Kateřina Kalivodová (Foltánková)

Copywriting & konzultace

Přes den v Obsahovce připravuji obsahové strategie, píšu texty nebo chystám workshopy. Po večerech pracuji na povídkách a vedu kurzy tvůrčího psaní. Kolem psaní se točí celý můj život a mně to dost vyhovuje.
Kateřina Kalivodová

1996

Učím se psát. Tehdy ještě nevím, že mě tato zásadní dovednost bude jednou živit.

2007

S duchařskou povídkou vyhrávám první literární soutěž. V následujících letech si připisuji na konto další úspěchy v soutěžích.

2009

Skáču 3 metry vysoko. Splnil se mi sen a přijali mě na žurnalistiku na Masarykovu univerzitu.

2012

Ze školní praxe se stává poloviční úvazek v Brněnském deníku Rovnost. Nakonec v redakci strávím 3 a půl roku a publikuji 1 509 článků.

2014

Spouštím blog Literární alchymie a začínám pořádat kurzy tvůrčího psaní.

2015

Nastupuji do Obsahové agentury jako copywriterka a začínám se specializovat na obsahové strategie.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

Zlatý středník

Projekt EET poradny, na kterém jsem pracovala jako headcopywriter, přinesl klientovi milionové prodeje a získali jsme s ním 1. místo ve Zlatém středníku i ve WebTop100.

Školím strategie

Od roku 2017 školím tvorbu obsahových strategií a mám desítky spokojených absolventů z řad inhouse i agenturních marketérů a copywriterů.

Přednáším

Přednáším či vedu workshopy na akcích jako Content First, E-shop Summit či ShopCamp a jsem hostem v marketingových podcastech.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Obsahový marketing

Jsem šťastná, že jsem našla obor, který mi tak dobře sedí. Knížka od A. Kleona je perfektní úvod pro úplné začátečníky.

Velké kouzlo

V každé kreativní práci se musí člověk popasovat se strachem, že to nebude dost dobré. Perfektně o tom píše E. Gilbertová.

Kolegové

Knížky jsou skvělé, ale pravdou je, že nejvíc jsem se naučila od zkušenějších kolegů.
Katka Kalivodová

Co jsem napsala

Kateřina Foltánková

Kateřina Foltánková

Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]

Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.

E-shop summit, 1. 4. 2017: Nejdůležitější komunikace každého e-shopu

WP Opava, 2. 12. 2016: Jak psát úspěšný firemní blog

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.