Martina Vejvodová

Copywriting & customer care

Píšu, čmárám a čtu. A když tápu, tak mi nejvíce vyhovuje zvednout telefon nebo rovnou zajít ke zdroji informací a ptát se. Jakmile jde o klientskou spokojenost nebo péči, chci být u toho.
Martina Vejvodová

1996

Ve školce místo poledního odpočinku svazuji spícímu kamarádovi punčocháče. Díky tomu nakonec nemusím ležet, ale můžu si číst. Láska k textům roste a Roman už si znovu kvůli svázaným nohavicím nenatluče nos. Win-win situace.

2007

Morava táhne. Studuji Žurnalistiku a Enviro na FSS. Uvrtávám se do pořádání integráků a dalších aktivit pro nové ročníky prváků.

2011

Nastupuji na Rektorát Masaryčky na Vnější vztahy a marketing. Začíná jízda organizování přednášek, prezentací a konferencí. Snažíme se zájemcům o studium na univerzitě ukázat, proč je naše Masaryčka nej. A většinou jsem v první linii, což si plně užívám. K tomu učím na Anglické základní škole. Jestli vám něco rozšíří obzory, tak je to trávit 3+ hodiny denně v partě 15 šestiletých dětí.

2015

Chytá mě toulavá a tak odjíždím surfovat do Austrálie a cestovat, kam mě to zrovna zavane.

2016

Po roce a půl hlavou dolů se vracím a nacházím Obsahovku. Začínám se specializovat na zákaznický servis a moc mě to ba.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Knihy

Co mi jako malé padlo do ruky, to jsem přečetla. Naštěstí mi rodiče brzy opatřili kartičku do knihovny, tak jsem nezpůsobila rodinný bankrot.

Párek v rohlíku

V maturitním ročníku jsem obhlížela vysoké školy. Brněnská FSS měla v atriu gauče (!) a na České prodávali párek v rohlíku za 12 korun. Kdo by v Brně nechtěl studovat. A zůstat.

Žurnabanda

Na škole poznávám své skvělé spolužáky. Každý má kopec zájmů. Vše nasávám jak houba a mám motivaci zkoušet a objevovat, na co všechno mám.
Martina Vejvodová

Co jsem napsala

Martina Vejvodová

Martina Vejvodová

[C&CKH 22] Jak se efektivně vzdělávat a nezbláznit se z toho

Určitě už také máte pod kůží zavrtanou poučku, že „udržet si stávajícího zákazníka je výrazně levnější než přitáhnout nového”. A třeba dobré e-maily mohou být pomyslným prstem na spoušti, která odpálí další spolupráci se stávajícím zákazníkem.

Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018

Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.

Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí

Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.