Videokurz obsahové strategie

Nejčtenější oborový blog, fungující Facebook bez nekonečného přemýšlení, co na něj dát, a spolupracující tým. Pokud i vy chcete podobné výsledky obsahového marketingu, neobejdete se bez obsahové strategie.

První kroky k vlastnímu plánu, který vám řekne, jaký obsah tvořit, pro koho, kde a jak, vás naučíme z téměř dvou hodin videí na Seduo.cz.


58 lekcí nabitých znalostmi

Získáte know-how, jak vytvořit obsahovou strategii pro sebe i pro ostatní.

Poznáte, jak investovat pouze do takového obsahu, který skutečně funguje.

Naučíte se získávat data od zákazníků a zjistíte, co od vás potřebují slyšet.

Skvělým obsahem se odlišíte od konkurence a získáte důvěru zákazníků.

Učíte se kdykoliv a kdekoliv a lekce máte stále přístupné.

Po úspěšném absolvování kurzu získáte certifikát.


Co se v pěti blocích kurzu dozvíte

Celý postup tvorby obsahové strategie jsme rozdělili do pěti přibližně dvacetiminutových celků. Provedeme vás teorií, výzkumy i plánováním. A nevynecháme detaily z vlastní praxe.

1. První kroky k obsahové strategii

  • co přesně vám obsahová strategie přinese,
  • kvůli kterým 4 chybám bývá obsah neúspěšný,
  • v jakých oborech je obsahová strategie nezbytností,
  • z jakých částí se obsahová strategie skládá.

2. Obsahový audit: 3 nezbytné součásti obsahové strategie

  • jak vyhodnotit stávající obsah,
  • jak provést vnitrofiremní průzkum,
  • proč je důležité mít cílové vnímaní značky,
  • jak na analýzu klíčových slov,

+ získáte seznam otázek, na které se zeptat při interním obsahovém auditu.

3. Jak na persony pro tvorbu obsahu

  • jak získat informace od svých zákazníků,
  • jak najít respondenty do průzkumu,
  • jakých chyb se při formulaci otázek vyvarovat,
  • jak prakticky vést hloubkový rozhovor,
  • jak dobře připravit dotazník,
  • jak sestavit obsahovou personu.

4. Obsahová strategie prakticky

  • jak používat framework See-Think-Do-Care a jak ho modifikovat pro tvorbu obsahu,
  • jak pracovat s modelem, který řeší potřeby, obavy a touhy zákazníka,
  • jak rozdělit obsah na komunikační kanály,
  • jak poznat, který obsah potřebujete vytvořit jako první.

5. 10 detailů funkční obsahové strategie

  • jak sestavit komunikační manuál značky,
  • jak nastavit její tonalitu,
  • jak rozdělit role v obsahovém týmu,
  • jak vyhodnocovat výsledky obsahové strategie.

    + získáte odkazy na doplňující zdroje, ze kterých se dozvíte, které typy obsahu jsou na blogu nejúspěšnější a jak má vypadat publikační plán.

Délka kurzu: 110 minut
Cena: 1 290 Kč


Komu videokurz doporučujeme

  • Copywriterům a marketérům, kteří začínají s obsahovými strategiemi.
  • Všem zájemcům, kteří se chtějí pustit do obsahového marketingu.
  • Firmám, které už tvoří obsah, ale stále nevidí výsledky.

O autorech kurzu

V kurzu vám své znalosti a tipy z praxe předají Martin Brablec a Kateřina Foltánková.

Martin sestavil první obsahovou strategii v roce 2012 a dnes na jejich tvorbu dohlíží. Katka strategie sestavuje a každý týden je díky tomu v kontaktu s pestrou směsicí lidí: od ajťáků po CEO továren.

Jen za rok 2016 jsme zpracovali 11 obsahových strategií a vedli 106 hloubkových rozhovorů. Celý proces známe do nejmenších detailů. A teď jej můžete poznat i vy.


Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku