- Ostravská kosmetická firma uplatňují nejnovější poznatky vědy.
- Vyrábí vlastní kosmetiku s kyselinou hyaluronovou, využívají nanovlákna a vymysleli, jak se zbavit mikroplastů.
- Spolupráce 2016–2019.
U zrodu nové kosmetické značky
NAFIGATE Cosmetics je druhou ze dvou našich ostravských srdcovek. Vyrábí českou kosmetiku, která navíc využívá poznatky vědy. A s přibývajícími produkty a prozkoumáváním dalších trhů postupně navyšujeme i objem spolupráce. Tak to máme rádi - rosteme společně.
Ondrovi, CEO z NAFIGATE Cosmetics, jsme padli do oka při přednášce na RAYDAY. I díky doporučení z RAYNETu jsme si plácli a za pár dní jsme startovali výzkum pro sestavení obsahové strategie.
Obsahová strategie ověřená daty
Po několika týdnech telefonátů, rozhovorů, přemýšlení a zvažování vznikla první obsahová strategie včetně pár poměrně zásadních hypotéz. Závěry strategie a hypotézy proto ještě otestovala výzkumná společnost Datamar. Díky rozsáhlému kvantitativnímu průzkumu jsme mohli přesně určit další postup a rychle začít s tvorbou.
- Začali jsme plnit blog obsahem pro jasně vydefinované cílové skupiny.
- Testovali jsme první posty na Facebooku.
- A pustili jsme se do návrhů infografik.
„Velmi oceňuji proaktivní přístup k celé spolupráci.”
Analytika, úpravy webu a e-mail marketing
Společně docházíme k závěru, že web potřebuje trochu zpřehlednit, takže se pouštíme do nových textů. Víme, že nejde chtít vše najednou. Společně ladíme stránku po stránce - a kus práce nás ještě čeká.
Odevzdáním obsahu to pro nás nekončí. Chceme vědět, jak přesně jsme se trefili. Proto sledujeme každý příspěvek na blogu i na Facebooku a v další práci získaná data a poznatky zohledňujeme.
Společně plánujeme i podobu newsletterů. Vytváříme prodejní i neprodejní varianty a spouštíme A/B testování. To se osvědčuje a zákazníkům zase rozumíme o kus víc.
„Obsahová agentura pro nás píše texty pro všechny naše marketingové aktivity a produktové podklady. Pomáhá nám budovat značku kvalitním obsahem a kampaněmi. Jako velký bonus vnímám, že nekončí u textů, ale vše pečlivě měří a vyhodnocuje.”
Katalogy, letáky, krabičky i bannery
NAFIGATE Cosmetics jsou na tak mladou značku už pěkně zcestovalí - vyráží na veletrhy, o jejich produkty je zájem i za hranicemi České republiky. Potřebné jsou tak katalogy, nové krabičky, příbalové letáky a na speciální akce i bannery. Střihneme si tak i trochu práce v „offlinu” a užíváme si to.
Obsahovka odkazuje