Martina Krumpholcová
Copywriting & customer care
1994
Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.
1999
Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.
2002
Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.
2007
Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.
2016
Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.
2016
Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.
2016
Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Martina Krumpholcová
Martina Krumpholcová
WebTop100: Blog MALL.CZ vítězem v kategorii Obsahový marketing roku 2019
S blogem MALL.CZ, který tvoříme téměr 3 roky, jsme zvítězili v kategorii Obsahový marketing roku 2019 v soutěži WebTop100. K této slavnostní příležitosti jsme sepsali 5 tipů, kterých se při jeho tvorbě držíme.
[C&CKH 21] Naučte se psát poutavé podtitulky a přemýšlet o brandu
Dobrý článek nedělá jen kvalitní text a chytlavý titulek, ale také poutavé podtitulky. A když u jejich psaní budete přemýšlet i o brandu firmy, vybrousíte copy k dokonalosti.
Inspirace pro váš obsah. 33 markeťáků vybralo nejúspěšnější obsahový počin za rok 2017
Také letos nás zajímalo, co roztáčelo kola obsahového marketingu v loňském roce. Tak jsme se zeptali markeťáků 33 firem na to, co vnímají jako jejich nejúspěšnější vytvořený obsah za rok 2017.