Hledá se: copywriter-konzultant se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme o složitých oborech nebo pro náročné klienty. Vymýšlíme velké obsahové projekty, prezentujeme ve firmách i na konferencích. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna nebo Prahy posilu, která mění složitá témata do srozumitelného a čtivého textu. Pokud za sebou máte nějakou tu praxi, a přitom vás pořád nejvíc ze všeho baví psaní a práce s obsahem, možná hledáme právě vás.

Jak tvoříme komunikační manuály

Správný komunikační manuál slouží jako pochopitelný návod na psaní a obsahuje konkrétní příklady textů. Díky němu vystupuje značka jednotně bez ohledu na to, kdo za ni právě píše nebo mluví. Také pomáhá s naloďováním nováčků a zrychluje komunikaci zákaznické podpory.

Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl

Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.

Fungující community management je základ každého e-shopu i prezentace firmy

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí samozřejmější, než si zavolat na infolinku. Firmy by proto měly chápat, že community management není jen povinný doplněk ke správě firemních profilů, ale nezbytná výbava této doby. V článku se dozvíte, jak na to jít chytře, jak si usnadnit práci i jak se vypořádat s hejtry.

Jak jsme upekli web Remosky

Funkční a značku správně prezentující web vyžaduje přesný poměr ingrediencí, jinak vznikne splácanina jak z kuchyně pejska a kočičky. Kulinářské analogie, dokonalé poznání produktu i jeho historie byly při textování stránek Remosky klíčové přísady.

Hledá se: grafik se základnou v Brně

Píšeme, ale také sázíme e-booky, děláme infografiky, připravujeme posty na Facebook nebo třeba navrhujeme vizuální identitu nových projektů. Do Brna proto hledáme posilu, která je ve Photoshopu jako doma, libuje si ve strategickém pohledu na propojování vizuálu s textem a ráda o svých nápadech diskutuje – s kolegy nebo klientem. Pokud za sebou máte už nějakou tu praxi, možná čeká volná židle právě na vás.

Co bych si přála vědět, když jsem začínala dělat rozhovory

Víte, že s respondentem je lepší se sejít jinde než v kavárně? V Obsahovce za sebou máme stovky rozhovorů pro různé klienty i v různých oblastech. Čtěte, co se nám osvědčilo a co raději znovu dělat nebudeme.

Návody pro HARDWARIO: nadchneme pro programování IoT systémů i vaše děti

Myslíte si, že máte doma lingvistu nebo umělce? To jste ještě svému dítku nepodstrčili návody na projekty, které jsme vytvořili k IoT kitu od HARDWARIO. Tahle chytrá krabička propojí obyčejné věci s internetem a vytvoří tak důmyslná zařízení, která používá ve svých provozech i Škoda, LEGO nebo E.ON. Přečtěte si, jak jsme z programátorských příkazů vytvořili návody a nadchli jimi teenagery.

Na Votroky to nestačilo. 14 let čutání do míče ze mě ale udělalo lepšího copywritera

Po fotbalových hřištích na východě Čech jsem pobíhal až do maturity. Trefil jsem se do brány ve Svitavách, Chrudimi i Náchodě a málem jsem se dostal na zkoušku do hradeckého dorostu. Včas jsem si ale uvědomil, že na ligu to nikdy nebude. Díky kopané jsem poznal svoje limity a naučil se minimálně 5 dalších věcí, díky nimž jsem dneska lepší copywriter. Nevěříte? Čtěte.

Jak jsme natextovali web pro PKV, aby laik porozuměl energetickým úsporám

Když začnete běžnému smrtelníkovi vyprávět o technickém oboru, možná si strčí ukazováčky do uší a pustí se do zpěvu. Tenhle odpor ale při psaní firemního webu zaměřeného na energetického laika musíte odbourat. Ukážeme vám naše metody, které jsme použili u textace webu PKV, které vedly ke zjednodušení a porozumění tématu investicí a dotací v energetice.

Jak jsme pomocí on-line výzkumu nastartovali velký projekt pro vývojáře z RAYNETu

Rejnoci, jak si ostravští vývojáři z RAYNETu říkají, dlouho snili o vytváření pravidelného a užitečného obsahu pro obchodníky. Vyvíjí totiž CRM systémy, které obchodníkům šetří spoustu práce. Jenže nevěděli, nad jakými články, videi nebo tématy obchodníci rádi stráví svůj drahocenný čas. Proto jsme pro RAYNET přichystali výzkum metodou on-line focus group, díky kterému poznali svou cílovou skupinu blíž, než kdykoliv předtím.

6 tipů, jak psát ještě lepší produktové popisky

Kolega Ondra o sobě na LinkedInu říká, že je prodavačka, která umí psát. Pod to bych se podepsala. Cítila jsem se podobně, když jsem tvořila texty k 50 černým tričkám, 120 jídelním židlím a 40 narozeninovým kyticím. Denně. Udržet kvalitu v kvantitě šlo někdy lépe, někdy hůř. Nasbírala jsem díky tomu ale copy triky, které s psaním produktových popisků pomůžou i vám.