Blog
Obsahovka Live #2 Marketing v B2B
Obsahovka Live #2
Marketing v B2B
Druhou konferenci jsme stihli ještě před naším stěhováním do centra Brna. Tentokrát jsme se zaměřili na marketingové aktivity v B2B segmentu. Report i fotky najdete v článku na blogu.
Co jsem ještě napsala
Proč vám sledování Netflixu vytříbí copywriterské dovednosti
Doba koronavirová v kombinaci s nástupem dlouhých večerů nás žene před obrazovky a červené písmeno N. Pokud vytváříte texty a hryže vás svědomí, že se místo nachytřování copywriterskými příručkami válíte u Netflixu, máme pro vás dobrou zprávu. U seriálového giganta totiž načerpáte inspiraci pro vlastní tvorbu.
Jak jsme upekli web Remosky
Funkční a značku správně prezentující web vyžaduje přesný poměr ingrediencí, jinak vznikne splácanina jak z kuchyně pejska a kočičky. Kulinářské analogie, dokonalé poznání produktu i jeho historie byly při textování stránek Remosky klíčové přísady.
Dobrá zpětná vazba je nejcennější nástroj v rozvoji copywritera. Jak na ni, aby neublížila, ale pomohla
Poradíme, jak na zpětnou vazbu, aby neublížila, ale pomohla. Před jejím začleněním do DNA firmy totiž musíte nastavit základní pravidla, jinak to skončí brekem nebo výpovědí.