Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
6. díl: Jak se píše… v Obsahovce
Práce v agentuře obnáší psaní pro různé klienty z rozličných oborů. Jak se copywriterům daří přepínat mezi tématy nebo jak se vypořádávají s tím, když se klientovi výstup nelíbí? Poslechněte si vánoční díl podcastu, do kterého si Martin pozval čtveřici kolegů – copywritery Katku Kalivodovou s Honzou Novákem a projekťáky Elišku Gunišovou s Filipem Fišerem.
5. díl: Jak se píše… o knihách
Adam Pýcha stojí za rozpoznatelnou tváří knihkupectví Knihy Dobrovský i za největší komunitou čtenářů v České republice Knižní závisláci. K tvorbě obsahu za knihkupectví vede kohokoliv z týmu, kdo o to má zájem, sám za firmu mluví i ve volném čase. O (ne)výhodách úzkého spojení marketéra se značkou mluvil v novém dílu podcastu Obsahovky.
4. díl: Jak se píše... o e-mailech
Mohlo by se zdát, že e-maily jsou přežitek. Copywriterka Kateřina Kang si to nemyslí. Naopak newslettery vnímá jako důležitý formát, který přináší čtenářům důležité informace a kterými s nimi značky budují dlouhodobý vztah – dokonce lépe než na sociálních sítích. O tom, jak psát e-maily, vykládala v pátém dílu podcastu Obsahovky.
3. díl: Jak se píše... pro chovatele
Martin Brablec ve třetím dílu podcastu Obsahovky vyzpovídal Tomáše Haškovce. Marketingový ředitel e-shopu Spokojený pes stojí za originální komunikací i nápady, kterými baví chovatele mazlíčků v Česku i na Slovensku. Poslechněte si jeho tipy pro nastavení tonality značky i hravé zvládání krizových situací.
2. díl: Jak se píše… pro hudební festivaly
S láskou k hudbě, pro fanoušky, se kterými sdílí jejich zálibu, ale i v časovém presu s tlakem na aktuálnost a otevřenost. Tak popisuje Matěj Chalupa tvorbu obsahu v hudební produkci. Těžko bychom pro druhý díl podcastu Obsahovky hledali někoho povolanějšího. Matěj působí jako Social Media Manager v týmu Ameba Production a na starosti má hlavně obsah pro sociální sítě a web festivalu Rock for People.
1. díl: Jak se píše… v advokátní kanceláři
Do úvodního dílu podcastu Obsahovky zavítal Martin Klusoň, toho času marketingový ředitel v advokátní kanceláři KROUPAHELÁN. Probrali jsme s ním specifika tvorby obsahu v konzervativním právnickém ovzduší, kde se klade důraz na faktickou přesnost a precizní formulace.