SEO copywriting v roce 2018: jen s klíčovými slovy si nevystačíte

Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...

[Případová studie] Seznamte se s BrainManem

Originální texty tvoříme každý den. Originální jazyk průměrně jednou měsíčně – ale o to raději. Když nás proto nadšený klient postaví před úkol vymyslet a uvést do života komunikační styl postavený na hravosti a slovních hříčkách, dá rozum, že neřekneme ne. B-)

Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze

Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.

Co mě Kaiser, Lábus & 1019 dílů rozhlasového seriálu Tlučhořovi naučili o psaní

Téměř čistá improvizace, 500+ postav, dva herci. Rozhlasový seriál Tlučhořovi vysílá s přestávkami a přeskoky mezi stanicemi a platformami už od roku 1990. Poslouchám ho od roku 2005. Téměř den co den, aspoň jeden díl. A nelituju ani minuty.

Vánoční povídka – PF 2018 od Obsahovky

Hlavou narážím do skříňky provizorní kuchyňské linky. Au. Třu si čelo a v první chvíli nechápu, co se stalo. Vroucí voda v konvici, zima, mikrospánek. Zhluboka se nadechnu. Jasně. Krušné hory a naše zkřehlá copyfarma.

Hledáme projekťáka, který chce zažít růst firmy pod rukama

Teď je nás 14, ale brzo to může být skoro dvakrát tolik. Právě jsme uzavřeli druhý rok s průměrným 53% růstem. Ještě zdaleka nevyužíváme celý potenciál. Proto hledáme posilu do Brna na řízení projektů - aby všechno šlapalo minimálně stejně dobře dál.

Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?

Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.

V B2B je nejdůležitější obchodník, ale marketing pomáhá uzavřít kruh

Co v marketingu funguje CERVA GROUP – jednomu z největších evropských výrobců a distributorů pracovních ochranných pomůcek? A jak si tamní markeťáci v době klesajících rozpočtů na marketing obhajují náklady? O tom jsem si povídal s marketingovou manažerkou Veronikou Steinmetzovou a se specialistou on-line marketingu Vítězslavem Švecem.

Jak poznáte, že vaše značka trpí nejasnou tonalitou

Noví zaměstnanci, úprava webu, předvánoční záplava objednávek. Téměř cokoli, co ve firmě řešíte, vám náramně usnadní sjednocený tón značky. No fakt. Představíme 5 nejčastějších symptomů chybějící tonality a ukážeme příklady úspěšné léčby.

Co si odnést pro copy&content z Marketing Festivalu 2017

Nejsilnější line-up plný celebrit internetového marketingu, vyprodaný za 14 dní a s dvojnásobkem účastníků ze zahraničí. Marketing Festival 2017 provázela samá velká slova. Tak radši zůstaneme střídmí a dáme vám jen krátký souhrn toho, co si pro svou práci odnášíme my.

Kloboucká lesní: jak jsme textovali web na pomezí umění a komerce

Tentokrát se nám v jednom projektu sešel náročný obor s neobvyklou formou, vyhraněnou tonalitou a pevně zadaným rozvržením textů. To vše korunoval časový pres. Problém? Výzva!

Čtyři nové tváře Obsahovky a jak se třeba jednou z nich stát, když budete chtít

Po jarním nástupu Lucky jsme si ostřejší nábor vyzkoušeli až na konci léta. Rychle jsme nabrali Margitu na marketing, Zuzku na projektové řízení, Alenu na copywriting do Prahy a Martinu jako copy posilu do Brna. Představíme vám je, a při té příležitosti ukážeme, jak to vlastně s hledáním lidí máme.

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku