Libor Kamenský
Copywriting & konzultace
1993
Zuřivě hltám Čtyřlístek a Méďu Pusíka a začíná mě z toho množství textu svrbět ruka (zcela určitě to není ekzém).
2007
Hlavou se mi honí spousta příběhů. Tvořím svou první počítačovou hru, ve které se spolužáky úspěšně zachraňuji svět.
2009
S povídkou o hochovi, který se narodil s jeleními parohy, vyhrávám první literární soutěž. Podobnost se skutečnými postavami čistě náhodná.
2009
Studuju češtinu a literaturu na FF MU a zjišťuju, že psaním lze upoutat pozornost docela pěkných dívek.
2014
Pořádám první autorské čtení v kavárně a jsem v šoku, že lidé jsou ochotní někam přijít, jenom aby mohli poslouchat mé průpovídky.
2015
Stávám se copywriterem a měním publikum kavárenských povalečů za zákazníky e-shopů.
2019
Spatřuju inzerát Obsahovky a nadšeně cpu CV do přílohy e-mailu.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsal
Libor Kamenský
Libor Kamenský
Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku
Brněnský zážitkový hotel Anybody potřeboval napsat dialogy pro chatbota, který návštěvníky provede výběrem pokoje. Přečtěte si, jak jsme vdechli život virtuální průvodkyni Anyone.
Babičko, přišel ti PIN 2? Aneb jak nepsat nejdůležitější web v Česku
Registrační web na očkování proti covidu-19 je nejdůležitější webovou stránkou v historii českého internetu. Zamíří na něj miliony lidí, které chtějí definitivně ukončit ohromně stresující kapitolu svých životů – včetně seniorů, kteří nejsou technicky zdatní. Na web jsem se vydal i já, abych zjistil, zda je jeho obsah pro běžného člověka srozumitelný a intuitivní. Spoiler: není. Přitom stačilo pár drobných úprav, které by zvládl i začínající copywriter.
Jak jsme pomocí on-line výzkumu nastartovali velký projekt pro vývojáře z RAYNETu
Rejnoci, jak si ostravští vývojáři z RAYNETu říkají, dlouho snili o vytváření pravidelného a užitečného obsahu pro obchodníky. Vyvíjí totiž CRM systémy, které obchodníkům šetří spoustu práce. Jenže nevěděli, nad jakými články, videi nebo tématy obchodníci rádi stráví svůj drahocenný čas. Proto jsme pro RAYNET přichystali výzkum metodou on-line focus group, díky kterému poznali svou cílovou skupinu blíž, než kdykoliv předtím.