Hodnotíme komunikaci Sčítání lidu 2021: další státní projekty by se z ní mohly učit

Zvlášť v poslední době čelí stát jedné komunikační výzvě za druhou. Podívali jsme se proto, jak si vede v letošním Sčítání lidu, domů a bytů. Zajímal nás samotný online formulář, vizuál, komunikace na webu a na sociálních sítích. A byli jsme příjemně překvapení. Přečtěte si, proč by mělo Sčítání 2021 sloužit jako vzor pro komunikaci dalších velkých projektů státu.

Jak napsat dobrý titulek: to důležité prozraďte hned

Stejně jako si dortík dáváte až po hlavním chodu, taky headline se obvykle píše až jako to poslední. Jde sice jen o pár znaků, ale když nevíte, jak na ně, tak se u nich pěkně zapotíte. Aby vám šly od ruky a místo rozčilování jste si je vychutnali, sepsali jsme, co nám v titulcích funguje.

Tonalitní manuál Happiley: Jak jsme dostali nejlepší vlastnosti produktu do komunikace

Komunikační manuál dá značce unikátní hlas a sjednotí komunikaci na různých kanálech. A jak takový manuál vzniká, vám rovnou ukážeme na příkladu. Podívejte se do zákulisí tonality české značky vyvíjející aplikaci pro spokojenost zaměstnanců.

Co bych si přála vědět, když jsem začínala dělat rozhovory

Víte, že s respondentem je lepší se sejít jinde než v kavárně? V Obsahovce za sebou máme stovky rozhovorů pro různé klienty i v různých oblastech. Čtěte, co se nám osvědčilo a co raději znovu dělat nebudeme.

Konec spamování: přeměňte své newslettery na e-maily, které lidé budou doopravdy číst

Newslettery posílá skoro každá značka, ale hodně z nich bez otevření končí v elektronickém koši. Proto jsme se v Obsahovce podívali na naše oblíbené newslettery a vytáhli pro vás to nejlepší z nich. Podívejte se na 6 rad, se kterými proměníte spam ve vítanou poštu.

Obsahovka Live #7 Vizuální obsah

Na 7. zákaznické minikonferenci jsme pro naše klienty uspořádali přednášky o obtížích a přínosech fotek, grafiky nebo videí.