Tonalitní manuál Happiley: Jak jsme dostali nejlepší vlastnosti produktu do komunikace

Komunikační manuál dá značce unikátní hlas a sjednotí komunikaci na různých kanálech. A jak takový manuál vzniká, vám rovnou ukážeme na příkladu. Podívejte se do zákulisí tonality české značky vyvíjející aplikaci pro spokojenost zaměstnanců.

Babičko, přišel ti PIN 2? Aneb jak nepsat nejdůležitější web v Česku

Registrační web na očkování proti covidu-19 je nejdůležitější webovou stránkou v historii českého internetu. Zamíří na něj miliony lidí, které chtějí definitivně ukončit ohromně stresující kapitolu svých životů – včetně seniorů, kteří nejsou technicky zdatní. Na web jsem se vydal i já, abych zjistil, zda je jeho obsah pro běžného člověka srozumitelný a intuitivní. Spoiler: není. Přitom stačilo pár drobných úprav, které by zvládl i začínající copywriter.

Jak jsme jenom díky obsahu více než ztrojnásobili návštěvnost blogu money.cz

V první polovině roku 2019 chodilo na blog webu money.cz asi 25 000 lidí za měsíc. To sice není špatné, ale klient chtěl mnohem více. Proto oslovil nás a už po roce a půl spolupráce jsme s čísly úplně jinde – v říjnu 2020 si cestu na blog našlo přes 95 tisíc lidí. Jak jsme to dokázali? Hlavně díky špičkovému obsahu.

Proč vám sledování Netflixu vytříbí copywriterské dovednosti

Doba koronavirová v kombinaci s nástupem dlouhých večerů nás žene před obrazovky a červené písmeno N. Pokud vytváříte texty a hryže vás svědomí, že se místo nachytřování copywriterskými příručkami válíte u Netflixu, máme pro vás dobrou zprávu. U seriálového giganta totiž načerpáte inspiraci pro vlastní tvorbu.

Představujeme obsahový audit webu Hnidopich & Rýpal

Máme rádi funkční obsah. Proto jsme vytvořili podrobný audit obsahu webu, ve kterém rozebereme každou stránku do posledního písmenka. Profesionálním rozcupováním to ale nekončí. Přidáme i 22+ stránkový report, check-list a to-do list, jak obsah okamžitě vylepšit. Do 5 dní a za zlomek ceny, na kterou by přišel obsah webu od profesionálního copywritera. Prostě Hnidopich & Rýpal.

Hledá se: projekťák do Brna

V Obsahovce píšeme, tvoříme obsahové strategie nebo třeba fotíme a natáčíme. Je nás 20, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A protože brzy budeme rozšiřovat klientskou i copy základnu, potřebujeme organizační posilu, která nám s růstem pomůže. Pokud umíte být přísní a vlídní zároveň a rádi objevujete řešení i tam, kde je nikdo jiný nevidí, hledáme právě vás.

Jak jsme CENTROPOLu dobili energii na Facebooku a zvedli zapojení uživatelů o 230 %

Energetika nepatří k odvětvím, které by uživatele sociálních sítí bavilo. Právě naopak. Pokud si vůbec dodavatele energií na sítích vyhledají, je to spíš kvůli stížnosti nebo dotazu. Přečtěte si, jak jsme si poradili s obsahem na Facebook CENTROPOL ENERGY, zapojili uživatele a zvýšili jejich zájem o příspěvky.

Hledá se: copywriter-konzultant se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme o složitých oborech nebo pro náročné klienty. Vymýšlíme velké obsahové projekty, prezentujeme ve firmách i na konferencích. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna nebo Prahy posilu, která mění složitá témata do srozumitelného a čtivého textu. Pokud za sebou máte nějakou tu praxi, a přitom vás pořád nejvíc ze všeho baví psaní a práce s obsahem, možná hledáme právě vás.

Jak tvoříme komunikační manuály + případovka z praxe

Správný komunikační manuál slouží jako pochopitelný návod na psaní a obsahuje konkrétní příklady textů. Díky němu vystupuje značka jednotně bez ohledu na to, kdo za ni právě píše nebo mluví. Také pomáhá s naloďováním nováčků a zrychluje komunikaci zákaznické podpory.

Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl

Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.

Fungující community management je základ každého e-shopu i prezentace firmy

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí samozřejmější, než si zavolat na infolinku. Firmy by proto měly chápat, že community management není jen povinný doplněk ke správě firemních profilů, ale nezbytná výbava této doby. V článku se dozvíte, jak na to jít chytře, jak si usnadnit práci i jak se vypořádat s hejtry.

Jak jsme upekli web Remosky

Funkční a značku správně prezentující web vyžaduje přesný poměr ingrediencí, jinak vznikne splácanina jak z kuchyně pejska a kočičky. Kulinářské analogie, dokonalé poznání produktu i jeho historie byly při textování stránek Remosky klíčové přísady.