Martina Krumpholcová
Copywriting & customer care
1994
Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.
1999
Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.
2002
Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.
2007
Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.
2016
Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.
2016
Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.
2016
Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Martina Krumpholcová
Martina Krumpholcová
[Přehled ke stažení] Co je v copy ze zákona tabu? Zakázaná reklama a formulace, kterým se vyhnout
Klasické copy poučky vám možná pomůžou napsat skvělý text, ale nezaručí, že bude ťip ťop i podle zákona. Ten totiž jasně říká, co všechno si v obsahovém marketingu můžete dovolit a co už je přes čáru. Přečtěte si, u kterých témat si dávat pozor na jazyk a u kterých projektů jsme narazili na hranice zákona my. A jako bonus si stáhněte přehled zakázané reklamy.
Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl
Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.
8 tipů, jak vymýšlet nová témata na blog, i když pro něj píšete už několik let
Dlouhodobé spolupráce nám dávají největší smysl, a tak některé blogy plníme i víc než 3 roky. Třeba na blogu MALL.CZ jsme každý měsíc napsali kolem 15–20 článků a se vším všudy jsme od března 2017 vytvořili už zhruba 600 textů. A to už je pořádná hromada. Takže kde stále brát nápady na nová a nová témata? Tady je 8 tipů, díky kterým dáváme každý měsíc dohromady obsahové plány, i když už pro klienty píšeme několik let a zdá se, že jsou témata vyčerpaná.