• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Proč vám sledování Netflixu vytříbí copywriterské dovednosti

Doba koronavirová v kombinaci s nástupem dlouhých večerů nás žene před obrazovky a červené písmeno N. Pokud vytváříte texty a hryže vás svědomí, že se místo nachytřování copywriterskými příručkami válíte u Netflixu, máme pro vás dobrou zprávu. U seriálového giganta totiž načerpáte inspiraci pro vlastní tvorbu.

Jak jsme upekli web Remosky

Funkční a značku správně prezentující web vyžaduje přesný poměr ingrediencí, jinak vznikne splácanina jak z kuchyně pejska a kočičky. Kulinářské analogie, dokonalé poznání produktu i jeho historie byly při textování stránek Remosky klíčové přísady.

Dobrá zpětná vazba je nejcennější nástroj v rozvoji copywritera. Jak na ni, aby neublížila, ale pomohla

Poradíme, jak na zpětnou vazbu, aby neublížila, ale pomohla. Před jejím začleněním do DNA firmy totiž musíte nastavit základní pravidla, jinak to skončí brekem nebo výpovědí.

Jak si v žilách rozproudit kreativitu

„Prý to mám vymyslet. Ale já vůbec nejsem kreativní.” Zdá se vám ten povzdech povědomý? Nevěšte hlavu, diagnózu nedostatku kreativity si sami sobě přišíváme stejně často jako jiné narychlo vygooglené choroby. Na problém s kreativitou totiž nahlížíme stejně chybně, jako když si projevy obyčejné rýmy začneme vysvětlovat jako symptomy exotického onemocnění.

10 jednoduchých kroků, kterými okamžitě sjednotíte komunikaci značky

Sjednocení komunikace napříč firmou je běh na dlouhou trať. Pokud se ale zaměříte na 10 detailů, začnete působit na zákazníky jednotnějším a důvěryhodnějším dojmem téměř okamžitě.

Těšte se na know-how, které jinde nezazní. Sestavili jsme program Copy & Content Summitu

Konec března strávíme v plné copy-polní. Čeká nás totiž největší veletrh pro český on-line svět Czech On-line EXPO. Na dvoudenní akci se pod střechou výstaviště v Holešovicích vystřídá 15 odborných konferencí. Obsahová agentura se před několika měsíci stala garantem jedné z nich – Copy & Content Summitu.

[C&CKH 22] Jak se efektivně vzdělávat a nezbláznit se z toho

Určitě už také máte pod kůží zavrtanou poučku, že „udržet si stávajícího zákazníka je výrazně levnější než přitáhnout nového”. A třeba dobré e-maily mohou být pomyslným prstem na spoušti, která odpálí další spolupráci se stávajícím zákazníkem.

Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018

Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.

Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí

Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.

Obsahovka Live #3 Výzkumy a dotazování

Nová identita, nové posily v týmu, nové město. S konferencí jsme poprvé vyrazili za klienty do Prahy. Poprvé přednášky doplnil i praktický workshop.

Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze

Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.

Jízda jménem firemní kultura. Culture Rocks a co my na to v Obsahovce

Když se vyráží „za kulturou”, přichází ke slovu kravaty, motýlci, sáčka, šaty nebo podpatky. Jakmile jde ale o firemní kulturu, pravidla se mění. U nás v Obsahovce za poslední třičtvrtě rok kultura zarejdila řadicí pákou a pedál plynu přimáčkla až k podlaze. Proto nás ale zajímalo, jak si na kulturním písečku hrají velcí kluci a holky z dalších odvětví.

31 markeťáků se podělilo o nejúspěšnější obsah za rok 2016

Rádi sledujeme vývoj českého obsahu. Proto jsme navázali na první ročník ankety a znovu se zeptali firem, jaký nejlepší obsah pro své zákazníky za uplynulý rok připravili. Roku 2016 kralovala videa, pohledy do zákulisí a ke slovu se dostaly i dobročinné projekty.

Obsahovka Live #2 Marketing v B2B

Druhou konferenci jsme stihli ještě před naším stěhováním do centra Brna. Tentokrát jsme se zaměřili na marketingové aktivity v B2B segmentu.

Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci

Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.

CustomerCon ukázal, že k lepší péči o zákazníky stačí míň, než čekáte

RAYNET máme rádi. Nejen proto, že patří k našim klientům, ale protože mají opravdu dobrý produkt a jsou neuvěřitelně přátelští. A navíc dělají zajímavé konference. Znovu jsme se o tom přesvědčili 23. listopadu 2016 v brněnském Impact Hubu na CustomerConu.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.