Marketing&Media, leden 2018: Tón značky nemusí být free, cool ani in

Jana Štukhejlová

„Když jsem se dívala na váš blog, napadlo mě, jestli by nám někdo od vás nenapsal komentář do komentářové rubriky. Na tématu bychom se domluvili,“ napsala nám Martina z Marketing&Media.

A tak jsme se domluvili na tématu tonality. Protože značky velmi často chtějí mluvit odlišně, mnohem důležitější ale je, aby mluvily konzistentně. Odlišnost je příjemný bonus.

Co jsem ještě napsala

Jana Štukhejlová
Jana Štukhejlová

Marketing&Media, leden 2018: Tón značky nemusí být free, cool ani in

„Když jsem se dívala na váš blog, napadlo mě, jestli by nám někdo od vás nenapsal komentář do komentářové rubriky. Na tématu bychom se domluvili,“ napsala nám Martina z Marketing&Media.

Tyinternety.cz, leden 2018: 5 nejčastějších příznaků, že značce chybí tone of voice

Pro Příručku marketéra jsme aktualizovali článek o značkách trpících nejasnou tonalitou. Doplnili jsme nové příklady a ukázky, takže ani poučený čtenář nepřijde zkrátka.

Křišťálová Lupa, listopad 2017: Jsme 7. nejlepší marketingová inspirace

Jen pár dní po vyhlášení výsledků WebTop100 jel Martin do Prahy znovu. Tentokrát na slavnostní vyhlášení cen ankety Křišťálová Lupa díky nominaci v kategorii marketingová inspirace.