnost a přístup ke specializovanému know-how. Oproti interním lidem zase hluboké zkušenosti z obdobných projektů a nezaujatý pohled na věc.

Postavíme vám vlastní tým

Tvoří jej minimálně jeden projekťák a dva copywriteři. Tím jistíme zastupitelnost a produkci bez výpadků. Když je třeba, tým rozšíříme – ať už o vizuální tým, specialisty na sociální sítě nebo o PR konzultantku.

Přenášíme zkušenosti napříč obory

Těžíme z toho, že obsah dlouhodobě tvoříme pro desítky klientů z různých odvětví. Díky tomu víme, jestli pro vás zafunguje whitepaper, nebo spíš webinář – protože už jsme podobný obsah pravděpodobně měli na stole.

Víte, za co platíte

Dobré účty dělají dobré copywritery – nebo tak nějak se to říká? Když je třeba, zpětně doložíme každou minutu strávenou na projektu a každý měsíc vám předložíme přehledný report.

Pozveme vás na Obsahovku Live

Už od roku 2016 pořádáme konferenci výhradně pro klienty a zvané hosty. Sejdeme se tak i jinde než u práce, poslechnete si odborné přednášky a ještě zbude čas na networking u kafe a hipsterského chlebíčku.

Rozvíjíme know-how o vaší značce

Tým, který pro vás pracuje, postupně ukládá nabyté znalosti na interní wikipedii. Každý má díky tomu stále po ruce aktuální strategii, informace i ukázky vzorového obsahu. Případné posily se zorientují o to rychleji.


Funguje nám to. Říkají oni

Spokojenost s našimi službami si pravidelně ověřujeme v průzkumu mezi stálými klienty. Tahle čísla jsou za rok 2019 a dopadla ještě o fous líp než rok předtím. Děkujeme!

95.4
95.4
00.0

stálých klientů by nás bez váhání doporučilo dál.

klientů (jo, stejně jako u doporučení) označuje naše služby za přínosné.

klientů je jakkoliv nespokojeno s kvalitou, dodržováním termínů nebo komunikací.


Seznamte se s lidmi z Obsahovky

Magický poměr 1 senior na 5 stážistů u nás neplatí. V Obsahovce pracuje stabilní tým, který roste spolu s firmou. Dobře víme, že právě kvalita lidí v agentuře rozhoduje – tak se s námi seznamte předem.