Ondřej Pokorný
Copywriting & konzultace

1988
Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.
2007
Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.
2009
Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.
2013
Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.
2014
Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.
2015
Objevuju odnož marketingu – HR marketing.
2019
Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.
Pro koho píšu

KBC
Nastavil jsem strategii Employer Brandu pro KBC – banku, kterou do té doby kandidáti téměř neznali.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsal
Ondřej Pokorný
Ondřej Pokorný
[Proč obsah, 2. díl] Návštěvnost je málo, generujte leady
Kdo platí za obsah, chce z investice něco mít. Logicky. Obvykle tím myslí vyšší organickou návštěvnost webu. Ale není to málo? Přemýšlejte nad tvorbou obsahu jako nad aktivitou, která obchodníkům dodává kvalitní leady. Vysvětlujeme, co je to marketingem zpracovaný lead (Marketing Qualified Lead, MQL), jak si ho vypiplat a jak nad obsahovým marketingem přemýšlet, aby generoval byznys.
Jak jsme dali dohromady kariérní komunikaci rychle rostoucí firmy
Letmým pohledem je to jednoduchá stránka se stručnými texty, fotkami a čísly, která funguje jako rozcestník na inzeráty. Pokud ale hledáte práci v marketingu nebo consultingu, najdete v kariérní sekci webu Proficia přesně ty informace, které potřebujete. Přečtěte si, jak jsme kolegům z branže pomáhali s nastavením HR komunikace.
[Příručka pro začínající copywritery] Co se naučit, aby vám dobrou práci nevzal robot?
Když zadáte do Googlu heslo AI copywriting, vyskočí online nástroje, které za pár vteřin vytvoří text na libovolné téma. A upřímně: výsledek není o moc horší než generické texty od skutečných copywriterů. Jestli jste na začátku kariéry a chcete se psaním živit, musíte se rychle dostat nad průměr. Pak budete mít skvělou práci. Využijte to nejlepší z know-how Obsahovky, aby z vás vyrostl dobrý copywriter.