Ondřej Pokorný
Copywriting & konzultace
1988
Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.
2007
Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.
2009
Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.
2013
Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.
2014
Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.
2015
Objevuju odnož marketingu – HR marketing.
2019
Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsal
Ondřej Pokorný
Ondřej Pokorný
[Příručka pro začínající copywritery] Co se naučit, aby vám dobrou práci nevzal robot?
Když zadáte do Googlu heslo AI copywriting, vyskočí online nástroje, které za pár vteřin vytvoří text na libovolné téma. A upřímně: výsledek není o moc horší než generické texty od skutečných copywriterů. Jestli jste na začátku kariéry a chcete se psaním živit, musíte se rychle dostat nad průměr. Pak budete mít skvělou práci. Využijte to nejlepší z know-how Obsahovky, aby z vás vyrostl dobrý copywriter.
Kam s kariérní stránkou: podstránka webu, na samostatnou doménu, nebo na tržiště?
Při výběru vhodného řešení kariérní stránky zvažte technickou náročnost i vnitrofiremní politiku. Začněte ale ještě o krok dřív – zmapujte svou výchozí situaci, definujte cíle a promyslete, jak se vaše rozhodnutí promítne do celkové komunikace firmy. Neznámý startup totiž hraje s jinými kartami než etablovaný zaměstnavatel a krátkodobá kampaň vyžaduje odlišný vercajk než dlouhodobý nábor.
Poradna pro podnikatele zvýšila roční návštěvnost blogů Solitey o 250 tis. A skoro bez reklamy
Na začátku prvního lockdownu jsme společně s IT firmou Solitea vytvořili online poradnu pro podnikatele. Protože na tvorbě obsahu spolupracujeme dlouhodobě, rozjeli jsme projekt už po několika callech. Uživatelé fakturační služby iDoklad a ekonomického systému Money měli díky nám aktuální a srozumitelné informace na jednom místě. A podle dat z webové analytiky je hltali jako diví.