Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Hledá se: Copywriter Užabytubyl
Tohle je Důl Hlubina. Místnost, ve které copywriteři každý den těží chytlavé titulky, odborné texty i vtipné hlášky. Jedno místo tu máme volné. Přidáte se?
Pět zásad, které platí pro řízení agentury i horského kola
V půlce srpna slavíme narozeniny. Dva roky od oficiálního založení firmy. Chvilka, co? Pohled na Obsahovku před rokem je pro mě přesto něco jako pohled do pleistocénu: vidím podivné bytosti jen vzdáleně připomínající ty současné.
Jak jsme našli nové kanceláře, celé je překopali a dostali kus Ostravy do Brna
Ještě před pár měsíci jsme se na 20 metrech čtverečních tísnili v 11 lidech, polici v rohu jsme říkali marketingový sklad a občas se na nás chodili dívat přes sklo, jestli jako fakt. Teď jsme na místě, které jsme si vysnili, vymysleli a postavili. Bez kompromisů. A jak máme ve zvyku, ukážeme vám celý příběh.
Jak jsme vyráběli nový web a měnili identitu
V uplynulých 6 měsících jsme si vyjasnili, kdo jsme, kam jdeme, a co nám na cestě zatím chybí. Výstupem navenek je nový web a vizuální styl, výstupem dovnitř firma připravená na růst, která spolu drží víc než kdykoliv předtím. Otevřu vám celý proces a ukážu, kolik to celé stálo. Třeba naše zkušenost pomůže někomu, kdo zatím s podobným krokem váhá.
Jak jsem se naučila dávat (a přijímat) zpětnou vazbu
„Nechte text uležet a za čas se k němu vraťte.“ Podobnou radu se dočtete v každé příručce o psaní. Nám je k ničemu. Většinou nemáme prostor pro to, abychom nechali text odpočinout a za měsíc se na něj podívali čerstvýma očima. Naštěstí jsou tu čerstvé oči kolegů a báječný proces revizí.
31 markeťáků se podělilo o nejúspěšnější obsah za rok 2016
Rádi sledujeme vývoj českého obsahu. Proto jsme navázali na první ročník ankety a znovu se zeptali firem, jaký nejlepší obsah pro své zákazníky za uplynulý rok připravili. Roku 2016 kralovala videa, pohledy do zákulisí a ke slovu se dostaly i dobročinné projekty.
Čísla & fakta: Kolik stála a jak se nám vyplatila expertní anketa
Když jsme uviděli u počítadla času svítit 40 hodin, zarazili jsme se. Týden práce a ještě to není hotové! Stojí to vůbec za to? Měsíc a kousek po vydání finálního článku odkrýváme karty a ukážeme vám, co přesně nám anketa dala a vzala.
Copywriteři jsou jako letadla. Naučte se je pilotovat
Skvělé výsledky v naší branži stojí na jasném zadání, podrobných podkladech a dostatku času. Tedy na efektivní spolupráci copywritera s klientem. Celé to trochu připomíná cestu letadlem, tak vzhůru na letiště!
18 českých markeťáků prozradilo, jaký nejlepší obsah připravili v roce 2015
ZOOT, Bosch, Neoluxor a 15 dalších firem. Ti všichni tvoří skvělý obsah a my jsme se jich zeptali, co se jim nejvíce povedlo. Přečtěte si jejich odpovědi a inspirujte se při tvorbě vlastního obsahu u těch nejlepších.