
Každý jsme jiný, ale spojuje nás poctivost, otevřená mysl a pozitivní přístup
Sedíme v Brně i Praze. Do kanceláře chodíme v šest, v deset, nebo vůbec. Termíny ale stíháme vždycky. Popichujeme se, ale ještě víc si pomáháme. A hlavně – sdílíme chuť po smysluplné komunikaci.
Šíříme know-how
Vzděláváme sebe i své okolí. Když nám něco funguje, pošleme to dál.
Jsme otevřená firma
Jednáme fér mezi sebou i s klienty. Čemu nevěříme, to neděláme. Chyby přiznáváme.
Žádný obor není nudný
Obsah musí fungovat: být užitečný, pomáhat, plnit cíle. Na baví - nebaví nehrajeme.
Seznamte se
Dobře si nás prohlédněte. Už na první schůzce totiž minimálně dva z nás potkáte. Vždycky jasně vidíte, kdo pro vás píše, vymýšlí a tvoří.
Historie psaná v Google Docs
Brno přesouváme na Jakubák
Po třech letech jdeme do třikrát větších prostor. Brněnský tým stěhujeme do bývalých prostor ČT na Běhounskou 5. Startujeme novou etapu Obsahovky. Tapeta Beskyd putuje s námi.
Spouštíme rozvojový kurz pro copywritery
Pečlivá příprava, výzkum a testování nás po roce dovedly k unikátnímu rozvojovému kurzu pro copywritery, který nemá v ČR obdoby. Rychle zaplníme tři běhy se skvělými výsledky.
Stěhujeme se na Štěpánskou
Po roce ve společnosti _Remembership ve sdílené kanceláři na Vinohradech se přesouváme do „vlastního“. Nově obýváme mezonet v samém centru Prahy a zase máme kam růst.
Přidáváme grafiku
Obsahovka, která tvoří jen texty, patří definitivně do historie. Posilujeme vizuální tým a kromě fotky a videa zvládneme i grafiku. Od jednoduchých ilustrací po náročné animace. Jedním z prvních projektů jsou ilustrace pro Hardwario.
1. a 2 místo v soutěži
Zlatý středník
Zlatý středník hodnotí interní i externí firemní média a komunikační aktivity. My jsme v kategorii obsahové strategie obsadili první a druhé místo s EET poradnou a blogem MALL.CZ
Garance Copy & Content Summitu
Pozvali jsme řečníky, odmoderovali přednášky a přidali své know-how. Na Czech Online Expo jsme se postarali o organizaci Copy & Content Summitu.
Beskydy praskají ve švech
Nikoliv však kvůli turistům. Naše Beskydy jsou plné copywriterů, projekťáků, ředitelů, majitelů, analytiků, fotografů, markeťáků, komorníků, PRistů i batolat. Je nás 20 a půl a rosteme dál.
Vyhráli jsme WebTop100!
Po loňském druhém místu za náš vlastní web jsme to dotáhli až na vrchol. Tentokrát v kategorii Obsahový marketing s projektem EET poradny pro Solitea Česká republika.
Rozjíždíme PR. Z Prahy
Historicky první pobočku Obsahovky mají na Vinohradech pod palcem Pavlína a naše nová specialistka na PR Eva. Ta u nás ovšem není žádný nováček, protože už v Obsahovce před přesunem do Prahy pracovala.

Přes léto jsme posilovali
Léto v Brně s námi tráví Pavlína. Přichází z finančního sektoru a prý nekouše. Je to pravda. Svou židli u nás moc nepoužívá nová posila, copywriterka Nela. Perfektní texty sází ze země mezi futry nebo z pavlače.


Obsahovka Live #4
Historický název Bizpresso Live jsme pověsili na hřebík a čtvrtá konference zaměřená na branding přivítala naše klienty pod hlavičkou
Obsahovka Live.

Péče komorníka
Kolik copywriterů je potřeba na výměnu žárovky? Tak to už se nedozvíme. Od teď nám ulehčuje životy a stará se o hladké fungování kanceláříi všech členů týmu naše Bára.

Fotíme & natáčíme
Spolu s Emilem začala doba vizuální. Fotíme kampaně, natáčíme pozvánky a chystáme toho mnohem víc. Včetně vlastního ateliéru.

Projektová E-posila
Nová projekťačka Eliška přebrala část projektů se silou tatranského čaje. Díky 100% růstu projektového týmu už Vojta není na všechny klienty sám.
Uspořádali jsme 3. zákaznickou minikonferenci
3 přednášky, 1 workshop, živý networking.

Rosteme do Prahy
a 7. 12. zde pořádáme první veřejné
školení - Katčin půldenní workshop obsahových strategií.

Jsme 2. na WebTop100!
Katka vede vlastní workshop

Margita, Zuzka, Alena, Marťa

Obsahová agentura 2.0

Stěhujeme se do vlastního
Zabydlujeme se v kancelářích v centru Brna. Jsou jen naše. Jsme nadšení a zároveň paralyzovaní z množství podniků v okolí. Konečně prostor!

Hledáme a rebrandujeme
Je na čase ujasnit si firemní identitu. Rozjíždíme spolupráci s Remembership a to hlavní dáváme dohromady na Kaprálu č.1.

První BIZPRESSO Live
Pořádáme první konferenci pro zákazníky. Nastupuje Honza a posiluje řady nekafařů (4:6) a neapplistů (6:4). Je nám ještě těsněji.

Koncentrujeme se

První ShipIt bdění
Posvítili jsme si na duchy zaniklých startupů a 24 hodin jsme strašili na JICu. Přitom jsme dotáhli spoustu projektů a došlo i na charitu.

Ukazujeme se off-line
Vylezli jsme od počítačů. Celkové skóre: CopyCamp, PPC Camp, 6 RayDayů a rozhovor pro MladýPodnikatel.cz.

2x více Martinů
Práce přibývá, měníme stoly za menší. To aby se nás sem víc vešlo. Přichází Martin, i s historkou o zkomoleném příjmení na Kuřátko. Komolíme dál.

Holky překladatelky
Naši klienti expandují za hranice. Jako externí translator nastupuje Anna, v únoru ji doplňuje Magda, ktorá vie po česky aj po slovensky.

Máme projekťáka
Termínům, podkladům a asi 13 023 dalším věcem přichází čelit Vojta, náš vůbec první projektový manažer.

Obsahová agentura s.r.o.
S třemi písmenky za názvem začíná nová etapa. Chystáme nový web, natáčíme video a pracujeme na tom, abychom byli nejlepší.

Zaplňujeme kancelář
Rychle roste počet klientů a další jsou na dohled. Drancujeme řady místních novin a přichází Katka a s ní obsahové strategie.

Stěhujeme se do JIC
Tichou kancelář, kde nás rušilo jen piano o patro výš, měníme za brněnské Silicon Valley. Stáváme se jednou ze služeb pro místní startupy.

Máme marketing
Po přednášce na Mendelově univerzitě Martina oslovuje Kuba. Druhý den po cestě do Krkonoš si plácnou a od té doby je náš.

Nekecáme, makáme
Práce přibývá, termíny se protahují. Přichází Jana a zachraňuje. Máme předvánoční večírek. Je moc práce, takže už v listopadu.

2x více lidí
1. února odemyká Martin dveře kanceláře v Černých Polích a s prvním kolegou Honzou montují stoly, aby měli kde pracovat.

Obsahová agentura poprvé
Martin opouští své jisté a sám se sebou zakládá agenturu. Přitom je na volné noze. Od ostudy jej zachrání, že z toho agentura záhy fakt vznikne.


Co dělá Obsahovou agenturu Obsahovkou
Silné osobnosti spolu můžou ve firmě fungovat jen tehdy, když je spojuje stejná kultura. Tu naši tvoří vzájemný respekt, hravost a pár převzatých i vymyšlených rituálů. Pořád je ladíme a pořád nás to baví.