Kateřina Kalivodová (Foltánková)
Copywriting & konzultace
Přes den v Obsahovce připravuji obsahové strategie, píšu texty nebo chystám workshopy. Po večerech pracuji na povídkách a vedu kurzy tvůrčího psaní. Kolem psaní se točí celý můj život a mně to dost vyhovuje.
1996
Učím se psát. Tehdy ještě nevím, že mě tato zásadní dovednost bude jednou živit.
2007
S duchařskou povídkou vyhrávám první literární soutěž. V následujících letech si připisuji na konto další úspěchy v soutěžích.
2009
Skáču 3 metry vysoko. Splnil se mi sen a přijali mě na žurnalistiku na Masarykovu univerzitu.
2012
Ze školní praxe se stává poloviční úvazek v Brněnském deníku Rovnost. Nakonec v redakci strávím 3 a půl roku a publikuji 1 509 článků.
2014
Spouštím blog Literární alchymie a začínám pořádat kurzy tvůrčího psaní.
2015
Nastupuji do Obsahové agentury jako copywriterka a začínám se specializovat na obsahové strategie.
Pro koho píšu

iDoklad
Měla jsem na starosti obsah video akademie, do které se jen v prvních třech měsících přihlásilo přes 1 000 podnikatelů. Dělala jsem výzkum, navrhla podobu akademie, revidovala scénáře lektorů a mnoho dalšího.

Technická univerzita v Liberci
Pro univerzitu v Liberci jsem zpracovávala rozsáhlý výzkum o desítkách rozhovorů. Následně jsem připravila obsahovou strategii, díky které se škola odliší od konkurence a lépe osloví středoškoláky.

Emmy
Technologickému startupu pomáhám s oslovením praktických lékařů. Pro klienta jsem chystala obsahovou strategii, textovala web pro doktory a psala některé případové studie.
Co se mi v Obsahovce povedlo

Zlatý středník
Projekt EET poradny, na kterém jsem pracovala jako headcopywriter, přinesl klientovi milionové prodeje a získali jsme s ním 1. místo ve Zlatém středníku i ve WebTop100.

Školím strategie
Od roku 2017 školím tvorbu obsahových strategií a mám desítky spokojených absolventů z řad inhouse i agenturních marketérů a copywriterů.

Přednáším
Přednáším či vedu workshopy na akcích jako Content First, E-shop Summit či ShopCamp a jsem hostem v marketingových podcastech.
Tři věci, které ovlivnily mou práci

Obsahový marketing
Jsem šťastná, že jsem našla obor, který mi tak dobře sedí. Knížka od A. Kleona je perfektní úvod pro úplné začátečníky.
Velké kouzlo
V každé kreativní práci se musí člověk popasovat se strachem, že to nebude dost dobré. Perfektně o tom píše E. Gilbertová.
Kolegové
Knížky jsou skvělé, ale pravdou je, že nejvíc jsem se naučila od zkušenějších kolegů.