Copywriter trpí: úředníci šermují s alokací a de minimis kvůli pětistovce na den

Virus s námi všemi pořádně zacvičil. S firmami, zaměstnanci, živnostníky i úředníky. Jedna z věcí, které bolestně vyplavaly na hladinu, je neschopnost srozumitelně komunikovat. S vypětím všech sil to zvládáme z očí do očí. Písemně je to ale bída. Přečtěte si, jak by ministerští úředníci mohli informovat o ošetřovném pro OSVČ, kdyby při psaní odhodili směrnice a hantýrku.

Jak napsat web, aby ho lidé přečetli

A jak si s tím při psaní poradit. Přečtěte si o pravidlech, která musíte při textování webu zohlednit. Poznejte triky z praxe přímo od copywritera.

O čem sním, když mi přijde dopis od Pražské plynárenské, která za týden rozkope celou ulici

Dopis od městské plynárny, berňáku nebo úřadu práce vám asi nikdy nevykouzlí úsměv na tváři. A není k tomu ani důvod – úřední sdělení nemá bavit, ale srozumitelně předat důležitou informaci. Občas se ani to bohužel nepovede. Jak by to vypadalo, kdyby podobný dopis přistál na stole copywriterovi a on ho zkusil přepsat?

[B2B monitor] Zkroťte chaos a s intuicí opatrně. Jak na obsahový marketing v B2B?

Tři čtvrtiny B2B firem vytváří obsah. Systematicky to ale dělá pouze 22 % společností. A když přijde řeč na měření, klesají procenta mnohem hlouběji – jen 9 % účastníků průzkumu B2B monitor uvedlo, že má jasně definovaná kritéria. Zbytek sází na intuici nebo neměří vůbec. Přečtěte si shrnutí nejzajímavějších výsledků a pár tipů, jak z obsahového marketingu vytěžit co nejvíc.