Ondřej Pokorný
Copywriting & konzultace
1988
Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.
2007
Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.
2009
Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.
2013
Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.
2014
Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.
2015
Objevuju odnož marketingu – HR marketing.
2019
Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsal
Ondřej Pokorný
Ondřej Pokorný
[B2B monitor] Zkroťte chaos a s intuicí opatrně. Jak na obsahový marketing v B2B?
Tři čtvrtiny B2B firem vytváří obsah. Systematicky to ale dělá pouze 22 % společností. A když přijde řeč na měření, klesají procenta mnohem hlouběji – jen 9 % účastníků průzkumu B2B monitor uvedlo, že má jasně definovaná kritéria. Zbytek sází na intuici nebo neměří vůbec. Přečtěte si shrnutí nejzajímavějších výsledků a pár tipů, jak z obsahového marketingu vytěžit co nejvíc.