[B2B monitor] Brzy vám odhalíme, jak jsou na tom české firmy s content marketingem

Martin Brablec

Hned zkraje roku jsme se stali partnery B2B monitoru, který je po sedmi letech fungování nejucelenějším zdrojem dat o B2B marketingu v Česku. Jeho aktuální vlna má za téma content marketing.

Schůzka ke startu projektu v sídle společnosti TLC v AZ Tower. Rovných 111 metrů výšky na přání pana O. je prý urban legend :-P

Pokud ještě B2B monitor neznáte, vřele doporučuju jej sledovat. V každé vlně v něm zhruba 250 markétérů v důkladném dotazníkovém šetření pomáhá mapovat postavení a pozici marketingu v B2B firmách v ČR.

I veřejná část výsledků vám výrazně pomůže s orientací v oboru – dozvíte se třeba průměrnou výši marketingových rozpočtů nebo to, zda a jak má důraz na marketing pozitivní vliv na rychlost růstu obratu firmy.

Díky spolupráci s B2B monitorem budeme mít už na jaře k dispozici unikátní data. Pomohli jsme sestavit několik specializovaných dotazů na content marketing, takže se mimo jiné vůbec poprvé dozvíme:

  • podle čeho firmy vyhodnocují úspěšnost svého obsahu,
  • kdo na obsahu ve firmách pracuje
  • nebo jak hodnotí úspěšnost jednotlivých komunikačních kanálů.

Data pro vás následně zasadíme do kontextu a pořádně okomentujeme. Pokud chcete všechno ještě zatepla, sledujte nás na Facebooku, LinkedIn nebo Twitteru – tam to bude zaručeně jako první.

Za projektem B2B monitoru stojí výzkumná agentura B-inside, se kterou jsme měli tu čest se už několikrát potkat na společných projektech. Jejich práce je opravdu důsledná – pamatuju si, jak jsme díky nim získali data pro copywriting webu postavená na více než 100(!) rozhovorech.

Vedle B-inside se u projektu potkáváme i s dalšími partnery, kteří svými zkušenostmi rozšíří následující témata výzkumu – k nástrojům marketingu se vyjádří digitální dravci ze Zlína MarketSoul, o vzdělávání markeťáků a obchodníků má rozhodně co říct přední vzdělávací agentura TLC Trainings and Languages. Tip ťop podobu výstupů má pak na starost studio Mainview.