Ondřej Pokorný

Copywriting & konzultace

Proč to chcete psát? A pro koho? A co to zkusit takhle? Řekněte mi kontext a pak to dáme dohromady. Ptám se, abych nepsal zbytečně, ušetřil vám čas i peníze. Balastu je totiž kolem nás tak nějak relativně jakoby víc než dost. V podstatě.
Ondřej Pokorný

1988

Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.

2007

Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.

2009

Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.

2013

Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.

2014

Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.

2015

Objevuju odnož marketingu – HR marketing.

2019

Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.

Pro koho píšu

KBC

Nastavil jsem strategii Employer Brandu pro KBC – banku, kterou do té doby kandidáti téměř neznali.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Dlouhodobé spolupráce

Mám štěstí na klienty, pro které tvořím řadu měsíců nebo dokonce let. A pořád se rádi vídáme a vymýšlíme nové projekty.

Rozvojový kurz pro copywritery

Předávám své zkušenosti s psaním lidem, kteří potřebují nový impulz. A prý to pro ně je jeden z nejlepších kurzů na trhu.

Články o strašlivých úředních textech

Přepsal jsem dopis od plynařů nebo sociálky. Díky nim k nám na web chodí spousta lidí a taky sní o srozumitelné komunikaci.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Praha, pravý břeh

Řeka, vlevo Vyšehrad, vpravo Hrad. Jsem doma a můj život je v pořádku. Jednou to Praze vrátím knihou.

Pexeso s vlajkami

Jako malý jsem díky němu zjistil, že nejsme pajšlem světa. Ani Evropy. Od té doby objevuju, hledám kontext a beru všechno s nadhledem.

Bicykl

Nejkrásnější pohled na svět je prý z koňského hřbetu. No to určitě.
Ondřej Pokorný

Co jsem napsal

Ondřej Pokorný

Ondřej Pokorný

[B2B monitor] Zkroťte chaos a s intuicí opatrně. Jak na obsahový marketing v B2B?

Tři čtvrtiny B2B firem vytváří obsah. Systematicky to ale dělá pouze 22 % společností. A když přijde řeč na měření, klesají procenta mnohem hlouběji – jen 9 % účastníků průzkumu B2B monitor uvedlo, že má jasně definovaná kritéria. Zbytek sází na intuici nebo neměří vůbec. Přečtěte si shrnutí nejzajímavějších výsledků a pár tipů, jak z obsahového marketingu vytěžit co nejvíc.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.