Martina Krumpholcová

Copywriting & customer care

Píšu a pořád něco tvořím už od školních let. Jako copywriterka jsem teprve na začátku, ale poslouchám a učím se. Práce mě baví a ráda ji dotahuju až do konce. Jsem věrný Pátek, na kterého se můžete spolehnout.
Martina Krumpholcová

1994

Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.

1999

Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.

2002

Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.

2007

Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.

2016

Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.

2016

Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.

2016

Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Humor

Životem kráčím s přesvědčením, že s úsměvem jde všechno líp. Miluju české filmové i knižní klasiky a je to právě tamní humor, který mě často inspiruje.

Časopis Bomba

V 10 letech jsem napsala pro rodinu první číslo vlastního časopisu Bomba. Od té doby ho při různých příležitostech vydávám pořád.

Hugo

Když píšu, vždycky potřebuju někoho, s kým se můžu o text podělit. Čtenářem mých prvních textů byl plyšový opičák Hugo. Všechno, co napíšu, vidí jako první vlastně doteď.
Martina Krumpholcová

Co jsem napsala

Martina Krumpholcová

Martina Krumpholcová

WebTop100: Blog MALL.CZ vítězem v kategorii Obsahový marketing roku 2019

S blogem MALL.CZ, který tvoříme téměr 3 roky, jsme zvítězili v kategorii Obsahový marketing roku 2019 v soutěži WebTop100. K této slavnostní příležitosti jsme sepsali 5 tipů, kterých se při jeho tvorbě držíme.

[C&CKH 21] Naučte se psát poutavé podtitulky a přemýšlet o brandu

Dobrý článek nedělá jen kvalitní text a chytlavý titulek, ale také poutavé podtitulky. A když u jejich psaní budete přemýšlet i o brandu firmy, vybrousíte copy k dokonalosti.

Inspirace pro váš obsah. 33 markeťáků vybralo nejúspěšnější obsahový počin za rok 2017

Také letos nás zajímalo, co roztáčelo kola obsahového marketingu v loňském roce. Tak jsme se zeptali markeťáků 33 firem na to, co vnímají jako jejich nejúspěšnější vytvořený obsah za rok 2017.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.