- Kamila Vlčková
- Hana Kratochvílová
- Klára Šalšová
- Amálie Kučerová
- Petra Brablecová
- Jan Macal
- Eliška Gunišová
- Markéta Rychnovská
- Lidmila Maršálková
- Lucie Kolischová
- Michaela Tabakovičová
- Vojtěch Šmíd
- Eva Smíšková
- Ondřej Pokorný
- Nela Patschová
- Emil Gallík
- Martina Krumpholcová
- Eva Hromádková
- Martina Vejvodová
- Libor Kamenský
- Margita Havlíková
- Obsahovka vzdělává
- Lucie Preis
- Martin Knižátko
- Jan Novák
- Jakub Bůšek
- Kateřina Kalivodová
- Jana Štukhejlová
- Martin Brablec
Zlepšete se v psaní e-mailů: aktualizovali jsme náš seriál Jak psát e-maily
V roce 2017 sepsal náš kápo Martin Brablec 21dílný e-mailový seriál s radami pro tvorbu e-mailů, které by mu ve schránce udělaly radost. Rok 2017 už je ale doba bronzová, takže jsme seriál aktualizovali, aby bylo jeho know-how ještě šťavnatější.
Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku
Brněnský zážitkový hotel Anybody potřeboval napsat dialogy pro chatbota, který návštěvníky provede výběrem pokoje. Přečtěte si, jak jsme vdechli život virtuální průvodkyni Anyone.
Babičko, přišel ti PIN 2? Aneb jak nepsat nejdůležitější web v Česku
Registrační web na očkování proti covidu-19 je nejdůležitější webovou stránkou v historii českého internetu. Zamíří na něj miliony lidí, které chtějí definitivně ukončit ohromně stresující kapitolu svých životů – včetně seniorů, kteří nejsou technicky zdatní. Na web jsem se vydal i já, abych zjistil, zda je jeho obsah pro běžného člověka srozumitelný a intuitivní. Spoiler: není. Přitom stačilo pár drobných úprav, které by zvládl i začínající copywriter.
Jak jsme pomocí on-line výzkumu nastartovali velký projekt pro vývojáře z RAYNETu
Rejnoci, jak si ostravští vývojáři z RAYNETu říkají, dlouho snili o vytváření pravidelného a užitečného obsahu pro obchodníky. Vyvíjí totiž CRM systémy, které obchodníkům šetří spoustu práce. Jenže nevěděli, nad jakými články, videi nebo tématy obchodníci rádi stráví svůj drahocenný čas. Proto jsme pro RAYNET přichystali výzkum metodou on-line focus group, díky kterému poznali svou cílovou skupinu blíž, než kdykoliv předtím.
Jak jsme připravili příručku, která děti učí programovat IoT
IoT, neboli internet věcí, je systém který propojuje obyčejné věci s internetem. Liberecká firma HARDWARIO vyvíjí IoT řešení na míru pro firmy jako ŠKODA AUTO nebo E.ON. Kromě toho mají poslání dát světu novou generaci IoT profíků, kteří svými vynálezy zlepší okolní svět. Proto vyvinuli IoT stavebnici, pomocí které děti programují vlastní chytrá zařízení. Právě pro tyto budoucí Edisony a Tesly jsme připravili příručku, která je se stavebnicí naučí pracovat.
Pronikněte do tajů storytellingu a pište šťastně až do smrti
Příběhy už od pravěku ovlivňují, jak se lidé chovají, myslí a cítí. Poradíme vám, jak využijete storytelling ve svém copy k tomu, aby vás zákazníci zbožňovali.
4 důvody, proč z vás videohry udělají lepšího copywritera
Říká se, že kdo chce dobře psát, musí hodně číst. Málokdo ale ví, že vaše copywriterské dovedností vypiluje i pravidelné hraní videoher. Ty totiž nespočívají jen ve střílení démonů, stavění řádků z padajících kostiček a budování zábavních parků. V tomto článku zjistíte, proč by si měl každý copywriter jednou za čas nějakou hru zapařit.
Napište pro své explainer video oscarový scénář
Čas je dnes pro spoustu lidí vzácná komodita. Vaši potenciální zákazníci možná nechtějí věnovat 10 minut čtení obsáhlého článku nebo případovky, ať už jsou sebelepší. V takovém případě sáhněte po marketingovém kanálu, který bez problému vstřebá i ten nejvytíženější byznysmen – explainer video. Poradíme vám, jak k takovému videu napsat perfektní scénář.