• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Jan Sýkora
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

SupportDay, Pardubice 29. 5. 2019: Komunikace se zákazníky optikou copywritera

O tonalitě a komunikaci se zákazníky z pohledu copywritera na konferenci SupportDay přednášela Martina Vejvodová.

Horeka 112 28. 5. 2019: Jak pomocí textu přenesete lidi do svého hotelu/restaurace

Kongresu na podporu pohostinství HOREKA 112 se jako řečník zúčastnil i Honza Novák. Majitelům i manažerům restaurací či hotelů ukázal, jak do svého podniku přilákat prostřednictvím obsahu nové zákazníky.

Czech On-line EXPO, Praha 30. 3. 2019: Jak na copy&content, když nevíte, co dřív

Martin Brablec svou přednášku na Czech On-line EXPO zasvětil obsahu a představil způsob, jak jednoduše prioritizovat a plánovat.

Czech On-line EXPO, Praha 30. 3. 2019: Jak NAFIGATE Cosmetics zapojuje Facebook do vytváření obsahu pro B2B

Martina Vejvodová věnovala svou přednášku na Czech On-line EXPO facebookovým skupinám jako mocnému nástroji pro B2B segment.

In-Comms Forum, Praha 27. 3. 2019: 16 věcí, které můžete ukrást z našich DIY interních postupů

O tom, jak je spokojený zaměstnanec pro firmu důležitý, ví Martin Brablec své. Na konferenci In-Comms Forum se proto rozhodl tyto praktické zkušenosti předat dál.

PR Klub, 21. 11. 2018: Jak vytvořit opravdu účinnou obsahovou strategii

Unikátní půldenní workshop připravili speciálně pro PR Klub Martin Brablec a Maru Kortanová z Pábení.

WebTop100 Praha, 15. 11. 2018: Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET

Když Martin Brablec v samém závěru konference WebTop100 prezentoval případovou studii o tom, jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET, ještě jsme netušili, že si o pár hodin později za tuto práci odneseme 1. místo v kategorii obsahových strategií.

Kongres HOREKA 112, 6. 11. 2018: Copywriting – přilákejte obsahem ty správné hosty

Přednášet o copywritingu a správném obsahu pro podnikatele v hotelnictví a gastru, kteří jsou permanentně pod tlakem ze strany zákazníků, úřadů a koneckonců i zaměstnanců, je slušná výzva.

Brno Design Days, 5. 10. 2018: Copywriterem za 15 minut + Workshop Kreativní tvoření

[Přednáška] Martin Brablec ukázal, jak se stát copywriterem za 15 minut, a Martina Vejvodová vedla workshop o kreativním procesu Minimalistické prostory brněnského hotelu Avion byly od čtvrtka 4. do neděle 7. října plné designu, uměleckých workshopů i performancí.

CopyCamp, 13. 9. 2018: Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět

Kyselina hyaluronová, fluoroalkylační činidla nebo scintilátory. Sotva tyto termíny vyslovíte a teď si představte, že o nich musíte napsat poutavý text. Martin Brablec však ví, jak na to. Proto se vydal na devátý ročník Copycampu v pražském Dlabačově s přednáškou o tom, jak tvořit obsah pro náročné obory.

Content First, 12. 6. 2018: Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce

CREATIVE summit, 18. 5. 2018: Jak propojovat copywritery s daty

Který obsah funguje a přináší reálné výsledky? Na otázku, kterou pokládají nejen klienti, ale i zvídaví copywriteři a content marketéři, odpověďěl Martin na konferenci CREATIVE summit v Bratislavě.

Marketing&Media, 7. 5. 2018: Brněnské agentury rostou na pražských klientech

Na konci dubna nás v rámci turné po brněnských agenturách navštívila redaktorka z Marketing&Media. Jsme rádi, že jsme mohli přispět svou zkušeností s místními specifiky, s náborem lidí i s rozdíly oproti Praze.

Copy na stojáka #3, 19. 4. 2018: Vzdělávání copywritera

Snídaně na téma Inbound marketing v B2B, 19. 4. 2018: Panelová diskuse

Snídani v pražském Café Louvre pořádané kombem Mooza + Salesforce doplnila téměř dvouhodinová diskuse Jany Holanové z MSD a zakladatele Obsahovky Martina Brablece.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.