• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

3 bezpečnostní chyby, které při správě Facebooku možná děláte i vy

Když odcházíte z kanceláře, zamknete a možná i zapnete alarm. PIN nemáte napsaný na platební kartě. Do budovy jen tak nepustíte cizí lidi. Co ale děláte pro bezpečnost své společnosti na Facebooku? Nastavte tři bezpečnostní opatření, která vám pomohou ochránit firmu na sociálních sítích. Na první pohled se zdají samozřejmá, každý týden ale vidíme hned několik případů, kdy je firmy podcení a mají problémy.

[Školení] Nakopněte community management jako NEVA a Modrá pyramida

Modrá pyramida hledala způsob, jak mohou zaměstnanci z poradenského centra zlepšit komunikaci na firemním Facebooku. Firma NEVA, která vyrábí venkovní stínění, zase přemýšlela, jak nakopnout vztahy s B2B partnery. Oběma jsme pomohli díky školení připravenému na míru. Přečtěte si krátké případovky, jak jsme postupovali.

Jak jsme CENTROPOLu dobili energii na Facebooku a zvedli zapojení uživatelů o 230 %

Energetika nepatří k odvětvím, které by uživatele sociálních sítí bavilo. Právě naopak. Pokud si vůbec dodavatele energií na sítích vyhledají, je to spíš kvůli stížnosti nebo dotazu. Přečtěte si, jak jsme si poradili s obsahem na Facebook CENTROPOL ENERGY, zapojili uživatele a zvýšili jejich zájem o příspěvky.

Fungující community management je základ každého e-shopu i prezentace firmy

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí samozřejmější, než si zavolat na infolinku. Firmy by proto měly chápat, že community management není jen povinný doplněk ke správě firemních profilů, ale nezbytná výbava této doby. V článku se dozvíte, jak na to jít chytře, jak si usnadnit práci i jak se vypořádat s hejtry.

Na LinkedInu jsou vašimi největšími spojenci zaměstnanci. Dovolte jim to

LinkedIn je skvělá síť pro budování vašeho podnikání. Firemní obsah se na ní ale nešíří sám. Spíš naopak. Tahle síť totiž nejvěrněji kopíruje chování v reálném světě, kdy na tlačítko „Navázat spojení" klikají uživatelé, ne firmy. I tak ale dostanete firemní obsah mezi lidi a za minimum nákladů. Využijte k tomu své zaměstnance.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.