Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
V případovkách představujeme příběhy podnikatelů. Textem, ale také autentickými fotkami
Když chcete dokázat, že vaše služba přináší uživatelům užitek, je případovka skvělým nástrojem. Pro iDoklad proto vytváříme sérii fotopřípadovek, které ukazují, jak nástroj usnadňuje fakturaci drobným podnikatelům. Psané příběhy dokreslují fotografie z truhlářské dílny nebo ze salátové farmy řízené počítačem.
Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem
Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.
Co jsem se naučil za rok vedení online magazínu Modré pyramidy
Za peníze ze stavebka jsem kdysi vyrazil do světa, úvěr na bydlení nechci a děsím se chvíle, kdy mám doma vzít do ruky vrtačku. Přesto už více než rok tvořím online magazín o pohodovém bydlení, kde je to samá cílová částka nebo rekonstrukce. Navzdory osobním předpokladům čísla naznačují, že to s kolegy děláme dobře. Přečtěte si, co mi dal rok spolupráce se stavební spořitelnou. Třeba to pomůže i vám – ať už jste ve svém projektu v roli klienta, nebo dodavatele.
[Školení] Nakopněte community management jako NEVA a Modrá pyramida
Modrá pyramida hledala způsob, jak mohou zaměstnanci z poradenského centra zlepšit komunikaci na firemním Facebooku. Firma NEVA, která vyrábí venkovní stínění, zase přemýšlela, jak nakopnout vztahy s B2B partnery. Oběma jsme pomohli díky školení připravenému na míru. Přečtěte si krátké případovky, jak jsme postupovali.
Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku
Brněnský zážitkový hotel Anybody potřeboval napsat dialogy pro chatbota, který návštěvníky provede výběrem pokoje. Přečtěte si, jak jsme vdechli život virtuální průvodkyni Anyone.
Tonalitní manuál Happiley: Jak jsme dostali nejlepší vlastnosti produktu do komunikace
Komunikační manuál dá značce unikátní hlas a sjednotí komunikaci na různých kanálech. A jak takový manuál vzniká, vám rovnou ukážeme na příkladu. Podívejte se do zákulisí tonality české značky vyvíjející aplikaci pro spokojenost zaměstnanců.
Jak jsme jenom díky obsahu více než ztrojnásobili návštěvnost blogu money.cz
V první polovině roku 2019 chodilo na blog webu money.cz asi 25 000 lidí za měsíc. To sice není špatné, ale klient chtěl mnohem více. Proto oslovil nás a už po roce a půl spolupráce jsme s čísly úplně jinde – v říjnu 2020 si cestu na blog našlo přes 95 tisíc lidí. Jak jsme to dokázali? Hlavně díky špičkovému obsahu.
Jak jsme CENTROPOLu dobili energii na Facebooku a zvedli zapojení uživatelů o 230 %
Energetika nepatří k odvětvím, které by uživatele sociálních sítí bavilo. Právě naopak. Pokud si vůbec dodavatele energií na sítích vyhledají, je to spíš kvůli stížnosti nebo dotazu. Přečtěte si, jak jsme si poradili s obsahem na Facebook CENTROPOL ENERGY, zapojili uživatele a zvýšili jejich zájem o příspěvky.
Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl
Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.
Jak jsme upekli web Remosky
Funkční a značku správně prezentující web vyžaduje přesný poměr ingrediencí, jinak vznikne splácanina jak z kuchyně pejska a kočičky. Kulinářské analogie, dokonalé poznání produktu i jeho historie byly při textování stránek Remosky klíčové přísady.
Návody pro HARDWARIO: nadchneme pro programování IoT systémů i vaše děti
Myslíte si, že máte doma lingvistu nebo umělce? To jste ještě svému dítku nepodstrčili návody na projekty, které jsme vytvořili k IoT kitu od HARDWARIO. Tahle chytrá krabička propojí obyčejné věci s internetem a vytvoří tak důmyslná zařízení, která používá ve svých provozech i Škoda, LEGO nebo E.ON. Přečtěte si, jak jsme z programátorských příkazů vytvořili návody a nadchli jimi teenagery.
Jak jsme natextovali web pro PKV, aby laik porozuměl energetickým úsporám
Když začnete běžnému smrtelníkovi vyprávět o technickém oboru, možná si strčí ukazováčky do uší a pustí se do zpěvu. Tenhle odpor ale při psaní firemního webu zaměřeného na energetického laika musíte odbourat. Ukážeme vám naše metody, které jsme použili u textace webu PKV, které vedly ke zjednodušení a porozumění tématu investicí a dotací v energetice.