SupportDay, Pardubice 29. 5. 2019: Komunikace se zákazníky optikou copywritera
O tonalitě a komunikaci se zákazníky z pohledu copywritera na konferenci SupportDay přednášela Martina Vejvodová.
Horeka 112 28. 5. 2019: Jak pomocí textu přenesete lidi do svého hotelu/restaurace
Kongresu na podporu pohostinství HOREKA 112 se jako řečník zúčastnil i Honza Novák. Majitelům i manažerům restaurací či hotelů ukázal, jak do svého podniku přilákat prostřednictvím obsahu nové zákazníky.
Czech On-line EXPO, Praha 30. 3. 2019: Jak na copy&content, když nevíte, co dřív
Martin Brablec svou přednášku na Czech On-line EXPO zasvětil obsahu a představil způsob, jak jednoduše prioritizovat a plánovat.
Czech On-line EXPO, Praha 30. 3. 2019: Jak NAFIGATE Cosmetics zapojuje Facebook do vytváření obsahu pro B2B
Martina Vejvodová věnovala svou přednášku na Czech On-line EXPO facebookovým skupinám jako mocnému nástroji pro B2B segment.
In-Comms Forum, Praha 27. 3. 2019: 16 věcí, které můžete ukrást z našich DIY interních postupů
O tom, jak je spokojený zaměstnanec pro firmu důležitý, ví Martin Brablec své. Na konferenci In-Comms Forum se proto rozhodl tyto praktické zkušenosti předat dál.
PR Klub, 21. 11. 2018: Jak vytvořit opravdu účinnou obsahovou strategii
Unikátní půldenní workshop připravili speciálně pro PR Klub Martin Brablec a Maru Kortanová z Pábení.
WebTop100 Praha, 15. 11. 2018: Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET
Když Martin Brablec v samém závěru konference WebTop100 prezentoval případovou studii o tom, jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET, ještě jsme netušili, že si o pár hodin později za tuto práci odneseme 1. místo v kategorii obsahových strategií.
Kongres HOREKA 112, 6. 11. 2018: Copywriting – přilákejte obsahem ty správné hosty
Přednášet o copywritingu a správném obsahu pro podnikatele v hotelnictví a gastru, kteří jsou permanentně pod tlakem ze strany zákazníků, úřadů a koneckonců i zaměstnanců, je slušná výzva.
Brno Design Days, 5. 10. 2018: Copywriterem za 15 minut + Workshop Kreativní tvoření
[Přednáška] Martin Brablec ukázal, jak se stát copywriterem za 15 minut, a Martina Vejvodová vedla workshop o kreativním procesu Minimalistické prostory brněnského hotelu Avion byly od čtvrtka 4. do neděle 7. října plné designu, uměleckých workshopů i performancí.
CopyCamp, 13. 9. 2018: Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět
Kyselina hyaluronová, fluoroalkylační činidla nebo scintilátory. Sotva tyto termíny vyslovíte a teď si představte, že o nich musíte napsat poutavý text. Martin Brablec však ví, jak na to. Proto se vydal na devátý ročník Copycampu v pražském Dlabačově s přednáškou o tom, jak tvořit obsah pro náročné obory.
CREATIVE summit, 18. 5. 2018: Jak propojovat copywritery s daty
Který obsah funguje a přináší reálné výsledky? Na otázku, kterou pokládají nejen klienti, ale i zvídaví copywriteři a content marketéři, odpověďěl Martin na konferenci CREATIVE summit v Bratislavě.
Marketing&Media, 7. 5. 2018: Brněnské agentury rostou na pražských klientech
Na konci dubna nás v rámci turné po brněnských agenturách navštívila redaktorka z Marketing&Media. Jsme rádi, že jsme mohli přispět svou zkušeností s místními specifiky, s náborem lidí i s rozdíly oproti Praze.
Snídaně na téma Inbound marketing v B2B, 19. 4. 2018: Panelová diskuse
Snídani v pražském Café Louvre pořádané kombem Mooza + Salesforce doplnila téměř dvouhodinová diskuse Jany Holanové z MSD a zakladatele Obsahovky Martina Brablece.