- Kamila Vlčková
- Hana Kratochvílová
- Klára Šalšová
- Amálie Kučerová
- Petra Brablecová
- Jan Macal
- Eliška Gunišová
- Markéta Rychnovská
- Lidmila Maršálková
- Lucie Kolischová
- Michaela Tabakovičová
- Vojtěch Šmíd
- Eva Smíšková
- Ondřej Pokorný
- Nela Patschová
- Emil Gallík
- Martina Krumpholcová
- Eva Hromádková
- Martina Vejvodová
- Libor Kamenský
- Margita Havlíková
- Obsahovka vzdělává
- Lucie Preis
- Martin Knižátko
- Jan Novák
- Jakub Bůšek
- Kateřina Kalivodová
- Jana Štukhejlová
- Martin Brablec
Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije
Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.
Prezentační video: jak jsme představili práci ve výrobě a usnadnili tak nábor zaměstnanců
Fotka vydá za tisíc slov. A video vydá za tisíc fotek. Tedy přesněji – za 30 snímků na sekundu. Pohyb strojů i lidí ve výrobní hale firmy Pierburg si rozhodně zasloužil zaznamenat. Přečtěte si, jak jsme tvořili prezentační video, které nejen uchazečům o práci ukazuje, jak vypadá výroba součástek.
Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem
Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.