Kateřina Kalivodová (Foltánková)

Copywriting & konzultace

Přes den v Obsahovce připravuji obsahové strategie, píšu texty nebo chystám workshopy. Po večerech pracuji na povídkách a vedu kurzy tvůrčího psaní. Kolem psaní se točí celý můj život a mně to dost vyhovuje.

1996

Učím se psát. Tehdy ještě nevím, že mě tato zásadní dovednost bude jednou živit.

2007

S duchařskou povídkou vyhrávám první literární soutěž. V následujících letech si připisuji na konto další úspěchy v soutěžích.

2009

Skáču 3 metry vysoko. Splnil se mi sen a přijali mě na žurnalistiku na Masarykovu univerzitu.

2012

Ze školní praxe se stává poloviční úvazek v Brněnském deníku Rovnost. Nakonec v redakci strávím 3 a půl roku a publikuji 1 509 článků.

2014

Spouštím blog Literární alchymie a začínám pořádat kurzy tvůrčího psaní.

2015

Nastupuji do Obsahové agentury jako copywriterka a začínám se specializovat na obsahové strategie.

Pro koho píšu

iDoklad

Měla jsem na starosti obsah video akademie, do které se jen v prvních třech měsících přihlásilo přes 1 000 podnikatelů. Dělala jsem výzkum, navrhla podobu akademie, revidovala scénáře lektorů a mnoho dalšího.

Technická univerzita v Liberci

Pro univerzitu v Liberci jsem zpracovávala rozsáhlý výzkum o desítkách rozhovorů. Následně jsem připravila obsahovou strategii, díky které se škola odliší od konkurence a lépe osloví středoškoláky.

Emmy

Technologickému startupu pomáhám s oslovením praktických lékařů. Pro klienta jsem chystala obsahovou strategii, textovala web pro doktory a psala některé případové studie.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Zlatý středník

Projekt EET poradny, na kterém jsem pracovala jako headcopywriter, přinesl klientovi milionové prodeje a získali jsme s ním 1. místo ve Zlatém středníku i ve WebTop100.

Školím strategie

Od roku 2017 školím tvorbu obsahových strategií a mám desítky spokojených absolventů z řad inhouse i agenturních marketérů a copywriterů.

Přednáším

Přednáším či vedu workshopy na akcích jako Content First, E-shop Summit či ShopCamp a jsem hostem v marketingových podcastech.


Tři věci, které ovlivnily mou práci

Obsahový marketing

Jsem šťastná, že jsem našla obor, který mi tak dobře sedí. Knížka od A. Kleona je perfektní úvod pro úplné začátečníky.

Velké kouzlo

V každé kreativní práci se musí člověk popasovat se strachem, že to nebude dost dobré. Perfektně o tom píše E. Gilbertová.

Kolegové

Knížky jsou skvělé, ale pravdou je, že nejvíc jsem se naučila od zkušenějších kolegů.