Jan Novák
Copywriting & konzultace
1996
Před hodinou češtiny si o přestávce způsobím malý otřes mozku a učitelka mi nabízí, že nemusím psát diktát. Já odmítám a jako jediný ze třídy dostávám jedničku.
2007
Moje maturitní slohovka je nejlepší z ročníku. Alespoň to tvrdí češtinářka. Po zkouškách mi ji pochválí i předseda komise - tak dobrou práci prý dlouho nečetl.
2009
Začínám se psaním živit. Jako redaktor zpravodajského portálu o anglickém fotbale.
2012
Využívám svůj talent a trhám rekord v rychlosti sepsání diplomové práce. Měsíc nejím, nespím a nechodím ven, ale za odměnu si prý před jméno můžu psát Ing.
2014
Po krátkých prázdninách nastupují do on-line agentury. Škola života. Všechno, co jsem se naučil o psaní, musím teď zapomenout.
2015
Po třech letech v reklamní agentuře cítím, že mi firma nemá co víc nabídnout. Přestupuji proto do (nej)vyšší ligy a přidávám se k Obsahové agentuře.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsal
Jan Novák
Jan Novák
Jak jsme jenom díky obsahu více než ztrojnásobili návštěvnost blogu money.cz
V první polovině roku 2019 chodilo na blog webu money.cz asi 25 000 lidí za měsíc. To sice není špatné, ale klient chtěl mnohem více. Proto oslovil nás a už po roce a půl spolupráce jsme s čísly úplně jinde – v říjnu 2020 si cestu na blog našlo přes 95 tisíc lidí. Jak jsme to dokázali? Hlavně díky špičkovému obsahu.
SEO copywriting v roce 2019: co musí každý dobrý textař vědět o SEO
Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...
Obsahový marketing v roce 2019: jak uspějete v tvrdém konkurenčním boji?
Na internetu existuje nejméně půl miliardy blogů. Někteří tvrdí, že jich je dokonce miliarda. A další přibývají. Jakmile se rozhodnete napsat článek, je velmi pravděpodobné, že na podobné téma psaly už tisíce lidí před vámi. A že další tisíce to téma zpracují po vás. Abyste v této ohromné konkurenci uspěli, musí být váš článek lepší než ty ostatní. Jak na to?