• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Šalšová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery

Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.

Copywriting webu: jak funguje spolupráce s copywriterem a v které fázi ho oslovit

Když připravujete nový web pro svou firmu, dřív nebo později musíte vyřešit nové texty. Abyste věděli, co vás čeká, sepsali jsme, jakou roli copywriter v tvorbě webu zastává, v které fázi ho nejlépe oslovit a jak spolupráce probíhá od prvního kontaktu až po spuštění webu.

Zlepšete se v psaní e-mailů: aktualizovali jsme náš seriál Jak psát e-maily

V roce 2017 sepsal náš kápo Martin Brablec 21dílný e-mailový seriál s radami pro tvorbu e-mailů, které by mu ve schránce udělaly radost. Rok 2017 už je ale doba bronzová, takže jsme seriál aktualizovali, aby bylo jeho know-how ještě šťavnatější.

Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku

Brněnský zážitkový hotel Anybody potřeboval napsat dialogy pro chatbota, který návštěvníky provede výběrem pokoje. Přečtěte si, jak jsme vdechli život virtuální průvodkyni Anyone.

Babičko, přišel ti PIN 2? Aneb jak nepsat nejdůležitější web v Česku

Registrační web na očkování proti covidu-19 je nejdůležitější webovou stránkou v historii českého internetu. Zamíří na něj miliony lidí, které chtějí definitivně ukončit ohromně stresující kapitolu svých životů – včetně seniorů, kteří nejsou technicky zdatní. Na web jsem se vydal i já, abych zjistil, zda je jeho obsah pro běžného člověka srozumitelný a intuitivní. Spoiler: není. Přitom stačilo pár drobných úprav, které by zvládl i začínající copywriter.

Jak jsme pomocí on-line výzkumu nastartovali velký projekt pro vývojáře z RAYNETu

Rejnoci, jak si ostravští vývojáři z RAYNETu říkají, dlouho snili o vytváření pravidelného a užitečného obsahu pro obchodníky. Vyvíjí totiž CRM systémy, které obchodníkům šetří spoustu práce. Jenže nevěděli, nad jakými články, videi nebo tématy obchodníci rádi stráví svůj drahocenný čas. Proto jsme pro RAYNET přichystali výzkum metodou on-line focus group, díky kterému poznali svou cílovou skupinu blíž, než kdykoliv předtím.

Jak jsme připravili příručku, která děti učí programovat IoT

IoT, neboli internet věcí, je systém který propojuje obyčejné věci s internetem. Liberecká firma HARDWARIO vyvíjí IoT řešení na míru pro firmy jako ŠKODA AUTO nebo E.ON. Kromě toho mají poslání dát světu novou generaci IoT profíků, kteří svými vynálezy zlepší okolní svět. Proto vyvinuli IoT stavebnici, pomocí které děti programují vlastní chytrá zařízení. Právě pro tyto budoucí Edisony a Tesly jsme připravili příručku, která je se stavebnicí naučí pracovat.

Pronikněte do tajů storytellingu a pište šťastně až do smrti

Příběhy už od pravěku ovlivňují, jak se lidé chovají, myslí a cítí. Poradíme vám, jak využijete storytelling ve svém copy k tomu, aby vás zákazníci zbožňovali.

4 důvody, proč z vás videohry udělají lepšího copywritera

Říká se, že kdo chce dobře psát, musí hodně číst. Málokdo ale ví, že vaše copywriterské dovedností vypiluje i pravidelné hraní videoher. Ty totiž nespočívají jen ve střílení démonů, stavění řádků z padajících kostiček a budování zábavních parků. V tomto článku zjistíte, proč by si měl každý copywriter jednou za čas nějakou hru zapařit.

Napište pro své explainer video oscarový scénář

Čas je dnes pro spoustu lidí vzácná komodita. Vaši potenciální zákazníci možná nechtějí věnovat 10 minut čtení obsáhlého článku nebo případovky, ať už jsou sebelepší. V takovém případě sáhněte po marketingovém kanálu, který bez problému vstřebá i ten nejvytíženější byznysmen – explainer video. Poradíme vám, jak k takovému videu napsat perfektní scénář.

[C&CKH 26] Ověřujte fakta pomocí 8 jednoduchých technik

Každý copywriter si musí dát pozor, aby ve svých výstupech uváděl vždy jen pravdivé a ověřené informace. Každá nepravda totiž kazí reputaci nejen samotnému autorovi, ale také brandu klienta, který text zveřejnil.

[C&CKH 24] Poznejte nástroje titánů i mocného G-Suite

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.