Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

31. díl: Jak se píše… o jižní Moravě

Jak přilákat turisty z celého Česka i ze zahraničí na jižní Moravu? Tím se ve své práci zabývá Martina Grůzová ředitelka Centrály cestovního ruchu jižní Moravy. V podcastu prozradila, jak k propagaci kraje přistupuje i co jsou jeho největší lákadla.

Náborovou kampaň pro lídra ve strojírenství neuděláte od stolu. Musíte mezi lidi do výroby

Najít CNC seřizovače kdekoliv v Česku by bylo těžké. Najít je v podhůří Jeseníků a v tamní konkurenci je ještě těžší. Nových CNCčkařů ze škol vychází stále méně a ti stávající už pracují v jiných firmách. Pokud jim ale nabídnete to, co opravdu chtějí, máte šanci je získat. Strategii pro náborovou komunikaci firmy Dormer Pramet jsme proto postavili na hloubkových rozhovorech se zaměstnanci.

30. díl: Jak se píše… o volnočasových aktivitách

Nabízet volnočasové aktivity, propagovat kroužky pro děti i dospělé, informovat o akcích pro veřejnost. To všechno patří k práci PR manažerky a tiskové mluvčí Střediska volného času Lužánky Kristýny Bejčkové. Poslouchejte, jak se jí daří udržet si přehled o nespočtu aktivit, komunikovat s lektory i účastníky kurzů a být vlastně pořád na příjmu.

29. díl: Jak se píše… kurz osobního rozvoje

Pokud jste fanoušky osobního nebo pracovního rozvoje, určitě znáte knihy z nakladatelství Jan Melvil Publishing. Vydali řadu bestsellerů a už tři roky provozují také online kurzy Vyšší Melvilí. Předávají v nich ty nejlepší hacky z jejich knih doplněné o know-how lektorů. O vzniku kurzů, jejich struktuře i marketingu kolem celé Vyšší Melvilí jsme si povídali s Nikolou Zubalíkovou a Petrou Čechovou.

Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?

Za posledních pět let jsem s kolegy odučil devět rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo přes 50 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.

28. díl: Jak se píše… kritika kaváren

Jeho rajónem je brněnská gastro scéna, poznávacím znamením žluté módní doplňky, a zbraní kritický blog – na něm už sedmým rokem hodnotí úroveň místních kaváren. Nevynechá přitom jediný detail, od hlasitosti hudby až po kvalitu pěny na cappuccinu. O své zkušenosti s dlouholetým psaním recenzí se v nové epizodě podcastu podělil „fantom brněnských kaváren,“ nezávislý kritik vystupující pod přezdívkou Žlutý zákazník.

Jak využít obsah v account-based marketingu

Po account-based marketingu sahají zejména B2B firmy, které chtějí proniknout na nový segment, mají zálusk na pár vysněných klientů, nebo jejich cílovka čítá jen jednotky až desítky potenciálních zákazníků. Obsah je přitom nedílnou součástí každé account-based marketingové strategie. Čtěte, jak s ním pracovat u dlouhodobých i krátkodobých kampaní a zda zvolit článek, landing page, nebo hamburger.

HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci

O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.

Jak prodáváme bazény Relax na sociální sítích

Když jsme začínali spolupráci, sociální sítě firmy Bazény Relax ležely ladem. Naším úkolem bylo nejen komunikaci na sítích vzkřísit, ale také přivést novou komunitu a udělat z Facebooku prodejní kanál.

27. díl: Jak se píše… o práci řidiče MHD

Chceš, aby za tebou holky běhaly? Staň se řidičem MHD. Chceš řídit káru za 60 mega? Staň se řidičem šaliny. Dělá se ti vzadu blbě? Staň se řidičem MHD. To je výběr z 22 plakátů, které vídají cestující městské hromadné dopravy v Brně. O náborové kampani, práci řidiče a marketingu Dopravního podniku města Brna si Honza Sýkora z Obsahovky povídal s Hanou Tomaštíkovou.

[Případovka] Připravili jsme kariérní web pro IT firmu, který nezapadne mezi desítkami jiných

Ačkoliv do ITM8 přichází hodně IT specialistů na doporučení, jen word of mouth dnes nestačí. Když kandidát o firmě na internetu nic nenajde, kývne na nabídku konkurenci. Pro ITM8 jsme vyřešili pokrytí onlinu – díky strategii HR komunikace a kariérním stránkám v angličtině s autentickými texty, v souladu s korporátním design manuálem a bez nutnosti měnit ATS.

26. díl: Jak se píše… o reklamě na Facebooku

Petr Handlíř patří mezi přední experty na výkonnostní reklamu na Facebooku. Spolu se svým týmem spravuje stovky reklamních účtů, milionové rozpočty a stará se růst lovebrandů jako Vasky, Woox nebo Grizly. V novém díle prozradil, co podle něj v reklamě na Facebooku nejlépe funguje a proč už dávno nestačí reklamu „nějak naklikat“.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.