10 jednoduchých kroků, kterými okamžitě sjednotíte komunikaci značky

Sjednocení komunikace napříč firmou je běh na dlouhou trať. Pokud se ale zaměříte na 10 detailů, začnete působit na zákazníky jednotnějším a důvěryhodnějším dojmem téměř okamžitě.

Napište pro své explainer video oscarový scénář

Čas je dnes pro spoustu lidí vzácná komodita. Vaši potenciální zákazníci možná nechtějí věnovat 10 minut čtení obsáhlého článku nebo případovky, ať už jsou sebelepší. V takovém případě sáhněte po marketingovém kanálu, který bez problému vstřebá i ten nejvytíženější byznysmen – explainer video. Poradíme vám, jak k takovému videu napsat perfektní scénář.

7 osvědčených způsobů, jak váš obsah dostat do médií

Nejlepší vztah s novináři si vytvoříte tak, že jim dodáte zajímavá data a nebudete jim moc často volat. Spolupráce s médií není jednoduchá, ale může přinášet skvělé výsledky. Zvlášť pokud se věnujete zajímavému oboru, vytváříte hodnotný obsah a potřebujete veřejnosti vysvětlit složité téma.

Trendem obsahového marketingu jsou facebookové skupiny. Hodí se i pro B2B

Cestovatelé, maminky, zahradkáři nebo markeťáci – na Facebooku se roztrhl pytel se skupinami. Přečtěte si, proč jsou skupiny čím dál tím populárnější a jak jsme jednu takovou vybudovali pro NAFIGATE Cosmetics.

[B2B monitor] Zkroťte chaos a s intuicí opatrně. Jak na obsahový marketing v B2B?

Tři čtvrtiny B2B firem vytváří obsah. Systematicky to ale dělá pouze 22 % společností. A když přijde řeč na měření, klesají procenta mnohem hlouběji – jen 9 % účastníků průzkumu B2B monitor uvedlo, že má jasně definovaná kritéria. Zbytek sází na intuici nebo neměří vůbec. Přečtěte si shrnutí nejzajímavějších výsledků a pár tipů, jak z obsahového marketingu vytěžit co nejvíc.

Volné místo: Dobrá duše kanceláří, lidí i papírování

Normálně se tahle pozice jmenuje Back Office Něco a je popsaná v pár odrážkách. Ale protože se živíme slovy, vezmeme to důkladně a přesně vám popíšeme, koho hledáme, a co vás v Obsahovce čeká. Musíme si totiž 100% rozumět – budeme v intenzivním kontaktu každý den.

Obsahový marketing v roce 2019: jak uspějete v tvrdém konkurenčním boji?

Na internetu existuje nejméně půl miliardy blogů. Někteří tvrdí, že jich je dokonce miliarda. A další přibývají. Jakmile se rozhodnete napsat článek, je velmi pravděpodobné, že na podobné téma psaly už tisíce lidí před vámi. A že další tisíce to téma zpracují po vás. Abyste v této ohromné konkurenci uspěli, musí být váš článek lepší než ty ostatní. Jak na to?

Hledá se: Projekťák/projekťačka do Prahy

Tohle není jednoduchá pozice. Takže to vezmeme podrobně a otevřeně – i za cenu, že někoho možná odradíme. Když si to ale sedne, tahle práce je job snů. Máme totiž skvělou stálou klientelu, chytré lidi v týmu a hlavně obrovský potenciál, kam dál růst. A když nás v tom podpoříte, bude vás zbožňovat nejméně 20 lidí z Brna. No řekněte, kdo v Praze to má?

12 věcí, které si můžete ukrást z našich interních postupů

Martin popisuje, jak během tří let vznikla z one man show firma s pevnou firemní kulturou, kterou tvoří a udržují sami lidé z Obsahovky. Konkrétní nástroje, rituály a procesy můžete ihned využít ve svém týmu i vy.

Hledá se: Copywriter se základnou v Brně

Mysleli jsme, že další posily budeme hledat už jen do Prahy. Zdálo se, že naše brněnská osmnáctihlavá obsahová saň zvládne vše. Jenže ne. Práce u moravských klientů přibývá, a tak prostě musíme povyrůst i tady. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

[NÁVOD] Nastolte ve firmě pořádek v procesech. V 5 krocích zjistíte, jak na to

Existuje jedna věc, která s pravidelností překvapuje všechny nově příchozí kolegy. To, že jsme v počtu 20+ organizovaní jako firmy pětkrát větší. Všechny procesy jsme si vymysleli, nastavili a skutečně je využíváme – zkrátka máme proces na proces. Sepsali jsme ho a vy po jeho přečtení získáte návod, jak fungující procesy nastavíte i u vás ve firmě.

Hledá se: Copywriter se základnou v Praze

Je nás na dvě patra, máme parádní zázemí a zaběhnuté fungování. Jenže – v Brně. V Praze zatím tvoří Obsahovku první tři pionýři smysluplného obsahu, malý kancl a nutnost s lidmi z Brna nejen pracovat, ale občas za nimi i jezdit. Pokud máte dost odvahy, a chtěli byste s námi přemýšlet, zkoumat a psát, pak pro vás máme nabídku.