Jak měřit úspěšnost blogu aneb naše zkušenosti s analytikou pro blog MALL.cz
Za posledních pět let jsme si prošli různými fázemi měření obsahu. Od nadšení po skepsi, od hlubokého ponoření po klouzání po povrchu, od tápání ke skvělým konkrétním výsledkům. A teď vám své zkušenosti předáme.
[C&CKH 27] Zvládnete cokoliv. Když si to dobře naplánujete
Ať už plánujete další rozvoj své firmy nebo si chcete vytyčit osobní cíle, pomohou vám s tím OKR. Objective Key Results. Tento moderní manažerský nástroj využijete na přípravu jakéhokoliv dlouhodobého plánu, nejlépe se ale hodí pro větší firmy od 25 zaměstnanců.
Jak jsme tvořili videopřípadovku aneb kolik práce se skrývá za 1,5minutovým videem
Pro aplikaci Teamio, která personalistům pomáhá krotit chaos při náboru nových zaměstnanců, jsme připravili komplexní případovou studii včetně videa. Přečtěte si, co všechno to obnáší, a jak se na něco podobného připravit.
[C&CKH 25] Vydejte se na cestu zákazníka
Obsahový marketing v B2B se nedá se zapnout v době hojnosti a vypnout, když nejsou peníze. Musí působit na zákazníky průběžně. Věděl to už Avinash Kaushnik, když přišel s metodou see-think-do-care a víme to i my, protože dlouhodobě spolupracujeme s desítkami klientů.
Pravidla brainstormingu, která vám přinesou lepší nápady
Jaké jsou výhody zaměstnání v agentuře? Kromě práce v týmu, sdílení know-how nebo zajímavých klientů je to také možnost společně se nad projekty zamyslet. Aby toto zamyšlení – neboli brainstorming – bylo efektivní, musíte dodržovat určitá pravidla. Přečtěte si, která se nám v Obsahovce osvědčila.