Martina Vejvodová
Copywriting & customer care
1996
Ve školce místo poledního odpočinku svazuji spícímu kamarádovi punčocháče. Díky tomu nakonec nemusím ležet, ale můžu si číst. Láska k textům roste a Roman už si znovu kvůli svázaným nohavicím nenatluče nos. Win-win situace.
2007
Morava táhne. Studuji Žurnalistiku a Enviro na FSS. Uvrtávám se do pořádání integráků a dalších aktivit pro nové ročníky prváků.
2011
Nastupuji na Rektorát Masaryčky na Vnější vztahy a marketing. Začíná jízda organizování přednášek, prezentací a konferencí. Snažíme se zájemcům o studium na univerzitě ukázat, proč je naše Masaryčka nej. A většinou jsem v první linii, což si plně užívám. K tomu učím na Anglické základní škole. Jestli vám něco rozšíří obzory, tak je to trávit 3+ hodiny denně v partě 15 šestiletých dětí.
2015
Chytá mě toulavá a tak odjíždím surfovat do Austrálie a cestovat, kam mě to zrovna zavane.
2016
Po roce a půl hlavou dolů se vracím a nacházím Obsahovku. Začínám se specializovat na zákaznický servis a moc mě to ba.
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Martina Vejvodová
Martina Vejvodová
[C&CKH 22] Jak se efektivně vzdělávat a nezbláznit se z toho
Určitě už také máte pod kůží zavrtanou poučku, že „udržet si stávajícího zákazníka je výrazně levnější než přitáhnout nového”. A třeba dobré e-maily mohou být pomyslným prstem na spoušti, která odpálí další spolupráci se stávajícím zákazníkem.
Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018
Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.
Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí
Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.