Pracujeme na velkých projektech

S klienty spolupracujeme dlouhodobě – nastavíme obsahovou strategii, pravidelně píšeme články nebo tvoříme vizuální obsah, spravujeme sociální sítě a měříme výsledky. Jdeme do detailu a projekty neustále posouváme i po letech spolupráce.

Zajímají vás detaily? Přečtěte si podrobné příběhy našich projektů.


Říkají o nás

Technická univerzita v Liberci

S Obsahovou agenturou jsem začala spolupracovat jako vedoucí Zahraničního oddělení Technické univerzity v Liberci (TUL). Marketing je ve vysokém školství někdy až výbušné téma. Proto jsem ocenila citlivý přístup pánů Brablece a Šmída a celého týmu při vytváření obsahové strategie pro naši propagaci v zahraničí. Důležité pro mě bylo, že při práci dokázali reagovat na specifické potřeby univerzity a efektivně v jejím prostředí komunikovat. Výstupy naší spolupráce byly přesvědčivé, takže vedení TUL se rozhodlo spolupráci rozšířit i na vytvoření strategie pro český trh.“

Lucie Koutková, Ph.D.
Erasmus+ Outgoing Students Coordinator

Cesta s EY

Obsahovka pro EY během naší několikaleté spolupráce připravila nespočet výstupů, od kratších textů na sociální sítě přes články a rozhovory na web, až po rozsáhlejší materiály, např. newslettery nebo časopis pro studenty. Kromě milého, vstřícného a profesionálního přístupu celého týmu navíc oceňujeme, že dokonale znají naši cílovku a tonalitu. Díky Obsahovce je tak naše komunikace konzistentní v čase i napříč všemi komunikačními kanály.“

Renata Fulínová
Senior Associate, HR Marketing & Employer Branding EY

Centropol

S Obsahovkou se mi spolupracovalo skvěle. Vzpomínám si na tendr, kterým naše spolupráce začala. Obsahovka nás ohromila přístupem, který daleko přesahoval prostor sociálních sítí do offlinu. I když jsme nakonec nebyli schopni zrovna tento projekt na naší straně naplnit, je takové přemýšlení přesně to, co od partnerů očekáváme. Věřím, že jsme si sedli pracovně i lidsky. Díky společné práci se nám podařilo z gruntu proměnit naše „socky“ a vybudovat si komunitu, ve které se začali projevovat i ambasadoři. To bylo do té doby na našich sítích nevídané. Skvělé také bylo, že se nezdráhali pomáhat nám i s dalšími projekty, které se sociálních sítí přímo nedotýkaly.”

Michal Červenka
manažer marketingu

Sportisimo

Když se někdo z týmu rozhodne vydat vstříc novým výzvám, je to vždycky nešikovné. A když je zrovna klíčové období roku, je to ještě horší. Jak jsme si sami potvrdili, leckdy zdlouhavé výběrové řízení ale nemusí být jedinou cestou. Obsahovka s námi zahájila spolupráci prakticky z týdne na týden, a to i navzdory pouhé tříměsíční vyhlídce. Po „hození do vody“ se přitom velmi rychle a dobře naučili plavat.“

Martin Rippl
Online MarCom & Content Marketing Manager


Výsledky naší práce také využívají

Proof&Reason
Remoska
Nord Blanc
Halla
portu
Růžový slon
Bazény Relax
GEONE
Kooperativa
GRiT
direct pojišťovna
Adastra
smartlook
Renocar
Kloboucká lesní
KROUPAHELÁN
KBC
Kärcher
CZC.cz
Superkoders
MESSENGER
Check Point
nastejnelodi.cz
WALMAG
Centropol
pkv
Jablotron
Contipro
Technická univerzita v Liberci – Ekonomická fakulta
Sterimed
topite.cz

Pomáháme českým start-upům

Stáli jsme u zrodu desítek firem a projektů, kterým pomáháme nastavit obsahovou strategii od nuly. Jako obsahoví mentoři jsme pomohli řadě start-upů z programů Czechstarter a inkubátorů Jihomoravského inovačního centra.

mentis lab
Clever Analytics
CARGOTIC
Stavario
Sewio
Clever Farm
GINA Software
Panoris