Martina Krumpholcová

Copywriting & customer care

Píšu a pořád něco tvořím už od školních let. Jako copywriterka jsem teprve na začátku, ale poslouchám a učím se. Práce mě baví a ráda ji dotahuju až do konce. Jsem věrný Pátek, na kterého se můžete spolehnout.

1994

Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.

1999

Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.

2002

Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.

2007

Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.

2016

Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.

2016

Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.

2016

Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.

Pro koho píšu

MALL.CZ

Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Aliquam ornare wisi eu metus.

MALL.CZ

Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Aliquam ornare wisi eu metus.

MALL.CZ

Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Aliquam ornare wisi eu metus.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Tohle se mi podařilo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aliquam erat volutpat. Curabitur ligula sapien, pulvinar a vestibulum quis, facilisis vel sapien.

Tohle taky

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aliquam erat volutpat. Curabitur ligula sapien, pulvinar a vestibulum quis, facilisis vel sapien.

A na tohle jsem taky pyšná

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aliquam erat volutpat. Curabitur ligula sapien, pulvinar a vestibulum quis, facilisis vel sapien.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Humor

Životem kráčím s přesvědčením, že s úsměvem jde všechno líp. Miluju české filmové i knižní klasiky a je to právě tamní humor, který mě často inspiruje.

Časopis Bomba

V 10 letech jsem napsala pro rodinu první číslo vlastního časopisu Bomba. Od té doby ho při různých příležitostech vydávám pořád.

Hugo

Když píšu, vždycky potřebuju někoho, s kým se můžu o text podělit. Čtenářem mých prvních textů byl plyšový opičák Hugo. Všechno, co napíšu, vidí jako první vlastně doteď.

Co jsem napsala

Martina Krumpholcová

Martina Krumpholcová

WebTop100: Blog MALL.CZ vítězem v kategorii Obsahový marketing roku 2019

S blogem MALL.CZ, který tvoříme téměr 3 roky, jsme zvítězili v kategorii Obsahový marketing roku 2019 v soutěži WebTop100. K této slavnostní příležitosti jsme sepsali 5 tipů, kterých se při jeho tvorbě držíme.

[C&CKH 21] Naučte se psát poutavé podtitulky a přemýšlet o brandu

Dobrý článek nedělá jen kvalitní text a chytlavý titulek, ale také poutavé podtitulky. A když u jejich psaní budete přemýšlet i o brandu firmy, vybrousíte copy k dokonalosti.

Inspirace pro váš obsah. 33 markeťáků vybralo nejúspěšnější obsahový počin za rok 2017

Také letos nás zajímalo, co roztáčelo kola obsahového marketingu v loňském roce. Tak jsme se zeptali markeťáků 33 firem na to, co vnímají jako jejich nejúspěšnější vytvořený obsah za rok 2017.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.