Libor Kamenský

Copywriting & konzultace

Píšu slova, skládám je do vět a starám se o to, aby každé z nich čtenáři pomohlo. Rád objevuju nové způsoby, jak texty vyšperkovat k dokonalosti. Sním o tom, že internet jednoho dne budou tvořit především texty, které jsou srozumitelné, psané lidsky a předávají užitečné informace.
Libor Kamenský

1993

Zuřivě hltám Čtyřlístek a Méďu Pusíka a začíná mě z toho množství textu svrbět ruka (zcela určitě to není ekzém).

2007

Hlavou se mi honí spousta příběhů. Tvořím svou první počítačovou hru, ve které se spolužáky úspěšně zachraňuji svět.

2009

S povídkou o hochovi, který se narodil s jeleními parohy, vyhrávám první literární soutěž. Podobnost se skutečnými postavami čistě náhodná.

2009

Studuju češtinu a literaturu na FF MU a zjišťuju, že psaním lze upoutat pozornost docela pěkných dívek.

2014

Pořádám první autorské čtení v kavárně a jsem v šoku, že lidé jsou ochotní někam přijít, jenom aby mohli poslouchat mé průpovídky.

2015

Stávám se copywriterem a měním publikum kavárenských povalečů za zákazníky e-shopů.

2019

Spatřuju inzerát Obsahovky a nadšeně cpu CV do přílohy e-mailu.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

SalesDriver

Měl jsem pod palcem focus group výzkum, plánování a tvorbu obsahu pro velkou příručku pro obchodní manažery SalesDriver.

Rozvojový kurz pro copywritery

Jsem lektorem Rozvojového kurzu, ve kterém radím copywriterům, jak mohou díky revizím profesně růst a neustále se zlepšovat.

Obsahové audity

Provádím nemilosrdné obsahové audity webů, ve kterých klientům radím, co musí po obsahové stránce upravit, aby web plnil svůj účel.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Videohry

Už od školky jsem díky nim dokázal mluvit anglicky, překonávat překážky, řešit problémy kreativně a nadšeně tlouct do klávesnice.

Chuck Palahniuk

Můj literární idol, který mě naučil přemýšlet v textu nad každým slovem.

Zapečené tousty

Zastávám hedonistickou teorii, že bez kalorií a plného žaludku by texty neměly šťávu.
Libor Kamenský

Co jsem napsal

Libor Kamenský

Libor Kamenský

Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku

Brněnský zážitkový hotel Anybody potřeboval napsat dialogy pro chatbota, který návštěvníky provede výběrem pokoje. Přečtěte si, jak jsme vdechli život virtuální průvodkyni Anyone.

Babičko, přišel ti PIN 2? Aneb jak nepsat nejdůležitější web v Česku

Registrační web na očkování proti covidu-19 je nejdůležitější webovou stránkou v historii českého internetu. Zamíří na něj miliony lidí, které chtějí definitivně ukončit ohromně stresující kapitolu svých životů – včetně seniorů, kteří nejsou technicky zdatní. Na web jsem se vydal i já, abych zjistil, zda je jeho obsah pro běžného člověka srozumitelný a intuitivní. Spoiler: není. Přitom stačilo pár drobných úprav, které by zvládl i začínající copywriter.

Jak jsme pomocí on-line výzkumu nastartovali velký projekt pro vývojáře z RAYNETu

Rejnoci, jak si ostravští vývojáři z RAYNETu říkají, dlouho snili o vytváření pravidelného a užitečného obsahu pro obchodníky. Vyvíjí totiž CRM systémy, které obchodníkům šetří spoustu práce. Jenže nevěděli, nad jakými články, videi nebo tématy obchodníci rádi stráví svůj drahocenný čas. Proto jsme pro RAYNET přichystali výzkum metodou on-line focus group, díky kterému poznali svou cílovou skupinu blíž, než kdykoliv předtím.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.