- Michaela Tabakovičová
- Copywriting
- Copywriting
- Vojtěch Šmíd
- Eva Smíšková
- Ondřej Pokorný
- Nela Patschová
- Emil Gallík
- Martina Krumpholcová
- Eva Hromádková
- Martina Vejvodová
- Libor Kamenský
- Margita Havlíková
- Obsahovka vzdělává
- Lucie Čačalová
- Martin Knižátko
- Jan Novák
- Jakub Bůšek
- Kateřina Kalivodová (Foltánková)
- Jana Štukhejlová
- Martin Brablec
PR Klub, 21. 11. 2018: Jak vytvořit opravdu účinnou obsahovou strategii
Unikátní půldenní workshop připravili speciálně pro PR Klub Martin Brablec a Maru Kortanová z Pábení.
WebTop100 Praha, 15. 11. 2018: Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET
Když Martin Brablec v samém závěru konference WebTop100 prezentoval případovou studii o tom, jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET, ještě jsme netušili, že si o pár hodin později za tuto práci odneseme 1. místo v kategorii obsahových strategií.
Kongres HOREKA 112, 6. 11. 2018: Copywriting – přilákejte obsahem ty správné hosty
Přednášet o copywritingu a správném obsahu pro podnikatele v hotelnictví a gastru, kteří jsou permanentně pod tlakem ze strany zákazníků, úřadů a koneckonců i zaměstnanců, je slušná výzva.
Brno Design Days, 5. 10. 2018: Copywriterem za 15 minut + Workshop Kreativní tvoření
[Přednáška] Martin Brablec ukázal, jak se stát copywriterem za 15 minut, a Martina Vejvodová vedla workshop o kreativním procesu Minimalistické prostory brněnského hotelu Avion byly od čtvrtka 4. do neděle 7. října plné designu, uměleckých workshopů i performancí.
CopyCamp, 13. 9. 2018: Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět
Kyselina hyaluronová, fluoroalkylační činidla nebo scintilátory. Sotva tyto termíny vyslovíte a teď si představte, že o nich musíte napsat poutavý text. Martin Brablec však ví, jak na to. Proto se vydal na devátý ročník Copycampu v pražském Dlabačově s přednáškou o tom, jak tvořit obsah pro náročné obory.
CREATIVE summit, 18. 5. 2018: Jak propojovat copywritery s daty
Který obsah funguje a přináší reálné výsledky? Na otázku, kterou pokládají nejen klienti, ale i zvídaví copywriteři a content marketéři, odpověďěl Martin na konferenci CREATIVE summit v Bratislavě.