Jak jsme tvořili videopřípadovku aneb kolik práce se skrývá za 1,5minutovým videem

Pro aplikaci Teamio, která personalistům pomáhá krotit chaos při náboru nových zaměstnanců, jsme připravili komplexní případovou studii včetně videa. Přečtěte si, co všechno to obnáší, a jak se na něco podobného připravit.

Nedaří se nám najít člověka na social media, ale věříme, že tohle vyjde

Nejspíš si za to můžeme sami. Namlsaní z naprosto hladkých náborů copywriterů a projekťáků jsme u social pozice třikrát po sobě tvrdě narazili. Jednu výhodu to ale má: už přesně víme, koho potřebujeme, a komu s námi bude dobře. Třeba jste to vy.

Co jsem se o sociálních sítích naučila na minikonferenci Naučmese.cz

90 minut přednášek, skupinové diskuze a jména jako Aki Votrubová, Michelle Losekoot, Karel „Mindless” Novotný a další. Tak vypadala mini konference o sociálních sítích od Naučmese.cz. Vypravila jsem se na ni a sepsala souhrn toho nejlepšího – dozvíte se praktické tipy a možná také zjistíte, že čas, který investujete do sociálních sítí, můžete využít mnohem lépe.

Pravidla brainstormingu, která vám přinesou lepší nápady

Jaké jsou výhody zaměstnání v agentuře? Kromě práce v týmu, sdílení know-how nebo zajímavých klientů je to také možnost společně se nad projekty zamyslet. Aby toto zamyšlení – neboli brainstorming – bylo efektivní, musíte dodržovat určitá pravidla. Přečtěte si, která se nám v Obsahovce osvědčila.

Jak jsme za rok a půl zvedli organickou návštěvnost blogu MALL z nuly na 30 000 lidí měsíčně

AKTUALIZOVÁNO. Více než 350 článků, rok a půl analytiky a pokročilé strategické plánování pro blog české e-shopové extraligy přináší výsledky. Kromě čísel nabízíme i pohled do zákulisí.

Třetí rok Obsahovky

Oslavili jsme třetí výročí. Loni jsem si myslel, že řídit agenturu je jako jezdit na horském kole. Chtěl jsem zůstat otevřený nápadům, naslouchat intuici a důsledně odpočívat. Jak se to povedlo?

Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET a pomohli k milionovým prodejům

Z nuly jsme vytvořili web o elektronické evidenci tržeb, který za první rok fungování zaznamenal přes půl milionu návštěv. Napsali jsme 99 článků a zodpověděli stovky dotazů. Do tématu jsme se ponořili tak hluboko, že jsme dokonce našli chybu v metodice Ministerstva financí.

Mimo kancelář: nastavte si OOO e-mail, který bude pro příjemce óóó

Automatické out of office e-maily v nepřítomnosti mohou být otravný spam, nebo příjemné rozptýlení a důvod k úsměvu. Máme tipy a příklady z praxe, jak si před dovolenou nastavit ten druhý případ.

6 tipů, které mi pomohly vymyslet a napsat 404 důvodů za 8 hodin

Justin Blackman napsal 10 211 titulků za 100 dní. Já dala za 8 hodin 404 důvodů, proč je na nic naše stránka 404. V čem se s Justinem shodneme a co si z těchto výzev může odnést každý copywriter?

Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018

Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.

[NÁVOD] Jak psát o velmi složitých oborech

Setkal se s tím asi každý copywriter: „Sorry jako, ale jak o tom můžeš psát, když nejsi odborník na ____ (kyselinu hyaluronovou, fluoroalkylační činidla, hybridní investiční strategie, cokoliv, čemu nerozumíte)?“ Nejsme výjimkou. Jenže ono to jde.

Care-Do-Think-See: Celou dobu to mělo být naopak

Říkal to už v roce 2015 Avinash Kaushik, tak to musí být pravda. Čtěte, proč STDC (obsahový) marketing nespasí a proč se vyplatí ta čtyři písmenka přeházet na CDTS.