Lucie Preis
Marketing & školení
2008
Ze slohovek mám, na rozdíl od matiky, samé jedničky a tak chci učit – češtinu a výtvarku. Po nástupu na pajdák mě opouští zájem o pedagogiku, láska k umění ale zůstává.
2009
Tvořila jsem školní časopis, se kterým se naše redakce opakovaně umístila v prvních příčkách mezinárodních soutěží. Získala jsem dojem, že novinařina je moje poslání, a tak nastupuju na žurnalistiku na Masarykově univerzitě.
2013
Chci být jako Carrie, ale brzy pochopím, že česká média mě k lodičkám od Blahnika nedovedou. Teorie mě nebaví, a tak po večerech píšu a dávám copy formu cestovatelským nabídkám na jednom z prvních českých slevových portálů, které tehdy zažívají boom.
2014
Věty o cestování se mění ve skutečnost. Balím kufry a stěhuju se do Vídně. Studuju marketing, ja natürlich.
2015
Vracím se do Brna, naplno píšu pro cestovatelský start-up a brzo šéfuju copy oddělení. Později se přesouvám k tvorbě obsahu pro e-shop s designovým nábytkem a po večerech pořád lepím moudra v seminárkách.
2017
Konečně přebírám titul a mám pocit, že vlastně nic neumím. Taky si plním sny. Nastupuju do Obsahovky a konečně se jdu opravdu učit, jak psát.
2022
Z copywritera pro nudné obory přes čtyři roky v roli týmlídra až po koordinátora marketingu a školení. Za pět let v Obsahovce jsem stihla všechno, jen ne se nudit. Nemůžu se dočkat, co přijde dál.
Obsahová agentura
Mým hlavním klientem je už několik let sama Obsahovka. Čtyři roky jsem se v roli týmlídra starala o tým copywriterů, hledala jsem nové zaměstnance a podílela se na nastavování firemních procesů. Teď mám pod palcem školení a marketing – a pro Obsahovku tak zase píšu.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Lucie Preis
Lucie Preis
5 myšlenek, kterými Michelle Losekoot změnila můj pohled na sociální sítě
Bezmála 8 hodin ukázek a tipů z praxe, 13 nadšených posluchačů a one-woman show v podání skvělé Michelle Losekoot. První dubnový pátek jsem se v co-workingu Pracovna, v té hezčí části Žižkova, učila zlepšovat obsah pro sociální sítě. Tady je 5 myšlenek, které nejvíc zamávaly s mým pohledem na sociální sítě a obsahový marketing.
Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?
Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.