- Dovozce hraček, her a vybavení pro děti od roku 2006 a největší český dodavatel LEGO.
- Specializuje se na chytré a interaktivní hračky, které děti rozvíjí.
- Spolupráce od února 2020 do června 2021.
Tvoříme online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl
Společnost SmartLife už 15 let dováží do Česka chytré a inteligentní hry, hračky a stylové vybavení pro děti. Vedou ji dva nadšenci, kteří chtějí šířit zápal pro netradiční hračky a inspirovat rodiče, jak s dětmi hravě trávit volný čas. Právě s tímto cílem pro ně tvoříme Smarťáček: online magazín pro rodiče zvídavých dětí, který v Česku nemá obdoby.
Vytváříme obsahový hub pro rodiče s rodiči
SmartLife je firma, díky které si české děti hrají s chytrými hračkami od světových značek. Jsou také největšími dovozci LEGO doplňků do České republiky. A pro každou značku, kterou dováží, vedli ve SmartLife samostatné weby i profily na sociálních sítích. Chybělo jim ale místo, kde by oslovovali cílovou skupinu rodičů a získali platformu, kde jim mohou představit všechny hračky najednou.
S tímto záměrem nás Tomáš a Petr ze společnosti SmartLife oslovili v únoru 2020. Udělali jsme si rozsáhlou rešerší webů, YouTube kanálů i skupin na sociálních sítích zaměřených na hračky a hry. A nakonec jsme přišli s návrhem vytvořit online magazín o hračkách, založený na zkušenostech skutečných rodičů a krásném vizuálním obsahu. Plácli jsme si.
Obsahovou agenturu jsme oslovili s požadavkem přiblížit naše produkty, které prodáváme velkoobchodně našim odběratelům, přímo koncovým zákazníkům. Potřebovali jsme vyřešit lepší prezentaci našich produktů přímo těm, kteří si kupují hračky v obchodech nebo na e-shopech, ale nechtěli jsme investovat jednorázové peníze do TV kampaně. Obsahová agentura přišla s nápadem vytvořit internetový magazín o hračkách.
V březnu 2020 jsme tedy začali stavět nový web a budovat Smarťáček: online magazín pro rodiče zvídavých dětí. Co to obnášelo:
- Spustili jsme web na platformě Solidpixels, ladili rozložení prvků a textovali stránky.
- Náš vizuální tým pracoval na designu, barevném konceptu i logu Smarťáčka.
- Sestavili jsme obsahový plán na první 3 měsíce.
Detaily stránky jsme ladili několik měsíců. Věděli jsme, že Smarťáčka chceme stavět na kvalitním a poutavém vizuálním obsahu a předávat v něm reálné zkušenosti rodičů. Proto jsme po několika pohovorech přibrali do týmu externí posilu – maminku Vendulu, která hračky zkouší se svou dcerou Valentinkou a nebojí se o nich psát ani mluvit na kameru.
Výsledek se nám líbil ,na první dobrou´. Jak celkový vzhled webové stránky, tak obsahové členění webu. Nejvíce nás ovšem nadchly produktové fotografie, kdy jsme viděli naše produkty ve vzájemném spojení a funkčnosti – přesně jak jsme si vždy přáli.
Dlouhodobé dodávání obsahu pro magazín i sociální sítě
V červenci 2020 jsme Smarťáčka oficiálně spustili. Pravidelně tak tvoříme obsah do:
- Magazínu, ve kterém publikujeme recenze, představení novinek, reportáže nebo akční testy hraček.
- Rádce, v němž odpovídáme na nejčastější dotazy o výběru hraček a vybavení pro děti nebo radíme, jak se o hračky postarat.
Ke všem magazínovým článkům fotíme vlastní fotky a dvakrát měsíčně vytváříme videa. I proto jsme ateliér přestavěli na dětský pokojíček.
Vznikají tam videorecenze i akční videotesty hraček jako sumo zápasy nanobrouků nebo závody robotického pavouka se škorpionem.
Kromě toho:
Jsme rádi, že spolupráce naší společnosti a Obsahové agentury vznikla. Nikdy jsme s podobnou agenturou nespolupracovali a naše dosavadní zkušenost s Obsahovkou je skvělá. Jak ohledně termínů, komunikace, návrhů, tak ohledně profesionálního přístupu a samozřejmě profesionálních výsledků.
Obsahovka odkazuje