Kateřina Kalivodová (Foltánková)
Copywriting & konzultace
1996
Učím se psát. Tehdy ještě nevím, že mě tato zásadní dovednost bude jednou živit.
2007
S duchařskou povídkou vyhrávám první literární soutěž. V následujících letech si připisuji na konto další úspěchy v soutěžích.
2009
Skáču 3 metry vysoko. Splnil se mi sen a přijali mě na žurnalistiku na Masarykovu univerzitu.
2012
Ze školní praxe se stává poloviční úvazek v Brněnském deníku Rovnost. Nakonec v redakci strávím 3 a půl roku a publikuji 1 509 článků.
2014
Spouštím blog Literární alchymie a začínám pořádat kurzy tvůrčího psaní.
2015
Nastupuji do Obsahové agentury jako copywriterka a začínám se specializovat na obsahové strategie.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Kateřina Foltánková
Kateřina Foltánková
Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]
Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.