Martina Krumpholcová
Copywriting & customer care

1994
Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.
1999
Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.
2002
Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.
2007
Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.
2016
Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.
2016
Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.
2016
Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.
Pro koho píšu

MALL.CZ
Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Aliquam ornare wisi eu metus.

MALL.CZ
Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Aliquam ornare wisi eu metus.

MALL.CZ
Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Aliquam ornare wisi eu metus.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsala
Martina Krumpholcová
Martina Krumpholcová
[Přehled ke stažení] Co je v copy ze zákona tabu? Zakázaná reklama a formulace, kterým se vyhnout
Klasické copy poučky vám možná pomůžou napsat skvělý text, ale nezaručí, že bude ťip ťop i podle zákona. Ten totiž jasně říká, co všechno si v obsahovém marketingu můžete dovolit a co už je přes čáru. Přečtěte si, u kterých témat si dávat pozor na jazyk a u kterých projektů jsme narazili na hranice zákona my. A jako bonus si stáhněte přehled zakázané reklamy.
Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl
Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.
8 tipů, jak vymýšlet nová témata na blog, i když pro něj píšete už několik let
Dlouhodobé spolupráce nám dávají největší smysl, a tak některé blogy plníme i víc než 3 roky. Třeba na blogu MALL.CZ jsme každý měsíc napsali kolem 15–20 článků a se vším všudy jsme od března 2017 vytvořili už zhruba 600 textů. A to už je pořádná hromada. Takže kde stále brát nápady na nová a nová témata? Tady je 8 tipů, díky kterým dáváme každý měsíc dohromady obsahové plány, i když už pro klienty píšeme několik let a zdá se, že jsou témata vyčerpaná.