PR Klub, 21. 11. 2018: Jak vytvořit opravdu účinnou obsahovou strategii

Unikátní půldenní workshop připravili speciálně pro PR Klub Martin Brablec a Maru Kortanová z Pábení.

WebTop100 Praha, 15. 11. 2018: Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET

Když Martin Brablec v samém závěru konference WebTop100 prezentoval případovou studii o tom, jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET, ještě jsme netušili, že si o pár hodin později za tuto práci odneseme 1. místo v kategorii obsahových strategií.

Kongres HOREKA 112, 6. 11. 2018: Copywriting – přilákejte obsahem ty správné hosty

Přednášet o copywritingu a správném obsahu pro podnikatele v hotelnictví a gastru, kteří jsou permanentně pod tlakem ze strany zákazníků, úřadů a koneckonců i zaměstnanců, je slušná výzva.

Brno Design Days, 5. 10. 2018: Copywriterem za 15 minut + Workshop Kreativní tvoření

[Přednáška] Martin Brablec ukázal, jak se stát copywriterem za 15 minut, a Martina Vejvodová vedla workshop o kreativním procesu Minimalistické prostory brněnského hotelu Avion byly od čtvrtka 4. do neděle 7. října plné designu, uměleckých workshopů i performancí.

CopyCamp, 13. 9. 2018: Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět

Kyselina hyaluronová, fluoroalkylační činidla nebo scintilátory. Sotva tyto termíny vyslovíte a teď si představte, že o nich musíte napsat poutavý text. Martin Brablec však ví, jak na to. Proto se vydal na devátý ročník Copycampu v pražském Dlabačově s přednáškou o tom, jak tvořit obsah pro náročné obory.

Content First, 12. 6. 2018: Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce

CREATIVE summit, 18. 5. 2018: Jak propojovat copywritery s daty

Který obsah funguje a přináší reálné výsledky? Na otázku, kterou pokládají nejen klienti, ale i zvídaví copywriteři a content marketéři, odpověďěl Martin na konferenci CREATIVE summit v Bratislavě.

Marketing&Media, 7. 5. 2018: Brněnské agentury rostou na pražských klientech

Na konci dubna nás v rámci turné po brněnských agenturách navštívila redaktorka z Marketing&Media. Jsme rádi, že jsme mohli přispět svou zkušeností s místními specifiky, s náborem lidí i s rozdíly oproti Praze.

Copy na stojáka #3, 19. 4. 2018: Vzdělávání copywritera

Snídaně na téma Inbound marketing v B2B, 19. 4. 2018: Panelová diskuse

Snídani v pražském Café Louvre pořádané kombem Mooza + Salesforce doplnila téměř dvouhodinová diskuse Jany Holanové z MSD a zakladatele Obsahovky Martina Brablece.