• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Jak měřit úspěšnost blogu aneb naše zkušenosti s analytikou pro blog MALL.cz

Za posledních pět let jsme si prošli různými fázemi měření obsahu. Od nadšení po skepsi, od hlubokého ponoření po klouzání po povrchu, od tápání ke skvělým konkrétním výsledkům. A teď vám své zkušenosti předáme.

[C&CKH 27] Zvládnete cokoliv. Když si to dobře naplánujete

Ať už plánujete další rozvoj své firmy nebo si chcete vytyčit osobní cíle, pomohou vám s tím OKR. Objective Key Results. Tento moderní manažerský nástroj využijete na přípravu jakéhokoliv dlouhodobého plánu, nejlépe se ale hodí pro větší firmy od 25 zaměstnanců.

Jak jsme tvořili videopřípadovku aneb kolik práce se skrývá za 1,5minutovým videem

Pro aplikaci Teamio, která personalistům pomáhá krotit chaos při náboru nových zaměstnanců, jsme připravili komplexní případovou studii včetně videa. Přečtěte si, co všechno to obnáší, a jak se na něco podobného připravit.

[C&CKH 25] Vydejte se na cestu zákazníka

Obsahový marketing v B2B se nedá se zapnout v době hojnosti a vypnout, když nejsou peníze. Musí působit na zákazníky průběžně. Věděl to už Avinash Kaushnik, když přišel s metodou see-think-do-care a víme to i my, protože dlouhodobě spolupracujeme s desítkami klientů.

Pravidla brainstormingu, která vám přinesou lepší nápady

Jaké jsou výhody zaměstnání v agentuře? Kromě práce v týmu, sdílení know-how nebo zajímavých klientů je to také možnost společně se nad projekty zamyslet. Aby toto zamyšlení – neboli brainstorming – bylo efektivní, musíte dodržovat určitá pravidla. Přečtěte si, která se nám v Obsahovce osvědčila.

[C&CKH 17] Jak postavit tu nejlepší kariérní stránku na světě

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.