Koho najmout na obsah? Velké srovnání in-house copywritera, freelancera a agentury

In-house copywriter je sice ze všech variant nejlevnější, na druhou stranu je s ním taky nejvíc práce. Agentura bývá dražší, ale nabízí oborový přesah a mnohem více kumulovaného know-how. Čtěte, kdy se vám vyplatí vlastní copywriter, kdy byste měli najmout freelancera a kdy pro vás bude nejlepší agentura.

Hledá se: copywriter se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme o složitých oborech nebo pro náročné klienty. Vymýšlíme velké obsahové projekty, prezentujeme ve firmách i na konferencích. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna nebo Prahy posilu, která mění složitá témata do srozumitelného a čtivého textu, libuje si ve strategickém pohledu na obsah a nebojí se o svých nápadech diskutovat. Pokud za sebou máte nějakou tu praxi, a přitom vás pořád nejvíc ze všeho baví psaní a práce s obsahem, možná hledáme právě vás.

Hledá se: projekťák do Brna

V Obsahovce píšeme, tvoříme obsahové strategie nebo třeba fotíme a natáčíme. Je nás 20, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A pořád rozšiřujeme klientskou i copy základnu, proto potřebujeme další organizační posilu, která bude růst s námi. Pokud umíte být rázný a vlídný zároveň a rádi objevujete řešení i tam, kde je nikdo jiný nevidí, hledáme právě vás.

Hledá se: copy&content talent k Martinovi

Přijmeme talentovaného člověka s vášní pro content marketing a copywriting, který bude růst přímo vedle našeho zakladatele, Martina Brablece. Očekáváme zodpovědnost, otevřenou hlavu a velkou chuť se učit. V Brně a na plný úvazek.

Vytvořte brožuru krok za krokem: použijte méně textu a více grafiky

Facebook a webovky má dnes skoro každý, ale zapamatovatelnost značky posílí i profesionálně vytvořená brožura. Nejdůležitější je jasné zadání, osnova a dobré grafické rozvržení. Poradíme vám, jak brožuru vytvořit a na co všechno nezapomenout, než ji pošlete do tiskárny.

Hodnotíme komunikaci Sčítání lidu 2021: další státní projekty by se z ní mohly učit

Zvlášť v poslední době čelí stát jedné komunikační výzvě za druhou. Podívali jsme se proto, jak si vede v letošním Sčítání lidu, domů a bytů. Zajímal nás samotný online formulář, vizuál, komunikace na webu a na sociálních sítích. A byli jsme příjemně překvapení. Přečtěte si, proč by mělo Sčítání 2021 sloužit jako vzor pro komunikaci dalších velkých projektů státu.

Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?

Za uplynulý rok jsem s kolegy odučil šest rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo asi 30 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.

Jak napsat dobrý titulek: to důležité prozraďte hned

Stejně jako si dortík dáváte až po hlavním chodu, taky headline se obvykle píše až jako to poslední. Jde sice jen o pár znaků, ale když nevíte, jak na ně, tak se u nich pěkně zapotíte. Aby vám šly od ruky a místo rozčilování jste si je vychutnali, sepsali jsme, co nám v titulcích funguje.

[Návod] Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí v e-mailovém koši

Zaujmout v záplavě tiskových zpráv, které denně chodí z agentur a komunikačních oddělení firem do médií, není snadné. Tlačítko Smazat je neúprosné a jeho použití často předchází jen rychlé prolétnutí předmětu e-mailu. A pokud redaktor e-mail náhodou otevře a zpráva se mu nelíbí, příští e-mail od vás už možná rovnou smaže. Poradíme vám, jak psát tiskové zprávy tak, aby v koši nekončily.

3 bezpečnostní chyby, které při správě Facebooku možná děláte i vy

Když odcházíte z kanceláře, zamknete a možná i zapnete alarm. PIN nemáte napsaný na platební kartě. Do budovy jen tak nepustíte cizí lidi. Co ale děláte pro bezpečnost své společnosti na Facebooku? Nastavte tři bezpečnostní opatření, která vám pomohou ochránit firmu na sociálních sítích. Na první pohled se zdají samozřejmá, každý týden ale vidíme hned několik případů, kdy je firmy podcení a mají problémy.

Co jsem se naučil za rok vedení online magazínu Modré pyramidy

Za peníze ze stavebka jsem kdysi vyrazil do světa, úvěr na bydlení nechci a děsím se chvíle, kdy mám doma vzít do ruky vrtačku. Přesto už více než rok tvořím online magazín o pohodovém bydlení, kde je to samá cílová částka nebo rekonstrukce. Navzdory osobním předpokladům čísla naznačují, že to s kolegy děláme dobře. Přečtěte si, co mi dal rok spolupráce se stavební spořitelnou. Třeba to pomůže i vám – ať už jste ve svém projektu v roli klienta, nebo dodavatele.

Hledá se: copywriter odkudkoliv

Hledáme kolegu, který s námi bude psát o složitých oborech a tvořit obsah pro náročné klienty. Z Brna, Prahy a klidně taky z Deštného v Orlických horách. Až to bude bezpečné, občas se určitě potkáme i naživo, nevadí nám ale, když v kanclu nebudete sedět 5 dní v týdnu. Pokud vám nevadí občasné dojíždění, máte za sebou nějakou tu praxi a nejvíc ze všeho vás pořád baví psaní a práce s obsahem, možná hledáme právě vás.