Martin Brablec

Vedení & strategie

Udávám směr, hledám příležitosti a střídavě se nořím do složitých obsahových projektů, obchodu i zaběhnutých spoluprací. Prostě jdu za výsledkem. Jestli vám obsah může nějak pomoci, přijdu na to jak.
Ředitel Obsahové agentury Martin Brablec

1995

První milostná báseň: Evo, Evo, Evičko, dej mi lásky maličko. Konverze = 0.

2001

Konverzní poměr textů se razantně zvyšuje.

2005

Studuju na Masarykově univerzitě, později dokončím digitální média a politologii.

2006

Toužím pracovat. V on-line agentuře rychle skáču z plniče webů na jednoho managera na vizitce za druhým.

2008

Jsem přesvědčen, že umím vše. Utvrzuje mě v tom pozvání přednášet na prvním WebExpo.

2009

Jsem přesvědčen, že neumím nic.

2010

Nastupuju jako PR manažer do CZC.cz. Velmi intenzivní škola.

2011

Táhne mě to zpět k psaní. Rok dělám PR i copywriting zároveň. Málem vyhořím.

2013

Konečně jdu na volnou nohu. A zbytek už je historie.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Přežít

Ukočíroval jsem Obsahovku při skokovém růstu, střídání CEO, ve ztrátě i v pandemii. Jen tak něco mě už nerozhází.

Udržet si vášeň

Obsah mě pořád neskutečně baví. Víc než jeho tvorba mě ale naplňuje hledání funkčních strategií. Ta radost, když to dělá, co má!

Napsat nejčtenější článek

Už pár let čekám, až něco překoná evergreen návod na psaní případových studií. A furt nic!

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Můj vlastní časopis

Napsal jsem ho v 9 letech a byl plný katastrof. Psaní mě bavilo už dřív, od teď mu ale úplně propadám.

Divadlo

4 roky překonávám ostych před lidmi. Extrovertem se nestávám, ale umím to maskovat.

Post-it

Protože jsem zjistil, že dobrému týmu se nevyrovná sebelepší sólista. A je blahodárné nebýt sám.
Martin Brablec

Co jsem napsal

Martin píše

Martin Brablec

Původně privátní zpráva o klíčových změnách Obsahovky

Přestěhovali jsme se. Všude: v Praze jsme v coworku na Václaváku, v Brně na Husově a v ateliéru na Slovákově máme nájemníky. Stěhováním (zatím) vyvrcholila proměna celé Obsahovky zahájená 29. 11. 2021 ve chvíli, kdy jsem se opět vrátil do role CEO. Pokud vás zajímají detaily, tohle je přesně článek pro vás. Měl být neveřejný – jen pro klienty a partnery – ale nakonec jej dávám ven.

[Aktualizace] Jak psát o velmi složitých oborech

Nejsme experti na fluoroalkylační činidla nebo hybridní investiční strategie, ale umíme o složitých tématech expertně psát. Za dlouhé roky jsme si vybudovali (více či méně) sofistikované postupy, které nám pomáhají při vytváření obsahu pro ty nejsložitější obory.

[Kompletní návod] Jak psát případové studie: postupy, osvědčené otázky

Vyměňte pár desítek minut čtení za několik let hledání, zkoušení a ověřování v praxi. Předáme vám vše, co jsme se naučili o psaní případových studií. Včetně osnovy, kterou sami používáme, a 17 otázek, se kterými do každé případovky dostanete maximum přínosných informací.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.