• Ostravská kosmetická firma
  • Uplatňují nejnovější poznatky vědy
  • Vyrábí vlastní kosmetiku s kyselinou hyaluronovou a využívají nanovlákna
  • Spolupracujeme od června 2016

U zrodu nové kosmetické značky

NAFIGATE Cosmetics je druhou ze dvou našich ostravských srdcovek. Vyrábí českou kosmetiku, která navíc využívá poznatky vědy. A s přibývajícími produkty a prozkoumáváním dalších trhů postupně navyšujeme i objem spolupráce. Tak to máme rádi - rosteme společně.

Ondrovi, CEO z NAFIGATE Cosmetics, jsme padli do oka při přednášce na RAYDAY. I díky doporučení z RAYNETu jsme si plácli a za pár dní jsme startovali výzkum pro sestavení obsahové strategie.

Obsahová strategie ověřená daty

Po několika týdnech telefonátů, rozhovorů, přemýšlení a zvažování vznikla první obsahová strategie včetně pár poměrně zásadních hypotéz. Závěry strategie a hypotézy proto ještě otestovala výzkumná společnost Datamar. Díky rozsáhlému kvantitativnímu průzkumu jsme mohli přesně určit další postup a rychle začít s tvorbou.

  • Začali jsme plnit blog obsahem pro jasně vydefinované cílové skupiny.
  • Testovali jsme první posty na Facebooku.
  • A pustili jsme se do návrhů infografik.
„Velmi oceňuji proaktivní přístup k celé spolupráci.”
Ondřej Mynář, NAFIGATE Cosmetics

Analytika, úpravy webu a e-mail marketing

Společně docházíme k závěru, že web potřebuje trochu zpřehlednit, takže se pouštíme do nových textů. Víme, že nejde chtít vše najednou. Společně ladíme stránku po stránce - a kus práce nás ještě čeká.

Odevzdáním obsahu to pro nás nekončí. Chceme vědět, jak přesně jsme se trefili. Proto sledujeme každý příspěvek na blogu i na Facebooku a v další práci získaná data a poznatky zohledňujeme.

Společně plánujeme i podobu newsletterů. Vytváříme prodejní i neprodejní varianty a spouštíme A/B testování. To se osvědčuje a zákazníkům zase rozumíme o kus víc.

„Obsahová agentura pro nás píše texty pro všechny naše marketingové aktivity a produktové podklady. Pomáhá nám budovat značku kvalitním obsahem a kampaněmi. Jako velký bonus vnímám, že nekončí u textů, ale vše pečlivě měří a vyhodnocuje.”
Ondřej Mynář, NAFIGATE Cosmetics

Katalogy, letáky, krabičky i bannery

NAFIGATE Cosmetics jsou na tak mladou značku už pěkně zcestovalí - vyráží na veletrhy, o jejich produkty je zájem i za hranicemi České republiky. Potřebné jsou tak katalogy, nové krabičky, příbalové letáky a na speciální akce i bannery. Střihneme si tak i trochu práce v „offlinu” a užíváme si to.




Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku