Jak jsme připravili příručku, která děti učí programovat IoT

IoT, neboli internet věcí, je systém který propojuje obyčejné věci s internetem. Liberecká firma HARDWARIO vyvíjí IoT řešení na míru pro firmy jako ŠKODA AUTO nebo E.ON. Kromě toho mají poslání dát světu novou generaci IoT profíků, kteří svými vynálezy zlepší okolní svět. Proto vyvinuli IoT stavebnici, pomocí které děti programují vlastní chytrá zařízení. Právě pro tyto budoucí Edisony a Tesly jsme připravili příručku, která je se stavebnicí naučí pracovat.

Malý krok pro copywritera, velký skok pro klienta. Jak jsme vymysleli slogan pro vysokou školu

Osudové oznámení „Houstone, máme problém” zná snad každý, kdo si sem tam pustí televizi. I když tahle věta ve skutečnosti prý nikdy nezazněla, my jsme využili její slávu a parafrázovali ji pro novou komunikační kampaň NEWTON College. Čtěte, jak jsme při návrhu sloganu postupovali.

Jak jsme našli novou tvář knihkupectví, které už nechtělo být ve stínu ostatních

KNIHCENTRUM je velký hráč na poli prodeje knih. Vedle devíti kamenných prodejen provozuje i e-shop a má přes 70 tisíc knih skladem. Mezi ostatními knižními velikány ale pokulhával v jednotě komunikace a v odlišitelnosti značky.

Jak jsme i s malým blogem přivedli tisíce relevantních návštěvníků na web krejčovství GALARD

I s nízkou frekvencí obsahu získáte dost užitku. Přečtěte si, jak jsme si poradili s články na blog pánského krejčovství.

Co nás naučilo natáčení webinářů – a co si z toho můžete odnést vy

V Obsahovce máme kromě armády copywriterů také vizuální tým. Díky tomu nemusíme všechny příběhy jen psát, ale občas si vypomůžeme i obrazem. Příkladem využití psaných slov i obrazu jsou webináře. Pokud si pohráváte s myšlenkou, že byste je v blízké době zkusili, máme pár praktických rad, které vám to hodně usnadní.

Bezkontaktní marketing: Jak pomocí obsahu nahradíte osobní setkávání s klienty

Pandemie koronaviru zasáhla krom osobních životů i způsob, jakým ve firmách funguje marketing a obchod. Školení, workshopy, přednášky, byznys snídaně, osobní schůzky obchodníků, představování produktů a služeb – všechno padá. Firmy rychle hledají náhradu. Včetně nás. Proto jsme připravili několik tipů z vlastní praxe, které mohou pomoci i vám.

Konec spamování: přeměňte své newslettery na e-maily, které lidé budou doopravdy číst

Newslettery posílá skoro každá značka, ale hodně z nich bez otevření končí v elektronickém koši. Proto jsme se v Obsahovce podívali na naše oblíbené newslettery a vytáhli pro vás to nejlepší z nich. Podívejte se na 6 rad, se kterými proměníte spam ve vítanou poštu.

Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí v e-mailovém koši

Zaujmout v záplavě tiskových zpráv, které denně chodí z agentur a komunikačních oddělení firem do médií, není snadné. Tlačítko Smazat je neúprosné a jeho použití často předchází jen rychlé prolétnutí předmětu e-mailu. A pokud redaktor e-mail náhodou otevře a zpráva se mu nelíbí, příští e-mail od vás už možná rovnou smaže. Poradíme vám, jak psát tiskové zprávy tak, aby v koši nekončil.

Na LinkedInu jsou vašimi největšími spojenci zaměstnanci. Dovolte jim to

LinkedIn je skvělá síť pro budování vašeho podnikání. Firemní obsah se na ní ale nešíří sám. Spíš naopak. Tahle síť totiž nejvěrněji kopíruje chování v reálném světě, kdy na tlačítko „Navázat spojení" klikají uživatelé, ne firmy. I tak ale dostanete firemní obsah mezi lidi a za minimum nákladů. Využijte k tomu své zaměstnance.

Dobrá zpětná vazba je nejcennější nástroj v rozvoji copywritera. Jak na ni, aby neublížila, ale pomohla

Poradíme, jak na zpětnou vazbu, aby neublížila, ale pomohla. Před jejím začleněním do DNA firmy totiž musíte nastavit základní pravidla, jinak to skončí brekem nebo výpovědí.

Pronikněte do tajů storytellingu a pište šťastně až do smrti

Příběhy už od pravěku ovlivňují, jak se lidé chovají, myslí a cítí. Poradíme vám, jak využijete storytelling ve svém copy k tomu, aby vás zákazníci zbožňovali.

[Návod+check-list] Od nuly k onboardingu, který nováčkům usnadňuje nalodění do agenturního života

Rok jsme zdokonalovali naloďovací proces pro nové kolegy. Teď jsme pro vás sepsali návod, se kterým to zvládnete taky.