Jak jsme za dva a čtvrt roku zvedli organickou návštěvnost blogu MALL z nuly na 57 000 lidí měsíčně
AKTUALIZOVÁNO. Více než 400 článků, dva a čtvrt roku analytiky a pokročilé strategické plánování pro blog české e-shopové extraligy přináší výsledky. Kromě čísel nabízíme i pohled do zákulisí.
Mimo kancelář: nastavte si OOO e-mail, který bude pro příjemce óóó
Automatické out of office e-maily v nepřítomnosti mohou být otravný spam, nebo příjemné rozptýlení a důvod k úsměvu. Máme tipy a příklady z praxe, jak si před dovolenou nastavit ten druhý případ.
6 tipů, které mi pomohly vymyslet a napsat 404 důvodů za 8 hodin
Justin Blackman napsal 10 211 titulků za 100 dní. Já dala za 8 hodin 404 důvodů, proč je na nic naše stránka 404. V čem se s Justinem shodneme a co si z těchto výzev může odnést každý copywriter?
Care-Do-Think-See: Celou dobu to mělo být naopak
Říkal to už v roce 2015 Avinash Kaushik, tak to musí být pravda. Čtěte, proč STDC (obsahový) marketing nespasí a proč se vyplatí ta čtyři písmenka přeházet na CDTS.
BRANDstorming 2018: Abyste rozmluvili značku, musíte mluvit se zaměstnanci i klienty
Letošní ročník konference BRANDstorming byl o tom, že velké změny nejde dělat od stolu a ty nejlepší vznikají v týmu s klientem.
[Případová studie] Seznamte se s BrainManem
Originální texty tvoříme každý den. Originální jazyk průměrně jednou měsíčně – ale o to raději. Když nás proto nadšený klient postaví před úkol vymyslet a uvést do života komunikační styl postavený na hravosti a slovních hříčkách, dá rozum, že neřekneme ne. B-)
Marketing&Media, leden 2018: Tón značky nemusí být free, cool ani in
„Když jsem se dívala na váš blog, napadlo mě, jestli by nám někdo od vás nenapsal komentář do komentářové rubriky. Na tématu bychom se domluvili,“ napsala nám Martina z Marketing&Media.
Tyinternety.cz, leden 2018: 5 nejčastějších příznaků, že značce chybí tone of voice
Pro Příručku marketéra jsme aktualizovali článek o značkách trpících nejasnou tonalitou. Doplnili jsme nové příklady a ukázky, takže ani poučený čtenář nepřijde zkrátka.
Křišťálová Lupa, listopad 2017: Jsme 7. nejlepší marketingová inspirace
Jen pár dní po vyhlášení výsledků WebTop100 jel Martin do Prahy znovu. Tentokrát na slavnostní vyhlášení cen ankety Křišťálová Lupa díky nominaci v kategorii marketingová inspirace.
Vánoční povídka – PF 2018 od Obsahovky
Hlavou narážím do skříňky provizorní kuchyňské linky. Au. Třu si čelo a v první chvíli nechápu, co se stalo. Vroucí voda v konvici, zima, mikrospánek. Zhluboka se nadechnu. Jasně. Krušné hory a naše zkřehlá copyfarma.
Jak poznáte, že vaše značka trpí nejasnou tonalitou
Noví zaměstnanci, úprava webu, předvánoční záplava objednávek. Téměř cokoli, co ve firmě řešíte, vám náramně usnadní sjednocený tón značky. No fakt. Představíme 5 nejčastějších symptomů chybějící tonality a ukážeme příklady úspěšné léčby.
WebTop100, 15. 11. 2017: Máme 2. nejlepší firemní web
Když jsme začínali řešit nový web, netušili jsme, že do roka bude skvěle fungovat, a ještě za něj dostaneme metál!
Kloboucká lesní: jak jsme textovali web na pomezí umění a komerce
Tentokrát se nám v jednom projektu sešel náročný obor s neobvyklou formou, vyhraněnou tonalitou a pevně zadaným rozvržením textů. To vše korunoval časový pres. Problém? Výzva!
Portu: jak jsme hledali jméno pro fintech startup
„Potřebovali bychom vymyslet název pro novou investiční platformu, jdete do toho s námi?“ Zkušenosti velí, že když se nás Petr z REMEMBERSHIP_ zeptá na něco podobného, odpověď je ano. A tak jsme do toho šli, platformě našli jméno Portu a celý příběh sepsali.
Jak jsem se naučila dávat (a přijímat) zpětnou vazbu
„Nechte text uležet a za čas se k němu vraťte.“ Podobnou radu se dočtete v každé příručce o psaní. Nám je k ničemu. Většinou nemáme prostor pro to, abychom nechali text odpočinout a za měsíc se na něj podívali čerstvýma očima. Naštěstí jsou tu čerstvé oči kolegů a báječný proces revizí.
Konference Content marketingu šustila papírem, i ten se ale copywriterům hodí
Jednou. Přesně tolikrát zaznělo 16. listopadu 2016 na Konferenci Content marketingu slovo “copywriter”. Nevadilo mi to hned z 10 důvodů.
Copywriteři jsou jako letadla. Naučte se je pilotovat
Skvělé výsledky v naší branži stojí na jasném zadání, podrobných podkladech a dostatku času. Tedy na efektivní spolupráci copywritera s klientem. Celé to trochu připomíná cestu letadlem, tak vzhůru na letiště!