Jak tvoříme HR obsah, který pomáhá při náboru zaměstnanců v EY
Chytrý obsah pomůže nalákat potenciální zaměstnance. Snadno jim dáte vědět, jaká je ve vaší firmě atmosféra, na jakých projektech pracujete, jací jsou kolegové nebo šéf a jak se připravit na přijímací řízení. S HR obsahem pomáháme také velké konzultantské firmě EY. Každý rok recruitují desítky čerstvých absolventů, aby si z nich vychovali šikovné konzultanty. Přečtěte si, jak tenhle specifický obsah tvoříme.
Jak pomocí obsahu nalákáte dobré zaměstnance
Nabírat kvalitní zaměstnance není snadné. Pomůže vám s tím ale dobrý obsah a promyšlený employer branding, tedy značka zaměstnavatele. Dali jsme pro vás dohromady, jak napsat HR inzerát, HR blogový článek a co by měl obsahovat kariérní web. A kromě toho se dozvíte základní tipy k vytváření firemních fotek a videí.
Aktualizace: Jak tvoříme komunikační manuály + případovka z praxe
Správný komunikační manuál slouží jako pochopitelný návod na psaní a obsahuje konkrétní příklady textů. Díky němu vystupuje značka jednotně bez ohledu na to, kdo za ni právě píše nebo mluví. Také pomáhá s naloďováním nováčků a zrychluje komunikaci zákaznické podpory. V článku najdete i návod, jak si tonalitu nastavíte sami.
Hodnotíme komunikaci Sčítání lidu 2021: další státní projekty by se z ní mohly učit
Zvlášť v poslední době čelí stát jedné komunikační výzvě za druhou. Podívali jsme se proto, jak si vede v letošním Sčítání lidu, domů a bytů. Zajímal nás samotný online formulář, vizuál, komunikace na webu a na sociálních sítích. A byli jsme příjemně překvapení. Přečtěte si, proč by mělo Sčítání 2021 sloužit jako vzor pro komunikaci dalších velkých projektů státu.
Jak napsat dobrý titulek: to důležité prozraďte hned
Stejně jako si dortík dáváte až po hlavním chodu, taky headline se obvykle píše až jako to poslední. Jde sice jen o pár znaků, ale když nevíte, jak na ně, tak se u nich pěkně zapotíte. Aby vám šly od ruky a místo rozčilování jste si je vychutnali, sepsali jsme, co nám v titulcích funguje.
Tonalitní manuál Happiley: Jak jsme dostali nejlepší vlastnosti produktu do komunikace
Komunikační manuál dá značce unikátní hlas a sjednotí komunikaci na různých kanálech. A jak takový manuál vzniká, vám rovnou ukážeme na příkladu. Podívejte se do zákulisí tonality české značky vyvíjející aplikaci pro spokojenost zaměstnanců.
Co bych si přála vědět, když jsem začínala dělat rozhovory
Víte, že s respondentem je lepší se sejít jinde než v kavárně? V Obsahovce za sebou máme stovky rozhovorů pro různé klienty i v různých oblastech. Čtěte, co se nám osvědčilo a co raději znovu dělat nebudeme.
Konec spamování: přeměňte své newslettery na e-maily, které lidé budou doopravdy číst
Newslettery posílá skoro každá značka, ale hodně z nich bez otevření končí v elektronickém koši. Proto jsme se v Obsahovce podívali na naše oblíbené newslettery a vytáhli pro vás to nejlepší z nich. Podívejte se na 6 rad, se kterými proměníte spam ve vítanou poštu.
Obsahovka Live #7 Vizuální obsah
Na 7. zákaznické minikonferenci jsme pro naše klienty uspořádali přednášky o obtížích a přínosech fotek, grafiky nebo videí.