Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Jak tvoříme HR obsah, který pomáhá při náboru zaměstnanců v EY

Chytrý obsah pomůže nalákat potenciální zaměstnance. Snadno jim dáte vědět, jaká je ve vaší firmě atmosféra, na jakých projektech pracujete, jací jsou kolegové nebo šéf a jak se připravit na přijímací řízení. S HR obsahem pomáháme také velké konzultantské firmě EY. Každý rok recruitují desítky čerstvých absolventů, aby si z nich vychovali šikovné konzultanty. Přečtěte si, jak tenhle specifický obsah tvoříme.

Grafika a fotky na míru. Jak jsme Stavariu pomohli na sociálních sítích oslovit lidi od fochu

Pokud prodáváte sofistikované řešení, obvykle trvá dlouho, než si ho zákazník vyzkouší nebo koupí. A přesvědčit jej můžete i prezentací na sociálních sítích – pokud věnujete dostatečnou péči obsahu i kvalitní grafice. Podívejte se, jak jsme na sociálních sítích prezentovali aplikaci Stavario, která usnadňuje řízení staveb.

Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije

Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.

Instruktážní video: představte zákazníkovi celý produkt během pár minut

Kadeřnice, fotograf nebo prodavač nejspíš moc času na účetnictví nemají. I jich se však donedávna týkal plošný přechod na elektronickou evidenci tržeb. Pro Soliteu jsme proto připravili videonávody, které živnostníkům pomohou vybrat vhodný účetní systém i kompatibilní tiskárnu, která za pár vteřin vytiskne profesionální účtenku. Podívejte se, jak instruktážní videa vznikala.

Jak tvoříme produktové fotky, které vyšperkují obsah a podpoří prodej

Můžete mít do poslední tečky vyladěný text. Pokud k němu ale přidáte nekvalitní a nicneříkající fotku, pohřbíte ho. Proto vždy přemýšlíme, jak texty a vizuální prvky propojit, aby dohromady tvořili obsah, který funguje. A co víc – který prodává. Přečtěte si, jak tvoříme produktové fotky, které ke své prezentaci na webu, sociálních sítích, e-shopu či v recenzích používá krejčovství GALARD, Remoska nebo MALL.cz.

Pro iDoklad jsme vytvořili na klíč obsah do rozsáhlé video akademie

Od výzkumu přes tvorbu konceptu až po natočení video lekcí, sepsání článků a desítek dalších výstupů. Nejoblíbenější české fakturační službě iDoklad jsme kompletně dodali obsah do on-line miniakademie pro začínající podnikatele. Výsledek hodnotí pozitivně jak klient, tak účastníci akademie, kterých je za tři měsíce už přes tisíc.

Jak jsme NEVĚ pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat

Firma NEVA vyrábí venkovní žaluzie a screenové rolety a ještě na začátku roku 2018 prakticky nedělala marketing. To se ale změnilo s nástupem marketingového manažera Miloslava Matouška. Pod jeho dohledem od začátku roku 2019 naplno bušíme do obsahu, který společně s dalšími aktivitami přináší ohromující výsledky. Návštěvnost webu se za tři roky zvýšila 6×, organická návštěvnost 5× a roční obrat firmy se zvedl o více než 100 milionů.

Roboti a děti před kamerou. Jak jsme natáčeli videorecenze hraček pro magazín Smarťáček

Obliba videonávodů, videorecenzí i produktových videí napříč internetem roste. I vlivem koronavirové krize 57 % Čechů nakupuje z pohodlí domova a zboží si prohlíží online. A přesně s tím jsme počítali při tvorbě videorecenzí pro Smarťáčka – online magazín, který rodičům zvídavých dětí radí s výběrem chytrých hraček.

Jak tvoříme tiskoviny, které oslní v offline světě. Pro topenáře či whistleblowingovou platformu

Podle počtu lidí zabořených do displejů svých telefonů byste si možná řekli, že tradiční tištěná prezentace ustupuje té digitální. Jenže kvalitně zpracované tiskoviny mají stále nezastupitelné místo, když potřebujete oslovit zákazníka třeba na schůzce nebo veletrhu. Přečtěte si, jak s tiskovinami pracují topenáři z Woltair, tvůrci firemní sociální sítě Happilea či whistleblowingová platforma Nenech to být.

Prezentační video: jak jsme představili práci ve výrobě a usnadnili tak nábor zaměstnanců

Fotka vydá za tisíc slov. A video vydá za tisíc fotek. Tedy přesněji – za 30 snímků na sekundu. Pohyb strojů i lidí ve výrobní hale firmy Pierburg si rozhodně zasloužil zaznamenat. Přečtěte si, jak jsme tvořili prezentační video, které nejen uchazečům o práci ukazuje, jak vypadá výroba součástek.

Poradna pro podnikatele zvýšila roční návštěvnost blogů Solitey o 250 tis. A skoro bez reklamy

Na začátku prvního lockdownu jsme společně s IT firmou Solitea vytvořili online poradnu pro podnikatele. Protože na tvorbě obsahu spolupracujeme dlouhodobě, rozjeli jsme projekt už po několika callech. Uživatelé fakturační služby iDoklad a ekonomického systému Money měli díky nám aktuální a srozumitelné informace na jednom místě. A podle dat z webové analytiky je hltali jako diví.

Jak tvoříme infografiky, které pomáhají vysvětlovat složitý obsah

Infografiky jsou takoví obsahoví superhrdinové: rozsekají masu textu na kousky a vytáhnou z něj to nejpodstatnější. Navíc u toho vypadají lákavě a ladí s vizuálem i s tonalitou značky. Hned tak na ně nezapomenete a u článku zůstanete ještě o chvíli déle. Přečtete si, jak s infografikami pracujeme v článcích o financích i stavařině.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.