Jan Novák

Copywriting & konzultace

Do psaní se pouštím až poté, co poznám váš byznys. Co se do něj zamiluji skoro stejně jako vy. Jedině díky tomu pro vás napíšu text, díky kterému si ho zamilují také vaši zákazníci.
Jan Novák

1996

Před hodinou češtiny si o přestávce způsobím malý otřes mozku a učitelka mi nabízí, že nemusím psát diktát. Já odmítám a jako jediný ze třídy dostávám jedničku.

2007

Moje maturitní slohovka je nejlepší z ročníku. Alespoň to tvrdí češtinářka. Po zkouškách mi ji pochválí i předseda komise - tak dobrou práci prý dlouho nečetl.

2009

Začínám se psaním živit. Jako redaktor zpravodajského portálu o anglickém fotbale.

2012

Využívám svůj talent a trhám rekord v rychlosti sepsání diplomové práce. Měsíc nejím, nespím a nechodím ven, ale za odměnu si prý před jméno můžu psát Ing.

2014

Po krátkých prázdninách nastupují do on-line agentury. Škola života. Všechno, co jsem se naučil o psaní, musím teď zapomenout.

2015

Po třech letech v reklamní agentuře cítím, že mi firma nemá co víc nabídnout. Přestupuji proto do (nej)vyšší ligy a přidávám se k Obsahové agentuře.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

NEVA

Během tří let jsme 6× zvýšili organickou návštěvnost a udělali z blogu naprosto klíčovou součást webu.

První článek

Po pár dnech ve firmě jsem sepsal, co si copywriter může vzít od S. Kinga. Článek se stal nejčtenějším na našem blogu.

Přednáším

Z introvertního nerda jsem vyrostl v člověka, co se nestydí vylézt na pódium a povídat svá moudra. A lidem se to dokonce líbí.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

David Ogilvy

A taky Claude C. Hopkins. I když tito dva pánové dělali reklamu přes desítkami let, vědí toho víc než většina dnešních markeťáků.

Stephen King

Mistra jsem četl už odmala. Naučil mě vyprávět příběhy - a v knize O psaní i to, jak je psát.

Seriály

Lost, Prison Break nebo Dexter a jejich cliffhangery, které vás po skončení jednoho dílu nutí pustit si další. Přesně to chcete i v textu.
Jan Novák

Co jsem napsal

Jan Novák

Jan Novák

Jak jsme jenom díky obsahu více než ztrojnásobili návštěvnost blogu money.cz

V první polovině roku 2019 chodilo na blog webu money.cz asi 25 000 lidí za měsíc. To sice není špatné, ale klient chtěl mnohem více. Proto oslovil nás a už po roce a půl spolupráce jsme s čísly úplně jinde – v říjnu 2020 si cestu na blog našlo přes 95 tisíc lidí. Jak jsme to dokázali? Hlavně díky špičkovému obsahu.

SEO copywriting v roce 2019: co musí každý dobrý textař vědět o SEO

Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...

Obsahový marketing v roce 2019: jak uspějete v tvrdém konkurenčním boji?

Na internetu existuje nejméně půl miliardy blogů. Někteří tvrdí, že jich je dokonce miliarda. A další přibývají. Jakmile se rozhodnete napsat článek, je velmi pravděpodobné, že na podobné téma psaly už tisíce lidí před vámi. A že další tisíce to téma zpracují po vás. Abyste v této ohromné konkurenci uspěli, musí být váš článek lepší než ty ostatní. Jak na to?

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.