Těšte se na know-how, které jinde nezazní. Sestavili jsme program Copy & Content Summitu

Martina Vejvodová

Konec března strávíme v plné copy-polní. Čeká nás totiž největší veletrh pro český on-line svět Czech On-line EXPO. Na dvoudenní akci se pod střechou výstaviště v Holešovicích vystřídá 15 odborných konferencí. Obsahová agentura se před několika měsíci stala garantem jedné z nich – Copy & Content Summitu.

Přichystali jsme pro vás ochutnávku ze všech přednášek. V sobotu 30. března díky tomu nezaváháte a naložíte si přesně tu porci know-how, kterou potřebujete.

Řečníky jsme vybírali z firem, které tvoří skvělý obsah, ale ne vždy na jeho tvorbu mají velký rozpočet. Věříme proto, že jejich zkušenosti osloví a inspirují i menší společnosti.

Spoiler alert. Než utečete na stránky Czech On-line EXPO a začnete se pídit po ceně za lístky, napíšeme vám, že základní lístek na oba dny pořídíte za 399 Kč bez DPH.

Jak NAFIGATE Cosmetics zapojuje Facebook do vytváření obsahu pro B2B

Kdo přednáší: Martina Vejvodová z Obsahové agentury

9:30 – 10:10

Facebook miluje skupiny. A podle odhadů je v dalších letech bude protěžovat ještě více. My jsme se k zlaté žíle prokopali s klientem NAFIGATE Cosmetics. Ti vyrábí šetrnou kosmetiku za použití vědeckých poznatků z oblasti nanovláken a přírodních polymerů.

Ostravská kosmetická firma cílí svými produkty na B2C i B2B segment trhu. Pro komunikaci s B2B cílovkou jsme navrhli založení uzavřené odborné skupiny na Facebooku.

Při přednášce ukážeme:

  • jak začít z bodu nula,
  • na co při zakládání skupiny nezapomenout
  • a za jakých podmínek facebooková skupina podpoří sílu značky i prodeje.

Principy zakládání a provozu skupiny a nastavení pravidel a stylu komunikace oceníte i v případě, kdy chcete skupinou oslovit B2C trh.

Moderovaná diskuze o tom jak a proč tvořit obsah svépomocí

Kdo přednáší: Pavel Macek z KB5

10:30 – 11:10

Škola síly a kondice KB5 nabízí skvělý příklad toho, jak bez agentury a zkušených contentových mágů vybudovat obsah, který cílovku baví a přináší potřebné informace. Obsah až na drobné výjimky tvoří bez další pomoci kouč silového tréninku Pavel Macek.

Čeká vás moderovaná diskuze:

  • proč a jak KB5 obsah tvoří,
  • jak dlouho je možné svépomocí při tvorbě obsahu fungovat
  • a které kanály pro šíření obsahu používat.

Diskuzi s Pavlem Mackem povede šéf Obsahovky Martin Brablec, který výstupy KB5 používá jako vzorový příklad při školení obsahového marketingu.

Jak si při tvorbě obsahu krýt záda

Kdo přednáší: Petra Stupková, advokátka se zaměřením na e-commerce

11:30 – 12:10

Při tvorbě obsahu se často zavrtáme tak hluboko do vlastního oboru a pravidel marketingu, že zapomeneme na svět paragrafů a interpretací zákonů. Proto jsme za řečnický pult přizvali advokátku Petru Stupkovou, která křižuje vody legislativy e-shopů i marketingu.

Těšte se na objasnění:

  • smluvního nastavení spolupráce mezi klientem a agenturou,
  • otázky autorství při přebírání sloganů, článků či fotografií,
  • legislativně správného využívání propagačních nástrojů.

U otázky autorství určitě rádi uslyšíte tipy, jak si chránit své nápady nebo slogany. Petra Stupková se těší i na následnou diskuzi, přichystejte si proto otázky z vlastní praxe.

Vánoční e-book Průvodce nejkrásnějšími Vánocemi bez odpadků

Kdo přednáší: Martin Mates z Econea

13:00 – 13:40

Hvězda k přírodě šetrného e-shopu Econea rychle stoupá. Na rozhovory s jeho zakladateli narazíte ve Forbesu, odkazy na obchod najdete snad pod každou diskuzí ve skupinách zaměřených na zero waste styl života. A nás v Obsahovce jejich styl a sjednocená komunikace moc baví.

Vánočním e-bookem Econea nejen rozšířila potřebnou osvětu o zbytečných odpadech, ale navíc si doplnila e-mailovou databázi o nové eko-hrdiny.

Martin ukáže čerstvá čísla k vánočnímu průvodci. Ačkoliv je e-book z hlediska tvorby obsahu vyšší dívčí a ne každá malá firma takovou investici riskne, nástrahy při jeho vytváření si snadno vztáhnete i na menší obsahové bloky.

Dozvíte se:

  • jak je tvorba e-booku náročná,
  • které nástroje a cesty propagace fungují
  • a jaké nástrahy vás při cestě za větším obsahovým celkem mohou potkat.

Video Content manuál: Moje faily, vaše škola

Kdo přednáší: Zuzana Fuxová, copywriter a ex Video Content Specialist – Slevomat

14:00 – 14:40

Video obsah funguje v B2C i B2B. Zaujme, lehce se šíří a některé produkty nebo služby představí lépe a rychleji než psané slovo. Zuzana Fuxová startovala éru videí na nejznámějším a nejúspěšnějším slevovém portálu v České republice – Slevomatu.

Možná s tvorbou videí u vás ve firmě také koketujete, třeba krátká díla už vypouštíte do světa. Zuzana vám prozradí, jak začínala ona a kde chybovala.

Díky radám z praxe zjistíte, jak:

  • tvořit video obsah i bez velkých nákladů,
  • (ne)dělat konkurz na videotvůrce
  • a jak nastavovat kampaně na YouTube.

Cizí chyby sice nejsou tak dobrým učitelem jako ty, které zažijete na vlastní kůži, ale naznačí vám slepé uličky tvorby obsahu.

Jak na vydávání vlastního časopisu, který podpoří vaši značku

Kdo přednáší: Lubomíra Chlumská z Country Life

15:00 – 15:40

Také obsah z dílny ekologického centra Country Life máme dlouhodobě v hledáčku skvělého obsahu. Díky jejich přednášce načerpáte inspiraci na tvorbu vlastního časopisu.

Možná si říkáte, že to je na vás příliš velké sousto. Oblast printu ale není uzavřená ani malým firmám. Stačí dodávat správný a kvalitní obsah.

Při přednášce uslyšíte roky praxe zhmotněné do rad:

  • jak správně nastavit strategii článků,
  • kterým číslům věnovat pozornost
  • a jak se vyhnout nejčastějším chybám při vydávání a psaní časopisu.

200+ návodů zdarma – proč jak a za kolik Korálky.cz budují Inspirační galerii

Kdo přednáší: Zuzana Dobšíčková z Korálky.cz

16:00 – 16:40

Kvalitní a dobře zpracovaný obsah si nezaslouží pouze drahé luxusní zboží. Content marketing využijete i ve chvíli, kdy na svém e-shopu prodáváte korunové položky. Využila toho i firma Korálky.cz.

Jejich inspirační galerie má promakaný způsob filtrování podle typu šperku, techniky, materiálu nebo obtížnosti. Kočírování obsahového projektu obřích rozměrů má pod palcem Zuzana Dobšíčková.

Při své prezentaci prozradí:

  • jaké hodnoty a přínosy Inspirační galerie firmě přináší,
  • které nástroje pro řízení týmu využívá
  • a jakým způsobem upravovali ve firmě nastavení galerie.

Návody a rady na používání prodávaného zboží nebo využívání služeb jsou dlouhodobě v kurzu. Korálky.cz navíc dokládají, že nezáleží na ceně produktu a že content marketing snadno přizpůsobíte rozpočtu na projekt.

Více informací o Czech On-line EXPO zjistíte zde a akci si můžete přidat do svých facebookových událostí.

Těšíme se na vás v sobotu 30. března v Holešovicích.