Vítr ve vašem obsahu s Martinem Brablecem
Napůl konzultace, napůl školení. Nebo taky cokoliv, co bude k úspěchu vašeho obsahu potřeba. V novém školení pouze pro 3 účastníky vám Martin dá přesně to, co obsah každé značky čas od času potřebuje: odstup, zastavení, zhodnocení a spoustu otázek.
Poznámka: V tuto chvíli nemáme vypsaný konkrétní termín konání. Pokud se chcete zúčastnit příště, vyplňte formulář na konci stránky a my se vám ozveme.
Proč se zúčastnit školení
Pro koho je školení vhodné
Možná nevidíte takové výsledky, jaké byste si přáli. Možná každý výstup trvá vašemu týmu neúměrně dlouho. Nebo komunikujete na mnoha různých kanálech, a nejste si jistí, jestli to celé dohromady funguje. A nebo jen potřebujete ujištění, že jste na správné cestě.
Průběh školení
Kdo školení povede
Zakladatel a šéf Obsahové agentury Martin Brablec, který se copywritingu a obsahovému marketingu věnuje už 17 let. Krom vedení firmy Martin často publikuje, přednáší a školí.
S kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na Seduo.cz, obsahový marketing a copywriting vyučuje na Newton College a Masarykově univerzitě a poslední roky působil i jako mentor programu CzechStarter, kde pomáhal startupům a inovativním firmám s komunikací.
Organizační informace
Kdy: přihlaste se jako zájemce, až vás bude dostatek, vypíšeme nový termín.
Kde: Brno/Praha
Počet účastníků: max. 3
Cena: 9.490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: kompletní příprava a sladění očekávání před školením, půldenní program, výukové materiály, drobné občerstvení, certifikát o účasti.
Časté otázky
Jak mám zaplatit kurzovné?
Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Petra do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a následně vám zašle daňový doklad pro vaši účetní.
Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?
Co nejdřív napište Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před setkáním, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.
V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny setkání. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.
Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.
Proč při školení věnujeme více než čtvrtinu času diskuzi a konzultaci?
Chceme, abyste si z něj odnesli co nejvíc. A čísla v tomto ohledu mluví jasně: po 3 měsících si pamatujete jen 10 % toho, co jste slyšeli, ale 65 % toho, co jste zažili. Proto si předané znalosti hned zasadíte do vlastní praxe a ujasníte ve společné debatě.
Co si mám vzít s sebou?
Notebook. Případně i blok na poznámky s tužkou.
Jaké občerstvení nás čeká?
V Obsahové agentuře máme společnou lásku ke čtení a dobrému jídlu. Pestrost firemní knihovny sice na setkání nevyužijete, ale o to více se vyřádíme na občerstvení. Pokud máte nějaké alergie nebo potřebujete veganské, bezlepkové nebo jiné speciální občerstvení, napište své požadavky do poznámky v přihlašovacím formuláři.
Máte k setkání jakoukoliv otázku
Ozvěte se koordinátorce školení Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz.