Strojirenstvi.cz: 27. 8. 2019: Zákazníky fráze nezajímají
Ondra Pokorný vytvořil pro interní týmy strojírenských společností návod, jak zaujmout publikum a poprat se o potenciální zákazníky. Klíčem je srozumitelnost a případové studie.
Blog
Ondra Pokorný vytvořil pro interní týmy strojírenských společností návod, jak zaujmout publikum a poprat se o potenciální zákazníky. Klíčem je srozumitelnost a případové studie.
Víme – je to otrava. Abychom vám ale mohli zpříjemnit procházení stránek a pořád je zlepšovat, potřebujeme od vás souhlas s ukládáním cookies. Dáte nám ho, prosím?
Kdo neměří, neví. My měříme pomocí cookies, která usnadní procházení stránek, přizpůsobí obsah nebo reklamu, anonymně analyzují návštěvnost a sdílí informace s partnery pro sociální média, inzerci a analýzu.
Co měříme, nastavíte v „nastavení cookies“, a když si to rozmyslíte, v patičce webu můžete svoji volbu změnit. Všechno o našem měření najdete v Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.