Na Votroky to nestačilo. 14 let čutání do míče ze mě ale udělalo lepšího copywritera

Po fotbalových hřištích na východě Čech jsem pobíhal až do maturity. Trefil jsem se do brány ve Svitavách, Chrudimi i Náchodě a málem jsem se dostal na zkoušku do hradeckého dorostu. Včas jsem si ale uvědomil, že na ligu to nikdy nebude. Díky kopané jsem poznal svoje limity a naučil se minimálně 5 dalších věcí, díky nimž jsem dneska lepší copywriter. Nevěříte? Čtěte.

Copywriter trpí: úředníci šermují s alokací a de minimis kvůli pětistovce na den

Virus s námi všemi pořádně zacvičil. S firmami, zaměstnanci, živnostníky i úředníky. Jedna z věcí, které bolestně vyplavaly na hladinu, je neschopnost srozumitelně komunikovat. S vypětím všech sil to zvládáme z očí do očí. Písemně je to ale bída. Přečtěte si, jak by ministerští úředníci mohli informovat o ošetřovném pro OSVČ, kdyby při psaní odhodili směrnice a hantýrku.

Jak napsat web, aby ho lidé přečetli

A jak si s tím při psaní poradit. Přečtěte si o pravidlech, která musíte při textování webu zohlednit. Poznejte triky z praxe přímo od copywritera.

O čem sním, když mi přijde dopis od Pražské plynárenské, která za týden rozkope celou ulici

Dopis od městské plynárny, berňáku nebo úřadu práce vám asi nikdy nevykouzlí úsměv na tváři. A není k tomu ani důvod – úřední sdělení nemá bavit, ale srozumitelně předat důležitou informaci. Občas se ani to bohužel nepovede. Jak by to vypadalo, kdyby podobný dopis přistál na stole copywriterovi a on ho zkusil přepsat?

[B2B monitor] Zkroťte chaos a s intuicí opatrně. Jak na obsahový marketing v B2B?

Tři čtvrtiny B2B firem vytváří obsah. Systematicky to ale dělá pouze 22 % společností. A když přijde řeč na měření, klesají procenta mnohem hlouběji – jen 9 % účastníků průzkumu B2B monitor uvedlo, že má jasně definovaná kritéria. Zbytek sází na intuici nebo neměří vůbec. Přečtěte si shrnutí nejzajímavějších výsledků a pár tipů, jak z obsahového marketingu vytěžit co nejvíc.