Portu: jak jsme hledali jméno pro fintech startup

„Potřebovali bychom vymyslet název pro novou investiční platformu, jdete do toho s námi?“ Zkušenosti velí, že když se nás Petr z REMEMBERSHIP_ zeptá na něco podobného, odpověď je ano. A tak jsme do toho šli, platformě našli jméno Portu a celý příběh sepsali.

Jízda jménem firemní kultura. Culture Rocks a co my na to v Obsahovce

Když se vyráží „za kulturou”, přichází ke slovu kravaty, motýlci, sáčka, šaty nebo podpatky. Jakmile jde ale o firemní kulturu, pravidla se mění. U nás v Obsahovce za poslední třičtvrtě rok kultura zarejdila řadicí pákou a pedál plynu přimáčkla až k podlaze. Proto nás ale zajímalo, jak si na kulturním písečku hrají velcí kluci a holky z dalších odvětví.

Hledá se: Copywriter Užabytubyl

Tohle je Důl Hlubina. Místnost, ve které copywriteři každý den těží chytlavé titulky, odborné texty i vtipné hlášky. Jedno místo tu máme volné. Přidáte se?

Jak využít STDC při tvorbě obsahu [4 vzorové tabulky]

Populární framework STDC je pro tvorbu obsahu (téměř) nepoužitelný. Když si ho však správně upravíte, hodně vám v obsahovém marketingu pomůže. Inspirujte se 4 jeho užitečnými modifikacemi.

Pět zásad, které platí pro řízení agentury i horského kola

V půlce srpna slavíme narozeniny. Dva roky od oficiálního založení firmy. Chvilka, co? Pohled na Obsahovku před rokem je pro mě přesto něco jako pohled do pleistocénu: vidím podivné bytosti jen vzdáleně připomínající ty současné.

Zrození datového copywritera - vše o tom, jak měříme obsah

Každý tvůrce obsahu se potřebuje zdokonalovat. Jak ale poznat co funguje a co ne? My se spoléháme raději na čísla než na pocity.

Jak jsme našli nové kanceláře, celé je překopali a dostali kus Ostravy do Brna

Ještě před pár měsíci jsme se na 20 metrech čtverečních tísnili v 11 lidech, polici v rohu jsme říkali marketingový sklad a občas se na nás chodili dívat přes sklo, jestli jako fakt. Teď jsme na místě, které jsme si vysnili, vymysleli a postavili. Bez kompromisů. A jak máme ve zvyku, ukážeme vám celý příběh.

Jak jsme vyráběli nový web a měnili identitu

V uplynulých 6 měsících jsme si vyjasnili, kdo jsme, kam jdeme, a co nám na cestě zatím chybí. Výstupem navenek je nový web a vizuální styl, výstupem dovnitř firma připravená na růst, která spolu drží víc než kdykoliv předtím. Otevřu vám celý proces a ukážu, kolik to celé stálo. Třeba naše zkušenost pomůže někomu, kdo zatím s podobným krokem váhá.

Detailní návod, jak na doručování obsahu přes Facebook + příklady

Obsah funguje jedině tehdy, když jej dostanete k těm správným lidem. Jasné, že? Jenže praxe je o hodně složitější. My se doručováním obsahu prokousáváme už dlouho a víme, že i zlomek nákladů na tvorbu dokáže jeho efekt znásobit. A tady je návod, jak na to.

To nejzajímavější z E-shop summitu: polovině zákazníků, kteří u vás nakoupí, jste ukradení

Poslední březnový pátek a první dubnovou sobotu se na pódiu českobudějovického Metropolu vystřídalo 13 řečníků, kteří představili útrapy i budoucnost české e-commerce. My z jejich povídání vybíráme to nejzajímavější.

Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]

Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.

Jak jsem se naučila dávat (a přijímat) zpětnou vazbu

„Nechte text uležet a za čas se k němu vraťte.“ Podobnou radu se dočtete v každé příručce o psaní. Nám je k ničemu. Většinou nemáme prostor pro to, abychom nechali text odpočinout a za měsíc se na něj podívali čerstvýma očima. Naštěstí jsou tu čerstvé oči kolegů a báječný proces revizí.

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku