• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Šalšová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Jak spravujeme sociální sítě

„Nevíme si rady s Facebookem, můžete nám poradit?“ Podobné otázky dostáváme často. A není divu. Sociální sítě se neustále mění a je obtížné všechny změny sledovat. Jejich správa totiž zdaleka není jen o psaní příspěvků, což vám chceme dokázat v tomto článku.

8. díl: Jak se píše… o práci policie

Místo nudných svodek se strohými informacemi vydává podcast Švestky valí pecky a o práci strážníků informuje na Facebooku i Twitteru. O tom, jak předávat důležité informace lidem poutavou formou v mantinelech omezující legislativy, povídá Jakub Ghanem, vedoucí tiskového oddělení brněnské městské policie.

7. díl: Jak se píše… v B2B obchodu

Majka Schüller má na starosti celý marketing firmy KOMA Modular, která se zabývá modulární výstavbou. Psát o inovativním oboru a cílit na další firmy se v mnohém liší od propagace zboží zákazníkům. O specifikách komunikace v B2B povídala v dalším dílu podcastu Obsahovky.

Texty na web česky i anglicky? No problem

Milmar je český výrobce netkaných textilií, síťovin a produktů z nich. Během léta 2022 jsme jsme pro Milmar chystali texty na web a rovnou dvojjazyčně – česky a anglicky. Z výsledku máme radost a v tomto článku chceme ukázat, jak jsme texty pro Milmar tvořili a jaký je výsledek. A taky se pochlubit milou zpětnou vazbou od Milmaru.

6. díl: Jak se píše… v Obsahovce

Práce v agentuře obnáší psaní pro různé klienty z rozličných oborů. Jak se copywriterům daří přepínat mezi tématy nebo jak se vypořádávají s tím, když se klientovi výstup nelíbí? Poslechněte si vánoční díl podcastu, do kterého si Martin pozval čtveřici kolegů – copywritery Katku Kalivodovou s Honzou Novákem a projekťáky Elišku Gunišovou s Filipem Fišerem.

Copywriting anglicky. Co děláme pro kvalitní texty v angličtině

V Obsahovce tvoříme pro největší, nejzajímavější a oborově nejnáročnější firmy v Česku. Weby, články a jakékoliv jiné obsahové formáty. Česky a teď i anglicky. Vysvětlím, co je důležité pohlídat u překlápění marketingových textů do angličtiny a proč potřebujete copywritera, ne jenom překladatele.

5. díl: Jak se píše… o knihách

Adam Pýcha stojí za rozpoznatelnou tváří knihkupectví Knihy Dobrovský i za největší komunitou čtenářů v České republice Knižní závisláci. K tvorbě obsahu za knihkupectví vede kohokoliv z týmu, kdo o to má zájem, sám za firmu mluví i ve volném čase. O (ne)výhodách úzkého spojení marketéra se značkou mluvil v novém dílu podcastu Obsahovky.

Copywriting v angličtině: Nezabíjejte svůj obsah nefunkčním překladem

Čím dál více firem v Česku potřebuje obsah nejen v češtině, ale také v angličtině, případně i v dalších jazycích. Což je samozřejmě skvělé – jsme velcí fandové tuzemských firem, kterým se daří i za hranicemi. Jenže aby obsah fungoval, nestačí ho pouze přeložit do cizího jazyka. Vyžaduje péči copywritera. Přečtěte si, proč.

Jak jsme revidovali mikrocopy cloudové platformy My2N, která otevírá dveře po celém světě

V Obsahovce píšeme online magazíny, textujeme weby a rádi se pustíme i do mikrocopy. Přečtěte si, jak jsme ladili UX writing pro společnost 2N Telekomunikace. Přibližujeme průběh celé spolupráce.

4. díl: Jak se píše... o e-mailech

Mohlo by se zdát, že e-maily jsou přežitek. Copywriterka Kateřina Kang si to nemyslí. Naopak newslettery vnímá jako důležitý formát, který přináší čtenářům důležité informace a kterými s nimi značky budují dlouhodobý vztah – dokonce lépe než na sociálních sítích. O tom, jak psát e-maily, vykládala v pátém dílu podcastu Obsahovky.

Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery

Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.

[Příručka pro začínající copywritery] Co se naučit, aby vám dobrou práci nevzal robot?

Když zadáte do Googlu heslo AI copywriting, vyskočí online nástroje, které za pár vteřin vytvoří text na libovolné téma. A upřímně: výsledek není o moc horší než generické texty od skutečných copywriterů. Jestli jste na začátku kariéry a chcete se psaním živit, musíte se rychle dostat nad průměr. Pak budete mít skvělou práci. Využijte to nejlepší z know-how Obsahovky, aby z vás vyrostl dobrý copywriter.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.