Zrození datového copywritera - vše o tom, jak měříme obsah

Každý tvůrce obsahu se potřebuje zdokonalovat. Jak ale poznat co funguje a co ne? My se spoléháme raději na čísla než na pocity.

Jak jsme našli nové kanceláře, celé je překopali a dostali kus Ostravy do Brna

Ještě před pár měsíci jsme se na 20 metrech čtverečních tísnili v 11 lidech, polici v rohu jsme říkali marketingový sklad a občas se na nás chodili dívat přes sklo, jestli jako fakt. Teď jsme na místě, které jsme si vysnili, vymysleli a postavili. Bez kompromisů. A jak máme ve zvyku, ukážeme vám celý příběh.

Jak jsme vyráběli nový web a měnili identitu

V uplynulých 6 měsících jsme si vyjasnili, kdo jsme, kam jdeme, a co nám na cestě zatím chybí. Výstupem navenek je nový web a vizuální styl, výstupem dovnitř firma připravená na růst, která spolu drží víc než kdykoliv předtím. Otevřu vám celý proces a ukážu, kolik to celé stálo. Třeba naše zkušenost pomůže někomu, kdo zatím s podobným krokem váhá.

Detailní návod, jak na doručování obsahu přes Facebook + příklady

Obsah funguje jedině tehdy, když jej dostanete k těm správným lidem. Jasné, že? Jenže praxe je o hodně složitější. My se doručováním obsahu prokousáváme už dlouho a víme, že i zlomek nákladů na tvorbu dokáže jeho efekt znásobit. A tady je návod, jak na to.

To nejzajímavější z E-shop summitu: polovině zákazníků, kteří u vás nakoupí, jste ukradení

Poslední březnový pátek a první dubnovou sobotu se na pódiu českobudějovického Metropolu vystřídalo 13 řečníků, kteří představili útrapy i budoucnost české e-commerce. My z jejich povídání vybíráme to nejzajímavější.

Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]

Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.

Jak jsem se naučila dávat (a přijímat) zpětnou vazbu

„Nechte text uležet a za čas se k němu vraťte.“ Podobnou radu se dočtete v každé příručce o psaní. Nám je k ničemu. Většinou nemáme prostor pro to, abychom nechali text odpočinout a za měsíc se na něj podívali čerstvýma očima. Naštěstí jsou tu čerstvé oči kolegů a báječný proces revizí.

31 markeťáků se podělilo o nejúspěšnější obsah za rok 2016

Rádi sledujeme vývoj českého obsahu. Proto jsme navázali na první ročník ankety a znovu se zeptali firem, jaký nejlepší obsah pro své zákazníky za uplynulý rok připravili. Roku 2016 kralovala videa, pohledy do zákulisí a ke slovu se dostaly i dobročinné projekty.

Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci

Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.

11 věcí, které by se copywriter měl naučit od Stephena Kinga

Spisovatel píše romány, copywriter texty. Na první pohled dvě rozdílné disciplíny. Americký král hororových příběhů Stephen King ale v knize „O psaní“ dokazuje, že mají hodně společného.

Konference Content marketingu šustila papírem, i ten se ale copywriterům hodí

Jednou. Přesně tolikrát zaznělo 16. listopadu 2016 na Konferenci Content marketingu slovo “copywriter”. Nevadilo mi to hned z 10 důvodů.

CustomerCon ukázal, že k lepší péči o zákazníky stačí míň, než čekáte

RAYNET máme rádi. Nejen proto, že patří k našim klientům, ale protože mají opravdu dobrý produkt a jsou neuvěřitelně přátelští. A navíc dělají zajímavé konference. Znovu jsme se o tom přesvědčili 23. listopadu 2016 v brněnském Impact Hubu na CustomerConu.

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku