Dobrá zpětná vazba je nejcennější nástroj v rozvoji copywritera. Jak na ni, aby neublížila, ale pomohla

Poradíme, jak na zpětnou vazbu, aby neublížila, ale pomohla. Před jejím začleněním do DNA firmy totiž musíte nastavit základní pravidla, jinak to skončí brekem nebo výpovědí.

Pronikněte do tajů storytellingu a pište šťastně až do smrti

Příběhy už od pravěku ovlivňují, jak se lidé chovají, myslí a cítí. Poradíme vám, jak využijete storytelling ve svém copy k tomu, aby vás zákazníci zbožňovali.

[Návod+check-list] Od nuly k onboardingu, který nováčkům usnadňuje nalodění do agenturního života

Rok jsme zdokonalovali naloďovací proces pro nové kolegy. Teď jsme pro vás sepsali návod, se kterým to zvládnete taky.

Hledáme PR posilu, která už nechce anonymní vztahy a rutinu

Tvoříme obsah. Staráme se o značky. Komunikujeme s médii. Přesto nejsme PR agentura. Pečujeme prostě o to, aby naši klienti dlouhodobě smysluplně komunikovali. A právě teď nám v Praze chybí jeden člověk k tomu, aby se našemu PR dalo říkat tým.

Jak napsat web, aby ho lidé přečetli

A jak si s tím při psaní poradit. Přečtěte si o pravidlech, která musíte při textování webu zohlednit. Poznejte triky z praxe přímo od copywritera.

WebTop100: Blog MALL.CZ vítězem v kategorii Obsahový marketing roku 2019

S blogem MALL.CZ, který tvoříme téměr 3 roky, jsme zvítězili v kategorii Obsahový marketing roku 2019 v soutěži WebTop100. K této slavnostní příležitosti jsme sepsali 5 tipů, kterých se při jeho tvorbě držíme.

Hledá se: Copywriter s přesahem a základnou v Brně

Umíme psát o složitých oborech i vymýšlet velké obsahové projekty. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna tvůrčí hlavu, která umí pochopit klienta, dát dohromady nápad a napsat skvělý text. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

O čem sním, když mi přijde dopis od Pražské plynárenské, která za týden rozkope celou ulici

Dopis od městské plynárny, berňáku nebo úřadu práce vám asi nikdy nevykouzlí úsměv na tváři. A není k tomu ani důvod – úřední sdělení nemá bavit, ale srozumitelně předat důležitou informaci. Občas se ani to bohužel nepovede. Jak by to vypadalo, kdyby podobný dopis přistál na stole copywriterovi a on ho zkusil přepsat?

Jak měřit úspěšnost blogu aneb naše zkušenosti s analytikou pro blog MALL.cz

Za posledních pět let jsme si prošli různými fázemi měření obsahu. Od nadšení po skepsi, od hlubokého ponoření po klouzání po povrchu, od tápání ke skvělým konkrétním výsledkům. A teď vám své zkušenosti předáme.

Hledá se: Hloubavý copywriter se základnou v Praze

Ondra sype případovky o datové monetizaci, Eva plní obsahový hub rozhovory z univerzitního prostředí a Honza i z whitepaperu o využití mobilních zařízení udělá zábavné čtení na večer. O složitých oborech umíme strategicky přemýšlet i psát. Pokud to baví i vás, pro jednoho hloubavého copywritera máme zrovna volnou židli v Praze.

Hledáme projekťáka, který posílí brněnský tým

Teď je nás 25, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A protože brzy budeme rozšiřovat klientskou i copy základnu, potřebujeme posilu, která nám s růstem pomůže.

SEO copywriting v roce 2019: co musí každý dobrý textař vědět o SEO

Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...