Jak a proč kvalitní firemní blogy přivádějí návštěvnost i nové zákazníky
Chcete budovat povědomí o své značce či produktech, přinášet obchodu kvalifikované leady nebo třeba nabrat nové zaměstnance? S tím vším vám pomůže kvalitní firemní blog. Zjistěte, jaké jsou jeho přínosy – podělíme s vámi o zkušenosti i příklady z praxe.
Jak se Manutanu staráme o blog, jehož dosah roste o stovky procent ročně
Psaní o vysokozdvižných vozících a protiúnavových rohožích nezní jako copywriterský sen. My se ale staráme o blog firmy Manutan, která takové produkty prodává. I po třech letech vymýšlíme témata, která přitahují nové čtenáře. Jak se pod naším vedením daří blogu se zdánlivě neatraktivními tématy?
[Plakát ke stažení] Zásobník nápadů pro content marketing
Vymýšlení obsahu pro nové klienty připomíná psaní na prázdnou čtvrtku – cokoliv navrhnete, bude vidět. Jenže co když máte přijít s nápady na obsah ve chvíli, kdy už spolupracujete dva nebo tři roky? Pokud cítíte, že jste už vyčerpali všechny možnosti, použijete náš zásobník inspirace. Podpoří vás při tvorbě obsahové strategie i taktiky.
Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije
Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.
Prezentační video: jak jsme představili práci ve výrobě a usnadnili tak nábor zaměstnanců
Fotka vydá za tisíc slov. A video vydá za tisíc fotek. Tedy přesněji – za 30 snímků na sekundu. Pohyb strojů i lidí ve výrobní hale firmy Pierburg si rozhodně zasloužil zaznamenat. Přečtěte si, jak jsme tvořili prezentační video, které nejen uchazečům o práci ukazuje, jak vypadá výroba součástek.
Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem
Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.