Pracujte v Obsahovce

Stavíme sebevědomou agenturu specializovanou na dlouhodobé dodávání obsahu. Ve výjimečné kvalitě a s výjimečným servisem.

Dlouhodobé vztahy budujeme nejen navenek, ale i dovnitř. Proto k sobě přitahujeme ty, se kterými nás pojí hodnoty i postoje. To aby nám to správně jiskřilo.

Díky společně sdílené otevřenosti, hladu po vědění, pokoře a neutuchající hravosti je výsledkem znalý, stabilní a přátelský tým.

To hlavní, co vás v Obsahovce čeká

Fajn kolegové
Fajn kolegové

Soupeříme se špatným obsahem, ne mezi sebou. Na nic si nehrajeme. A všelijaká nedorozumění vyvracíme hned a z očí do očí. Možná chvilku trvá, než si k sobě někoho pustíme, ale pak už je to napořád.

Top klientela
Top klientela

Pracujeme pro špičky ve svých oborech a na projektech, ke kterým se na volné noze propracováváte roky. Většinou dlouhodobě, takže máme dost času poznat klienty, produkty i zákazníky opravdu do hloubky.

Osobní růst
Osobní růst

Nástrojů máme dost - stačí si vybrat. Posun každého z nás podporují metodické revize, týdenní retrospektiva, know-how porady, interní wiki, osobní plány nebo rozvíjení kompetencí. A pořád hledáme další.

Svobodná atmosféra
Svobodná atmosféra

Když vám něco nesedí, máte se komu svěřit. Dost pravděpodobně se společně brzy doberete řešení. Věříme si - takže práce doma (nebo kdekoliv) není problém. Čím větší zodpovědnost, tím větší svoboda.

Řád & benefity
Řád & benefity

Už to dávno není punk. V procesech i datech je pořádek, takže má každý víc času na smysluplnou práci. K té navíc dostanete hromadu bonusů. Od rozpočtu na vzdělávání po čas firemního komorníka.

Čeho si sami nejvíc ceníme

Když můžeme, zjistíme si fakta. Ať už píšeme o kloubní výživě koní nebo o kariéře v Obsahovce.

Proto jsme si během jednoho z ship-itů ověřili největší přínosy práce u nás bleskovým průzkumem.

Tohle jsou výsledky. Zdá se, že bychom byli spokojení i v kůlně na dříví :-P

Nábor má čtyři kroky. Obvykle…

První kontakt

A první dojem v jednom. Když to podle e-mailu a CV hraje, nejpozději do pár dnů se ozýváme s termínem setkání.

Pohovor

Potkáme se - většinou
v Obsahovce, výjimečně
v kavárně. Vždycky je u toho Martin a čím dál častěji i někdo další.

Setkání s týmem

Obě strany řekly ano? Je čas poznat i ostatní. Pět až deset lidí z Obsahovky se vás bude ptát na všechno možné - a vy jim to můžete vracet.

Pak se uvidí

Někoho vezmeme rovnou. Na jiné čekají zkušební úkoly. Další si to u nás nejprve jen tak vyzkouší. Když to doteď fungovalo, domluvíme se.

Všichni jsme jednou začínali

Vojtěch Šmíd
Projektové řízení



„Pohovor byl příjemný a přátelský. Jen mě trochu znervózňovalo, jak na mě občas Martin koukal, jako by čekal odpověď na otázku, kterou ale předtím nevyslovil.“

Eliška Gunišová
Projektové řízení



„Keď som prišla prvý deň zmätená, tak mi Marťa urobila čaj, čo ma pohladilo po duši a hneď som sa cítila lepšie.“

Lucie Čačalová
Copywriting



„Při úplně první revizi mého textu mi Janča napsala do komentáře: Vítej u své první revize. Neděs se...“

Hladovec po reklamě na sociálních sítích + analytik

Kdo jsme, najdete o kousek výš. Potřebujeme mezi sebe někoho, kdo dokáže využít obrovský potenciál obsahu, který tady každý měsíc tvoříme (řádově 1500+ hodin, desítky stálých klientů) a zasadí se o to, aby byl pořádně vidět na sociálních sítích, a dokázal to nám i klientům podložit čísly.

Koho hledáme

Hračičku a hladovce v jednom. Myslíme si, že bez touhy po učení, posunu, experimentech a svobodě v tom, co a jak zkoušet, to nepůjde. Rozumějte - nikdo vás tady nepovede za ručičku, byť podpory dostanete mraky. Tohle bude čistě vaše parketa.

Nezbytné jsou proto zkušenosti. Půjde vám to rychleji a bezbolestněji, když alespoň orientačně víte, po čem sáhnout. A taky když hned uvidíte, co by šlo dělat líp.

Nezáleží ale, jestli máte roční praxi, nebo pětiletou. Záleží jen na tom, kolik jste se toho už naučili.

Do vaší práce bude spadat:

  • plánování, nastavování a vyhodnocování kampaní na Facebooku a Instagramu včetně hlídání rozpočtu,

  • spolupráce na tvorbě strategií pro sociální sítě,

  • reportování, analyzování a předžvýkávání výsledků pro klienty i kolegy copywritery,
  • práce s Business Managerem, Facebook Pixelem, Google Analytics, Audience Insight,
  • přemýšlení nad zadáním, postupy a výsledky,
  • prezentace výsledků klientům
  • a když budete chtít, pustíme vás i do analytiky obsahu mimo sociální sítě.

Co očekáváme osobně

  • Že budete o krok napřed díky sledování novinek, zkoušení a vyhodnocování.
  • Že budete mít svoje nápady. Ale připravte si argumenty - na líbí/nelíbí nehrajem.
  • Že budete umět spolupracovat. Občas je zadání pevné a jindy zase potřebujeme navést.
  • Že budete koukat shůry. Ale jen na práci – tu je často třeba zasadit do celkové strategie klienta.
  • Že budete hrdě stát za svými výsledky. A stejně hrdě přijmete i nezdar a poučíte se z něj.
  • Že se budete chtít učit – a nejenom ve svém oboru.
  • Že na vás bude 100% spoleh. Stavíme agenturu založenou na dlouhodobých vztazích a průšvih jednoho má dopad na všechny.
    Věříme si.

Co za to

  • Smysluplnou práci, na kterou dostanete většinou stejně smysluplnou zpětnou vazbu z několika stran – od kolegů, z čísel, od klientů
    i od jejich zákazníků.
  • Nonstop vzdělávání a posun vpřed. Knihy, konference, kurzy, interní přednášky – podporu dostanete ze všech stran. Lidé se u nás skokově zlepšují doslova z měsíce na měsíc.
  • Hodně (ale tím myslíme fakt hodně) fajn firemní kulturu.
  • Stůl a zázemí ve finalistovi kanceláří roku.
  • A taky peníze bez vytáček a včas + benefity.

Nezbytné otázky & odpovědi

Na jaký je to úvazek?

Popravdě, netušíme. Pravděpodobně něco mezi polovičním a plným. Záleží, jak se domluvíme. Začít se dá klidně s něčím menším, a časem
to můžeme rozšířit. Chápeme, že můžete mít svoje projekty nebo závazky i jinde.

Kde budu pracovat?

Máme parádní kanceláře v centru Brna, kde vás moc rádi zabydlíme. 100% času tady trávit nemusíte, ale bez toho,
abychom se každý týden vídali, to nepůjde.

Kdy by byl nástup?

Záleží, jak se domluvíme. Opakujeme se, že? :-)

Jak mám získat tuhle práci?

Napište nám, ideálně na e-mail martin.brablec@obsahova-agentura.cz. A připojte:

  1. něco o vás (CV, LinkedIn, odkaz na portfolio, svůj web - cokoliv, z čeho poznáme, kdo jste, a čím jste si prošli),
  2. něco o vaší práci (link na spravovanou stránku, ukázku úspěšné kampaně - cokoliv, co nám pomůže pochopit to, v čem jste dobří).