Videokurz obsahové strategie
Nejčtenější oborový blog, fungující Facebook bez nekonečného přemýšlení, co na něj dát, a spolupracující tým. Pokud i vy chcete podobné výsledky obsahového marketingu, neobejdete se bez obsahové strategie.
První kroky k vlastnímu plánu, který vám řekne, jaký obsah tvořit, pro koho, kde a jak, vás naučíme z téměř dvou hodin videí na Seduo.cz.
58 lekcí nabitých znalostmi
Co se v pěti blocích kurzu dozvíte
Celý postup tvorby obsahové strategie jsme rozdělili do pěti přibližně dvacetiminutových celků. Provedeme vás teorií, výzkumy i plánováním. A nevynecháme detaily z vlastní praxe.
1. První kroky k obsahové strategii
- co přesně vám obsahová strategie přinese,
- kvůli kterým 4 chybám bývá obsah neúspěšný,
- v jakých oborech je obsahová strategie nezbytností,
- z jakých částí se obsahová strategie skládá.
2. Obsahový audit: 3 nezbytné součásti obsahové strategie
- jak vyhodnotit stávající obsah,
- jak provést vnitrofiremní průzkum,
- proč je důležité mít cílové vnímaní značky,
- jak na analýzu klíčových slov,
+ získáte seznam otázek, na které se zeptat při interním obsahovém auditu.
3. Jak na persony pro tvorbu obsahu
- jak získat informace od svých zákazníků,
- jak najít respondenty do průzkumu,
- jakých chyb se při formulaci otázek vyvarovat,
- jak prakticky vést hloubkový rozhovor,
- jak dobře připravit dotazník,
- jak sestavit obsahovou personu.
4. Obsahová strategie prakticky
- jak používat framework See-Think-Do-Care a jak ho modifikovat pro tvorbu obsahu,
- jak pracovat s modelem, který řeší potřeby, obavy a touhy zákazníka,
- jak rozdělit obsah na komunikační kanály,
- jak poznat, který obsah potřebujete vytvořit jako první.
5. 10 detailů funkční obsahové strategie
- jak sestavit komunikační manuál značky,
-
jak nastavit její tonalitu,
-
jak rozdělit role v obsahovém týmu,
- jak vyhodnocovat výsledky obsahové strategie.
+ získáte odkazy na doplňující zdroje, ze kterých se dozvíte, které typy obsahu jsou na blogu nejúspěšnější a jak má vypadat publikační plán.
Délka kurzu: 110 minut
Cena: 1 290 Kč
Komu videokurz doporučujeme
- Copywriterům a marketérům, kteří začínají s obsahovými strategiemi.
- Všem zájemcům, kteří se chtějí pustit do obsahového marketingu.
- Firmám, které už tvoří obsah, ale stále nevidí výsledky.
O autorech kurzu
V kurzu vám své znalosti a tipy z praxe předají Martin Brablec a Kateřina Kalivodová (Foltánková).
Martin sestavil první obsahovou strategii v roce 2012 a dnes na jejich tvorbu dohlíží. Katka strategie sestavuje a každý týden je díky tomu v kontaktu s pestrou směsicí lidí: od ajťáků po CEO továren.
Ročně zpracujeme i 11 obsahových strategií, v roce 2016 jsme třeba vedli 106 hloubkových rozhovorů. Celý proces známe do nejmenších detailů. A teď jej můžete poznat i vy.