Kongres HOREKA 112, 6. 11. 2018: Copywriting – přilákejte obsahem ty správné hosty

Obsahovka vzdělává

Přednášet o copywritingu a správném obsahu pro podnikatele v hotelnictví a gastru, kteří jsou permanentně pod tlakem ze strany zákazníků, úřadů a koneckonců
i zaměstnanců, je slušná výzva.

Proto chtěl Martin Brablec na kongresu HOREKA 112 v Olomouci svou přednáškou především předat trvalejší principy, než jen ukázat dobré a špatné příklady. Co zaznělo:

  • že je na začátku třeba zvážit očekávání, které jako značka chceme vzbuzovat,
    a až pak přemýšlet nad obsahem a komunikačními kanály – jako meníčková hospoda pro okolní kanceláře prostě nepotřebujeme dělat tolik jako čtyřhvězdičkový kongresový hotel.
  • že pak potřebujeme perfektně poznat, na koho vlastně cílíme – co potřebuje, čeho se obává, čím si ho zavážeme tak, že se bude vracet, čím ho naopak navždy ztratíme, co nejvíce potřebuje…
  • že poté musíme promyslet, jaký obraz chceme v myslích zákazníků budovat, jakými argumenty to podpoříme, a jakými kanály to k nim nejlépe dokážeme říkat,
  • a až po tom všem bychom se měli teprve pustit do vymýšlení, zakládání profilů na sociálních sítích a psaní.

Martin Brablec – autorem fotky je HOREKA 112.

Více najdete přímo v prezentaci z kongresu HOREKA 112 v Olomouci z 6. 11. 2018: